أستاذة أمينة،ايه بيبقى شعورك و أنتي بتبكي الناس من كل قلبهم؟
2025-12-15 21:33:54
2184
Hayam | هيــام 🍃 :
دكتور عمرو:
2025-12-15 21:38:34
1098
⋆✶ 𝚊𝚗𝚏𝚊𝚕 °⁺ :
انا احسني اصدع بدالها.. الله يرزقك الصبر بس 😭😭😭 مستحيل انواع العقليات والأشخاص اللي تشوفها.. مو سهل ابدا
2025-12-16 00:04:58
1071
فُتون :
عندي سؤال، هل فيه دروس بياخذوها كلهم مع بعض؟
2025-12-17 13:18:52
679
لـــــــــً🌰وزهــــً ᥫ᭡.✨ :
بحبها موت
2025-12-15 23:07:18
524
Reema 🦋 :
الدكتور بيسيب الموضوع ال بنتكلم فيه و بيروح يفتح موضوع تاني خالص و يبدأ يناقش نفسه
2025-12-15 22:26:52
635
Safa Eltegani :
2025-12-16 00:45:26
323
Toka Hassan :
غياب الاب مش بياثر ؟!انا فضلت ٢٨سنه مفكره اني عمري ما هتحب بسبب رفض ابويا الدائم ليا 😂
2025-12-16 20:09:05
415
meme♥️♦️ :
من دراستنا فى الطب هرمون التستسيرون مسئول عن الصفات الجسدية وليس تكوين الشخصية
والاب بيكون دوره وتأثيره على شخصية الطفل فعليا كبير جدا بينمى عند الطفل مهارات وصفات مش هيكونها مع أمه بس لانه الام دائما بتبقى فى حالة حذر وحرص فى التعامل مع طفلها على عكس الاب
2025-12-15 21:37:29
128
💗 :
يجدعااان بموت في البنات المثقفه 😫🤏💕
2025-12-15 21:11:27
287
ALSAMHA🌸 :
نفعنا الله بك ونفع بك المجتمع ♥
2025-12-16 10:44:16
120
noura_moustafa2 :
كلمه السر الايجووو😂
2025-12-15 21:22:33
138
maha :
قدوتي المثقفه
2025-12-15 23:04:11
78
Hana' :
اللهم بارك علي ثباتك الأنفعالي، وطريقتك في الكلام لِبقة اللهم بارك يعني♡
2025-12-15 23:00:06
147
Hajer开心 كنداكه في بكين :
هي لو الهورمونات بتأثر علي صفاتنا كانت ربنا عمل لنا أوامر مختلفه حسب هرموناتنا بس الأوامر واحده تختلف فقط في بعض الحالات من حيث الجنس ذكر او انثي
2025-12-16 19:38:30
65
𝒔𝒉𝒂𝒎𝒔. :
مش قادرين يستحملوا ان امرأة كلامها عقلاني و منطقي ف بيتخيلوا كلام محصلش يطلعوا يهاجموها عليه ❤️بارك الله فيكي يا احلى نضال ❤
2025-12-23 22:31:18
20
marsai508 :
Yes queen
2025-12-16 13:19:56
57
Al janan🌿🌿 :
لك الجنه على الي يصير لك منهم
2025-12-25 20:19:13
14
passantfathyyy :
بخصوص غياب الاباء فعلًا يا جماعة انا درست علم نفس سنة و من معرفتي المتواضعة قد ذكر فيه انه الاب لي دور كبير جدًا في تكوين شخصية الطفل او الشخص و وجوده شئ اساسي .
2025-12-19 19:38:04
42
Shrouk Omar :
نضال بجد احيكي من كل قلبي أنا بجد مبسوطه من ثقافتك و أسلوبك الهادي المتزن يارب تفضلي كده دايما ❤️❤️
2025-12-15 20:50:40
149
🍒 :
23 دقايق💀؟
2025-12-16 13:02:12
250
Donia ehab🦋 :
شخصية موضوعية عقلانية❤️
2025-12-15 20:47:58
124
Aya~ :
انا فخورة بيكي و بطريقة سردك بجد ♥️♥️♥️
2025-12-15 21:39:14
92
🎀chacha🎀 :
دكتور عمر هل تسمعني 😅😅
2025-12-16 10:13:37
30
Fat💕Ima :
الجرح عميييق
2025-12-15 22:25:58
48
To see more videos from user @nedalreads, please go to the Tikwm
homepage.