@thevainliew: "Kalau i tahu ada orang susah, i tak boleh biar" ❤️ Internet bertemu Kak Soosy & Kak Eca. Kak Soosy dan Kak Eca telah bersahabat selama 20 tahun. Kak Eca mesej saya dan harap bersama dapat rancang satu surprise untuk sahabat baiknya, sebab dia ingin melihat Kak Soosy gembira. Kak Soosy seorang sukarela yg suka membantu. Dia menjadi guru di dewan kawasan kampung dan tidak pernah meminta bayaran kerana tidak mahu membebankan keluarga yg susah. Marilah kita bersama-sama tunjukkan kepada Kak Soosy the power of internet dan limpahi mereka dengan kasih sayang yang sepatutnya ❤️ Terima kasih @ECOVACS MY menjayakan video ini!

Vain Liew
Vain Liew
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 10 December 2025 09:55:19 GMT
1195190
108037
3525
5101

Music

Download

Comments

fkngsnstiveee
dydyyquokka⁎⁺˳✧༚ :
Orang India memang hati baik gilaa 💕
2025-12-10 10:21:13
9102
foosianghaw6
shaw foo :
can u see MALAYSIA in this?? 3 colours, to make it one united!
2025-12-10 10:20:04
5644
ecasanizah
𝙀𝙘𝙖_𝙨𝙖𝙣𝙞𝙯𝙖𝙝 :
I lah eca dalam.video ni.. LOVE MY BESTIE...🥰❤
2025-12-10 11:44:54
2200
khatyredlock
Khaty RedLock :
Sapa nangis angkat tangan.. pedih2 dh mata nie
2025-12-10 14:44:55
776
jv_wisdom
JV_Wisdom :
why I cry 😢😢satu Malaysia tolong jangan pisahkan kami..jangan main politics kaum😭😭we love and care each other 💯
2025-12-10 13:44:43
983
kimie6165
aa_hakimie :
Semoga murah rezeki vain liew amin🤲🤲🤲🤲🤲
2025-12-10 10:37:20
28
laiko_lol
Laiko :
Chinese help Indian, bestie with Malay. 🫶🏻 Our Malaysian
2025-12-10 13:13:00
738
thevainliew
Vain Liew :
Kak Soosy kini menanggung hutang kerana dia telah membantu keluarga2 komuniti setempat dgn urusan pengebumian. Kalau ada yang ingin menghulurkan sedikit bantuan kpd Kak Soosy, boleh check profile sy 🤲🏻
2025-12-10 13:08:36
1614
heyheyriz
فارسFariz :
Malaysia🇲🇾Melayu🫱🏼‍🫲🏻Cina🫱🏻‍🫲🏽India❤️
2025-12-10 10:28:56
488
acuqaliff86
AcuQaliff86 :
😭😭...Tlg lahh...lepas nie x perlu lah nk beza2 kn lgi...type itu...type ini ..tgk video nie..1 Malaysia...Melayu...India ..Cina..Bersatu hati... bru negara maju..😭💚
2025-12-10 12:50:20
392
nur.iris96
Nur iris :
oiiiiii tgk sini yg suka main type2..we are 1 Malaysian 🇲🇾.... org melayu inform pd org cina yg baik hati membantu sorg India yg hatinya sgt ikhlas.. tqvm mjdi org baik
2025-12-10 10:10:39
313
goodrich007
No Name :
apa ni woi...aku yang gengster ni pun boleh😭
2025-12-10 10:25:35
321
arieffapeng
محمد عارفين :
Jujur aku cakap,dalam malaysia ni bagi aku orang india semuanya BAIK2!
2025-12-13 12:30:50
66
shuhailarizal
NurShuhaila Rizal 🇵🇸 :
india cina melayu 💕💕💕
2025-12-11 09:53:29
29
weiklookingwhat
weiklookingwhat :
NANGIS LA CAMNI
2025-12-10 17:36:45
5
kaliamahchandra3184
KaliamahChandra l Mitsubishi :
Aq nangis sorang2 ke nie 🥹🥺😭😭😭😭😭😭😭
2025-12-11 11:51:56
5
ainulfilzah
Ainul Filzah :
Best ada besfren lain bangsa 😍
2025-12-10 17:02:52
5
panglimagarang99
𝕻𝖆𝖓𝖌𝖑𝖎𝖒𝖆 𝕲𝖆𝖗𝖆𝖓𝖌 :
Mampu mengalir air mata
2026-01-14 17:10:04
5
abdulawzup9
kerry68 :
satu diantara sejuta mgkn Ada lagi diluar sana
2025-12-11 04:07:38
5
69.69sab
Sabaria :
jatuh air mata ... Alhamdullilah byk org yg baik
2026-03-07 23:30:36
6
vaniehenna090277
VanieSelva :
tgk sis berdua ni sya nangis ingat pada arwah best friend Norita...
2025-12-11 07:36:32
5
imselvam29
SELVAM :
ini baru nama best friend
2025-12-11 06:22:14
17
zunnur.humam
Zunnur Humam :
Respect 1 Malaysia😭ini yg kita mau semua bangsa bersatu takde istilah type² please
2025-12-10 10:17:13
131
mikainsyirah
honeycandy :
Alamak.. Berhabuk plak mata saya
2025-12-11 14:42:43
7
ghayateryhealth
PHARMACIST GHAYATERY :
Saya nak nangissss !!! 🥲 1 Malaysiaaaaaaa ini. 🥲🥲🥲
2025-12-11 03:41:52
16
To see more videos from user @thevainliew, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About