@warnerbros_anime: アニメ『 #終末のワルキューレ 』 ノンクレジットOP #GLAYGLAYが担当するオープニング主題歌「Dead Or Alive」が使用された、アニメ『#終末のワルキューレⅢ』ノンクレジットオープニング映像を公開!! #TAKUROが作詞作曲を手掛けロックならではの激しさが際立つ一曲! 覚悟と信念を胸にした個性豊かなキャラクターたちが、勝負の場へと踏み出す瞬間を描いた映像にご注目ください! Record of Ragnarok III is now streaming on Netflix!! Check out the OP Song Movie of “Dead Or Alive” by GLAY! The song, written by TAKURO, shows the intense energy and spirit of rock music. Enjoy the unique characters with their own determination and conviction entering the stage of the battle! @glay_official (C)アジチカ・梅村真也・フクイタクミ/コアミックス, 終末のワルキューレⅢ製作委員会 (C)Azychika, Shinya Umemura, Takumi Fukui/Coamix, Ragnarok Ⅲ Project #ror_anime #recordofragnarok #ワーナーアニメ #wbj_anime

Warner Bros. Japan Anime
Warner Bros. Japan Anime
Open In TikTok:
Region: JP
Thursday 11 December 2025 09:00:00 GMT
390767
32413
458
2341

Music

Download

Comments

nasus141
Big Boss Codename:The Boss :
Record of Ragnarok really gets better season after season
2025-12-11 09:55:48
870
sscarz69
S-SCARZ :
"no non nein!"
2025-12-16 02:26:07
424
soy_dyego
SoyDiego:) :
Apoyar para que saquen la cuarta temporada más rápido.
2025-12-15 21:32:19
1457
kyo.sans
ᴋʏᴏꜱᴀɴ :
Finally, Record of Ragnarok released an opening that is really nice to listen to, unlike the previous season 😭😭
2025-12-11 10:51:41
340
re_ykaaar
Freydis Ken :
2025-12-15 22:49:48
277
elchupapi2006
~Ned~ :
2025-12-15 02:35:27
598
.duk4_
Duka :
2025-12-13 06:00:30
801
fran687921
Fran :
temazo
2025-12-17 21:02:12
188
demonslayerandmhafan58
🦎~ギター~🦎 :
Me whenever I hear this theme song
2025-12-15 00:10:39
102
hellou_xdddd
𝙳𝚊𝚗𝚒𝚎𝚕✌🏻 :
por qué en el opening aparece los dibujos aztecas y no ay ningún dios latinoamericano ahí?
2025-12-30 14:48:03
35
sebastianv_093
Sebastian :
Está increíble el op 100/10 🗿🔥
2025-12-14 05:39:56
115
juandavidgarciabr0
Sim,’ :
El que lo empezó aver cuando salió la 3 temporada:
2025-12-18 17:25:24
34
rogergarzon24
Roger G.🇪🇨 :
2025-12-24 21:24:31
21
jordi_ov
Are we still Friends? :
cómo q omitir intro Netflix, si es:
2025-12-18 07:57:47
34
the_back109
The-back109 :
"ES CIENCIA"
2026-01-13 05:53:50
17
magnemitepratuspres
𝔀 - 𝔁 :
Salvador de oídos
2026-01-17 22:35:18
11
m_k23425
M_K :
уже не могу дождаться 4 сезона
2026-01-15 17:58:49
5
user661869995704
不知夜月ヨミ :
敵味方関係なくみんな死に様がカッコよすぎる
2026-02-24 10:46:48
8
ander7_draws
Ander7_Draws :
La animación mejoro bastante está última temporada, ojalá mejore más la siguiente ✨
2025-12-17 19:01:57
21
say.27_
Say🪻 :
2025-12-18 22:24:38
23
dekuvigilante3710
deku vigilante 3710😎 :
pregunta por qué se inició el Ragnarok?
2025-12-19 23:37:49
10
vititi0705
titi :
its so peak
2025-12-12 15:26:30
51
josmeldj2002
JOSMELD JESUS MORALES RIOS :
en definitiva la mejor temporada de todo lo que va todo el anime acompañado de tremenda rola y opening
2025-12-31 03:52:41
7
zule_un.i
𝖘𝖆𝖒𝖚ˡᵒʳᵈ𝚖𝚌 :
2026-01-01 15:58:16
7
0_0_0s_g
vale_escalon :
Pregunta si sacarán las demás batallas después de la de Leónides vs apollo?para terminar la serie ???
2025-12-14 00:38:21
52
To see more videos from user @warnerbros_anime, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About