@thevainliew: "Kalau i tahu ada orang susah, i tak boleh biar" ❤️ Internet bertemu Kak Soosy & Kak Eca. Kak Soosy dan Kak Eca telah bersahabat selama 20 tahun. Kak Eca mesej saya dan harap bersama dapat rancang satu surprise untuk sahabat baiknya, sebab dia ingin melihat Kak Soosy gembira. Kak Soosy seorang sukarela yg suka membantu. Dia menjadi guru di dewan kawasan kampung dan tidak pernah meminta bayaran kerana tidak mahu membebankan keluarga yg susah. Marilah kita bersama-sama tunjukkan kepada Kak Soosy the power of internet dan limpahi mereka dengan kasih sayang yang sepatutnya ❤️ Terima kasih @ECOVACS MY menjayakan video ini!
can u see MALAYSIA in this?? 3 colours, to make it one united!
2025-12-10 10:20:04
5644
𝙀𝙘𝙖_𝙨𝙖𝙣𝙞𝙯𝙖𝙝 :
I lah eca dalam.video ni..
LOVE MY BESTIE...🥰❤
2025-12-10 11:44:54
2200
Khaty RedLock :
Sapa nangis angkat tangan.. pedih2 dh mata nie
2025-12-10 14:44:55
776
JV_Wisdom :
why I cry 😢😢satu Malaysia tolong jangan pisahkan kami..jangan main politics kaum😭😭we love and care each other 💯
2025-12-10 13:44:43
983
aa_hakimie :
Semoga murah rezeki vain liew amin🤲🤲🤲🤲🤲
2025-12-10 10:37:20
28
Laiko :
Chinese help Indian, bestie with Malay. 🫶🏻 Our Malaysian
2025-12-10 13:13:00
738
Vain Liew :
Kak Soosy kini menanggung hutang kerana dia telah membantu keluarga2 komuniti setempat dgn urusan pengebumian. Kalau ada yang ingin menghulurkan sedikit bantuan kpd Kak Soosy, boleh check profile sy 🤲🏻
2025-12-10 13:08:36
1614
فارسFariz :
Malaysia🇲🇾Melayu🫱🏼🫲🏻Cina🫱🏻🫲🏽India❤️
2025-12-10 10:28:56
488
AcuQaliff86 :
😭😭...Tlg lahh...lepas nie x perlu lah nk beza2 kn lgi...type itu...type ini ..tgk video nie..1 Malaysia...Melayu...India ..Cina..Bersatu hati... bru negara maju..😭💚
2025-12-10 12:50:20
392
Nur iris :
oiiiiii tgk sini yg suka main type2..we are 1 Malaysian 🇲🇾.... org melayu inform pd org cina yg baik hati membantu sorg India yg hatinya sgt ikhlas.. tqvm mjdi org baik
2025-12-10 10:10:39
313
No Name :
apa ni woi...aku yang gengster ni pun boleh😭
2025-12-10 10:25:35
321
محمد عارفين :
Jujur aku cakap,dalam malaysia ni bagi aku orang india semuanya BAIK2!
2025-12-13 12:30:50
66
NurShuhaila Rizal 🇵🇸 :
india cina melayu 💕💕💕
2025-12-11 09:53:29
29
weiklookingwhat :
NANGIS LA CAMNI
2025-12-10 17:36:45
5
KaliamahChandra l Mitsubishi :
Aq nangis sorang2 ke nie 🥹🥺😭😭😭😭😭😭😭
2025-12-11 11:51:56
5
Ainul Filzah :
Best ada besfren lain bangsa 😍
2025-12-10 17:02:52
5
𝕻𝖆𝖓𝖌𝖑𝖎𝖒𝖆 𝕲𝖆𝖗𝖆𝖓𝖌 :
Mampu mengalir air mata
2026-01-14 17:10:04
5
kerry68 :
satu diantara sejuta mgkn Ada lagi diluar sana
2025-12-11 04:07:38
5
Sabaria :
jatuh air mata ... Alhamdullilah byk org yg baik
2026-03-07 23:30:36
6
VanieSelva :
tgk sis berdua ni sya nangis ingat pada arwah best friend Norita...
2025-12-11 07:36:32
5
SELVAM :
ini baru nama best friend
2025-12-11 06:22:14
17
Zunnur Humam :
Respect 1 Malaysia😭ini yg kita mau semua bangsa bersatu takde istilah type² please
2025-12-10 10:17:13
131
honeycandy :
Alamak.. Berhabuk plak mata saya
2025-12-11 14:42:43
7
PHARMACIST GHAYATERY :
Saya nak nangissss !!! 🥲
1 Malaysiaaaaaaa ini. 🥲🥲🥲
2025-12-11 03:41:52
16
To see more videos from user @thevainliew, please go to the Tikwm
homepage.