@storytimee_77: #apoyews1

storytime
storytime
Open In TikTok:
Region: TR
Friday 12 December 2025 18:11:26 GMT
826391
60919
91
3714

Music

Download

Comments

kubrraa65
K :
bir gün herşey çok güzrl olucak 😉
2025-12-14 19:27:16
73
aslinurdkmn
Aslı Nur :
Keşke her şey birazda benim gönlümce olsaydı
2025-12-14 21:30:15
13
merhabalardiyenbiri
Merhabalar 😁 :
Ya arkadaş bir cümle bu kadar mı doğru olur be... Gerçekten yoruldum ya yüzümüz biraz da olsa gülsün.
2025-12-14 20:50:41
17
rukiye46_46
46 rukiye :
nolurdu sankiii😢😢😢😭
2025-12-13 16:57:18
11
mihriban0234
Mihriban02 :
ha Ölmüşsün ağlayanın yok ha Yaşamışsın anlayanın Yok ikiside aynı şey...🥀
2025-12-15 14:15:14
3
alexary0x
alexary0x :
Keşkelerle yaşamaktan yoruldum…
2025-12-15 18:56:41
30
ozgeeee000
özge.özge :
olmadı
2025-12-14 21:27:19
3
ay25040
.......... :
o kadar üzülüyorum ki kendime
2025-12-15 21:39:07
16
19celal.kaplan07
Celalettin Kaplan :
Biz umud edip Allah'a havale edelim 🤲
2025-12-14 22:48:48
3
nn_2889
Eslim :
😐😐Tam olarak boyle
2025-12-14 20:52:46
3
1996user44
♌️🐆 :
Bəlkə də ALLAHIN sevdiyi bir bəndəyəm şükür 😔
2025-12-14 20:41:30
5
ahmet_27552
ESC-AHMET :
keşke ama istediğimiz gibi olmuyor maalesef
2025-12-16 17:26:52
3
meral_asyamm
Meral00 :
keşke 🫠
2025-12-14 18:56:50
3
_bir_sokak_lambasi
bir_sokak_lambası :
herşey değil de bir tek şey var hiç değilse o gönlümce olsaydı geri kalanı olmasaydı da olurdu
2025-12-15 19:00:35
2
ibrahimdursun209
ibrahimdursun209 :
fon müziğinin ismini bilen varmı
2025-12-14 20:08:51
6
abbas0va__
A.S🪽 :
Kaşki🥀
2025-12-15 19:32:50
0
albatrosss94
Şiiri Koklayan Adam :
olmuyor ama olucak
2025-12-23 21:29:38
0
idiendnskdjbdjs
🫠 :
keşke
2025-12-23 22:48:33
1
lela_449
melek :
keşkelar işte olmayacak şeyleri çok bekleriz malesef💔❤️‍🩹
2025-12-14 20:18:07
6
bakican_79
Abdulbaki :
hayatta bitmeyen iki şey: Keşkeler ve neyseler
2025-12-15 17:03:21
2
f.aeva
ℱ :
çox yox azca...
2025-12-14 18:14:13
2
derya.iftci
derya ben :
olmadı olmuyor 🥺🥺
2025-12-17 16:36:16
1
ebrqrrll
E.Ç :
Ben onun gönlünü o kadar çok hoş tutmaya çalıştım ki kendi maneviyatımı kaybettşm kendimi unuttum değerimi azalttım eziklefim düşündüm ki ben egolu biriyim dedm ya kendime beim yaptıgım ufacık bişyi o kadar çok büyüttü ki ben onun yaptıklarını kendi göğüsümde o kadar öok yumuşatıp kendi kendime affettim çabaladım ve hani o kadar doluyum ki artık o kadar çok mutlu olmak istiyorum ki anlatamam size bunlarıburaya yazıyorum çünkü myle gidip dert yanıcagıö bir yok galiba bogazımda bi düğüm kafamda hep bi düşünce karışıklık hep onun gönlü olun diye o kadar uğraşmıştım ki beni anlamadı rabbimr sıgındım çünkü yapabiliceğim hiç bişy yoktu siz siz olun benim agzım yandı sizinden biri yanmasın bu konuda öok dikkat edin lütfen sizin kanınıxı emicek birini asla hayatınıza almayın yoksa hikayenin sonunda rengi çiçek gibi solan siz olucaksınız
2025-12-15 17:12:56
4
snow_flake_queen
snowflake :
Bu hayatta hiçbir şey ama hiçbir şey gönlümce olmadi. çok kırgınım bana sorsanız en mutlu olduğun gün ne diye. dolu dolu mutlu olduğum bir gün dahi olmadı. geçen sene hem abimi amcamı sevdiğim kişiyi kaybettim nefes almak bile zul geliyor ama yaşamak zorundayız bunu da biliyorum isyan etmiyorum lakin çok isterdim şu hayatta 1 gün dahi olsa mutlu olmayı 1 dileğimin dahi gerçek olmasını ama olmadı kendime çok üzülüyorum hemde çok
2025-12-25 00:53:42
1
userrrk644
10-LD-576 𓃮 :
Neciye satırsan abi
2025-12-17 02:39:14
1
To see more videos from user @storytimee_77, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About