Ya arkadaş bir cümle bu kadar mı doğru olur be... Gerçekten yoruldum ya yüzümüz biraz da olsa gülsün.
2025-12-14 20:50:41
17
46 rukiye :
nolurdu sankiii😢😢😢😭
2025-12-13 16:57:18
11
Mihriban02 :
ha Ölmüşsün ağlayanın yok ha Yaşamışsın anlayanın Yok ikiside aynı şey...🥀
2025-12-15 14:15:14
3
alexary0x :
Keşkelerle yaşamaktan yoruldum…
2025-12-15 18:56:41
30
özge.özge :
olmadı
2025-12-14 21:27:19
3
.......... :
o kadar üzülüyorum ki kendime
2025-12-15 21:39:07
16
Celalettin Kaplan :
Biz umud edip Allah'a havale edelim 🤲
2025-12-14 22:48:48
3
Eslim :
😐😐Tam olarak boyle
2025-12-14 20:52:46
3
♌️🐆 :
Bəlkə də ALLAHIN sevdiyi bir bəndəyəm şükür 😔
2025-12-14 20:41:30
5
ESC-AHMET :
keşke ama istediğimiz gibi olmuyor maalesef
2025-12-16 17:26:52
3
Meral00 :
keşke 🫠
2025-12-14 18:56:50
3
bir_sokak_lambası :
herşey değil de bir tek şey var hiç değilse o gönlümce olsaydı geri kalanı olmasaydı da olurdu
2025-12-15 19:00:35
2
ibrahimdursun209 :
fon müziğinin ismini bilen varmı
2025-12-14 20:08:51
6
A.S🪽 :
Kaşki🥀
2025-12-15 19:32:50
0
Şiiri Koklayan Adam :
olmuyor ama olucak
2025-12-23 21:29:38
0
🫠 :
keşke
2025-12-23 22:48:33
1
melek :
keşkelar işte olmayacak şeyleri çok bekleriz malesef💔❤️🩹
2025-12-14 20:18:07
6
Abdulbaki :
hayatta bitmeyen iki şey: Keşkeler ve neyseler
2025-12-15 17:03:21
2
ℱ :
çox yox azca...
2025-12-14 18:14:13
2
derya ben :
olmadı olmuyor 🥺🥺
2025-12-17 16:36:16
1
E.Ç :
Ben onun gönlünü o kadar çok hoş tutmaya çalıştım ki kendi maneviyatımı kaybettşm kendimi unuttum değerimi azalttım eziklefim düşündüm ki ben egolu biriyim dedm ya kendime beim yaptıgım ufacık bişyi o kadar çok büyüttü ki ben onun yaptıklarını kendi göğüsümde o kadar öok yumuşatıp kendi kendime affettim çabaladım ve hani o kadar doluyum ki artık o kadar çok mutlu olmak istiyorum ki anlatamam size bunlarıburaya yazıyorum çünkü myle gidip dert yanıcagıö bir yok galiba bogazımda bi düğüm kafamda hep bi düşünce karışıklık hep onun gönlü olun diye o kadar uğraşmıştım ki beni anlamadı rabbimr sıgındım çünkü yapabiliceğim hiç bişy yoktu siz siz olun benim agzım yandı sizinden biri yanmasın bu konuda öok dikkat edin lütfen sizin kanınıxı emicek birini asla hayatınıza almayın yoksa hikayenin sonunda rengi çiçek gibi solan siz olucaksınız
2025-12-15 17:12:56
4
snowflake :
Bu hayatta hiçbir şey ama hiçbir şey gönlümce olmadi. çok kırgınım bana sorsanız en mutlu olduğun gün ne diye. dolu dolu mutlu olduğum bir gün dahi olmadı. geçen sene hem abimi amcamı sevdiğim kişiyi kaybettim nefes almak bile zul geliyor ama yaşamak zorundayız bunu da biliyorum isyan etmiyorum lakin çok isterdim şu hayatta 1 gün dahi olsa mutlu olmayı 1 dileğimin dahi gerçek olmasını ama olmadı kendime çok üzülüyorum hemde çok
2025-12-25 00:53:42
1
10-LD-576 𓃮 :
Neciye satırsan abi
2025-12-17 02:39:14
1
To see more videos from user @storytimee_77, please go to the Tikwm
homepage.