لحظة إدراك أنه مكنش شرير ولا حاجه.وانه كان عنده حلم وهدف وعمل كل حاجه علشان يوصله وفجاه جه واحد عالجاهز خدها بكل بساطه
2025-12-11 01:19:40
3448
. :
اللغة العربية
2025-12-11 10:34:19
2598
⋆ 𓏺 ᴍᴇᴅᴏ :
نفس قصته
2025-12-11 16:29:11
612
Soheer Yaseer :
احنا كبرنا و فهمنا أن الاشرار هما ضحايا الأبطال
2025-12-11 12:08:25
825
𝔻𝕚𝕤𝕜𝕖𝕣⏳ :
ولله يحزن
2025-12-10 23:13:25
566
𝐼𝑁𝐹𝐼𝑁𝐼𝑇𝑌 🍀𝑃𝑅𝑂 :
عندما نكبر نرى الاشرار انهم هم الابطال الحقيقين و ليس الابطال المزيفين الذين شجعناهم
2025-12-11 08:38:57
630
⚜️ᏗᎷᏒ⚜️ :
كان عنده. حلم زي مورو 💔
2025-12-11 10:09:59
341
🍉❤🩹 :
"لأجعلك فخورًا بي…💔"
2025-12-11 17:34:46
329
MOH く愛 🇦🇱 :
2025-12-11 15:03:29
38
Hesham Elsherif :
مورو والمعلم وو
لسه واخد بالي انهم نفس القصه
2025-12-11 00:30:15
268
💕🎀7af$a🎀 :
من الذي ملأ رأسي بالأحلام..؟ 💔
2025-12-13 02:12:54
62
qtr1ali :
كنا نشوفه شرير لكن في الحقيقه قصه شخص مظلوم تعب وجتهد علشان ياخذ حقه شايب قال مايستحق بعد ان حقق كل الإنجازات ويوم أراد اخذ حقه والانتقام اتهم انه شرير
2025-12-11 07:24:21
31
O B I T O™️ :
💔💔💔
2025-12-11 09:21:07
24
ℳ :
2025-12-11 14:11:03
6
زياد محمود :
ياريته هو إلى فاز💔
2025-12-12 00:04:34
7
عبد الرحمان :
اللغة العربية🗿
2025-12-11 06:32:52
41
هِشام | 𝙃 𝙚 𝙨 𝙝 𝙖 𝙢 :
_لقد عدت الى المنزل
=هذا لم يعد منزلك 😞💔
2025-12-11 04:59:30
60
𝖋 𝖆 𝖍 𝖆 𝖉 :
اكثر شخص انظلم هو تاي لونغ
2025-12-11 08:06:05
64
ادعي معي :
اتذكرت مورو 💔
2025-12-11 10:44:36
178
أسمر :
اجمل عتاب اسمعه
2025-12-12 10:43:45
5
𝑴𝑨𝑿 :
2025-12-11 13:55:31
6
عــبدالرحمن🐺 :
تاي لونج هو اقوي شخصيه ف الفلم
2025-12-11 20:49:55
17
joneskem1 :
فعلاً له قصة حزينة 🥺
2025-12-10 21:36:21
14
ســــيــف🇮🇶𝑺𝑨𝑰𝑭 :
عندما ترى مجهودك يذهب لمن لم يتعب بشيء
2025-12-11 15:46:16
5
🏍️ŷ7øŝêF🏍️ :
واحنا صغيرين كنا نفكر ان ده الشرير بس طلع المظلوم مش الشرير
2025-12-11 09:32:07
9
To see more videos from user @a7md_8abyl, please go to the Tikwm
homepage.