@linolilii: تگشون کنید🌝🌸 . . #ff #فوريو #فوریو_پاشم_بیام_جرت_بدم #foryou #fyp

𝘓𝘪𝘓𝘪
𝘓𝘪𝘓𝘪
Open In TikTok:
Region: IR
Tuesday 16 December 2025 08:00:06 GMT
239694
25175
2058
10733

Music

Download

Comments

baran49593
Baran❤🦁💚 :
واکنش جنوبیا: برف؟؟ برف چیه اصلا🤣
2025-12-16 14:27:54
321
delsa.133
Delsa🪼 :
برف چیه یه نوع لباسه؟
2025-12-16 20:49:25
30
arefeh259
ᴀʀᴇꜰᴇʜ :
مرگ؟ بعد ۸ سال مدرسمون جدا شد ولی دوستیم اما یه بارم نرقصیدیم تو برف حتی پیش هم هم نخوابیدیم حسرت اینکه پیش دوست صمیمیم شب ها بمونم تو دلم میمونه
2026-02-10 23:29:17
1
baran.bloom
BARAN :
چند روز دیگه برف میادددد من با کی برم اینووووو😭
2025-12-16 17:30:20
20
kim.hana.com
⋆. 𐙚 𝒍𝒊𝒍𝒊𝒐𝒎 𝒗𝒊𝒅𝒆 :
میخواستم تگش کنم ولی دیدم یکی دیگه رو تگ کرده...
2025-12-16 19:57:05
5
mariam.almasi6
Mayka :
ما هنوز بارونو ندیدم
2025-12-18 23:03:36
3
pooneh12342
𝑷𝒐𝒐𝒏𝒆𝒉 :
وای من خونه رفیق صمیمیم خیلی دوره و ما شهرستانیم و خونه اونا کنار کوهه امروز پیشش بودم کلییی چیز دیدیم تگرگ اومد یا همون برف چون ما جنوبیم البته زود تموم شد و کوه ها خیلی خوشگل شده بودن بعد هوا شد زررددد رو به نارنجی و بالاش رنگین کمون بود دروغ هم نمیگم خیلی هم سرد بود
2025-12-19 18:03:51
1
amir.rezaei72
#آزادی..... :
ماهایی که جنوبیم چی 😂😂 به ماها رحم کنید ..!
2025-12-17 08:07:56
6
rastaaaa33
🥷🏻💤 :
کسی رو ندارم تگ کنم یا برم باهاش برف بازی:)💔🙃
2026-01-01 20:45:50
2
mohadeseh7805
Mohadeseh :
منظورت چیه من تنها تر از تنهام
2026-01-06 21:20:27
2
aysaaghaei8
Cukur :
میشه فالوم کنی
2026-01-06 14:08:10
2
srh4094
𝑹𝒆𝒚𝒉𝒂𝒏✰🂢 :
برف چیههه؟؟🤣😂 من بوشهرم😭😂
2025-12-16 17:50:59
1
yekii12
yekii :
تا فردا برف میاددد😭✨
2025-12-16 18:31:32
5
bjahroapne
Bjahroapne :
@خودم😂
2026-01-05 07:03:47
2
m.rezaee6
M Rezaee :
میشه فالوم کنید
2026-01-06 19:00:46
1
mahyaa1_1
- :
من اصن باید برممممم با اون یدونههه
2026-02-27 07:41:39
1
elsana505
ElSANA :
تیک تاک ندارهههههه😂
2025-12-25 13:49:42
2
baranyaramesh
Baran :
@agness__hasti76
2026-02-01 14:53:16
1
arshida8588
Arshida :
ای بابا قهریم که😅
2025-12-16 19:24:52
4
aylin.n42
🎀🔪سلیطه مظلوم نما🔪🎀 :
دیروز داشت برف میومد گفتم بیا برقصیم گفت نه مدیرم میبینه با اینکه آرزوش بود انگار من و بهترین رفیقم الان کلاس هفتتمیم و مدرسه ها مون از هم جدا شده اون نمونه درس میخونه من مدرسه دولتی ساده بعد مدرسه ها مون بهم چسبیده طوری که میتونم از پنجره سالنمون حیاط اونا رو ببینم مدرسه تموم شد گفتم بیا برقصیم داره برف میاد آرزو داشتی برف بیاد اینجوری برقصیم ولی اون بهم گفت زشته مدیرمون میبینه اما قبل از اینکه زنگ آخر بخوره رفتم از پنجره ببینمش دیدم داره با دختر عموش که ازش ۲ سال بزرگتره میرقصه و من خیلی ناراحت شدم از این حرفش تازه احساس میکنم دوستیمون خیلی سرد شده...
2025-12-17 12:52:14
4
anis2112000
𝕬𝖓𝖎𝖘 :
ام ریپوست کرده تگم نکرده باهاش قهرم
2025-12-20 19:41:37
1
taekook8858
nazanin :
داداش ما بارونم نداریم چه برسه به برف😐(اهوازیم)
2025-12-17 18:56:26
2
hope___666
P... :
چیکار کنم صمیمی شه باهام.
2026-02-17 17:43:30
1
iool_lo1
P. :
خوزستان برف نمیاد چکار کنم؟؟؟؟؟😭
2025-12-16 17:55:43
4
To see more videos from user @linolilii, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About