من وقتی جریان نمیدونستم فکر میکردم واقعا برای سالواتورا خونده
2025-12-13 07:30:28
51
.. :
واقعا کل آهنگای لانا دل ری وایب این فیلمو میدهههههههههههه💔
2025-12-12 18:51:49
69
Paniz Asa :
خیلی خوبه که ببینمش ؟
2025-12-27 17:19:30
5
Y A :
معنیش مثل اینه که کاترین برای دیمن خونده🥺
2026-02-07 17:07:49
5
𝘏 †₊˚ ɑᥒі :
تنها کسی بودم که با فیلمش افسردگی گرفتم؟
2026-01-27 02:52:44
9
Elena :
ولی دوست داشتم جای اونایی باشم که اسم سریال رو میپرسن...
2025-12-14 12:36:21
15
nillofar :
وای دقیقا جوری که تابستون گذشت:)))
2025-12-13 19:44:57
11
𝙍𝙚𝙯𝙞★ :
این سریال تا ابد تو قلبم میمونه(:❤️🩹
2026-02-05 23:28:00
6
melika :
من وقتی این آهنگ می شنوم یاد این دو برادر سالواتور میفتم
2025-12-14 17:45:19
5
Bahar :
تنها سریالی که حالم باهاش خوبه..
2026-01-05 19:38:18
5
🎀زنِ استفن هستم🎀 :
مگه براشون نخوندههههه؟؟😭
2025-12-12 07:03:36
15
fatemeh :
مگه نخوندهه
2025-12-12 08:44:05
17
in a deep sleep :
مشتیا هیچ ربطی به سریال نداره این اهنگ وگرنه خوده لانا میگفت
فقط بخاطر شباهت واژه ایتالیایی سالواتوره (به معنی نجات دهنده) به فامیلی سالواتور ها فنا ازش واسه ادیت های کاترین و دیمن و اسفتن استفاده میکنن
2025-12-13 21:50:56
6
Hosna Askari :
خونده دیگه، داداش خوبی؟
2025-12-12 10:38:09
7
zizi :
کلا یه فصلشو دیدمممم عاشقش شدممممممممممم
2026-06-14 19:17:52
1
ستایش موسوی :
ارزش دیدن داره یه قسمت دیدم خوشم نیومد
2025-12-15 10:05:01
3
Armina Alipoor :
خیلی قشنگههههههه❤️
2026-01-25 16:13:41
1
. :
اسم آهنگ
2026-02-23 14:05:42
1
To see more videos from user @mood_.edit, please go to the Tikwm
homepage.