@ptriamlnaz: Elba Multi Cooker EMC-K5010(SS)! 🍲✨ Serius, multi cooker ni multitasker sebenar. Nak goreng? Boleh! Nak kukus? Boleh! Nak masak bubur untuk anak? Senang sangat. Tekan je function yang kita nak, tinggal, dan siap! 🙌 Material pun premium stainless steel—tahan lama, senang cuci. Yang penting, jimat masa gila! 🎁 Dan yang paling best… ELBA tengah bagi “Gift With Purchase”! Beli Designer Hood dalam satu resit, anda boleh dapat hadiah eksklusif termasuk multi cooker ni. Upgrade dapur + dapat hadiah? Win-win sangat! Kalau tengah plan nak makeover dapur, inilah peluang terbaik. Serius, bila benda mudah… kita boleh spend lebih masa dengan family 💛✨ @ELBA MALAYSIA #fyp #ElbaMalaysia #MultiCooker #KitchenUpgrade #GiftWithPurchase
PuteriAmalina | ContentCreator
Region: MY
Saturday 13 December 2025 00:06:08 GMT
Music
Download
Comments
✿ 𝒥𝓊𝑒 ✿ :
senang kn leh kukus jgk
2025-12-15 16:05:05
1
NanaNakShare ✨ :
wahhhh mcm bestt je sis
2025-12-14 17:23:59
1
Janice chew :
wah senang jek ni😳
2025-12-15 01:59:24
1
Elsie Fong🦋 :
Looks good!
2025-12-15 12:41:27
1
ll_lily0309 :
Wow😍 mudah guna juga lah😍
2025-12-16 21:49:09
0
June91 :
cepat masak klo guna ni..
2025-12-14 17:38:26
1
♿NURUL BINI ORANG 🤜🤛 :
assalamualaikum selamat malam
done follow sahabat
semoga dimurahkan rezeki selalu aamin
2026-02-06 15:59:31
0
𝓩𝓊𝐡ᗩ :
Sangat mudah dan jimat masa😍
2025-12-17 00:45:35
1
Alya Dayana shop :
senang lah klau mcm ni
2025-12-16 16:24:50
0
To see more videos from user @ptriamlnaz, please go to the Tikwm
homepage.