مرگ؟ بعد ۸ سال مدرسمون جدا شد ولی دوستیم اما یه بارم نرقصیدیم تو برف حتی پیش هم هم نخوابیدیم حسرت اینکه پیش دوست صمیمیم شب ها بمونم تو دلم میمونه
2026-02-10 23:29:17
1
BARAN :
چند روز دیگه برف میادددد من با کی برم اینووووو😭
2025-12-16 17:30:20
20
⋆. 𐙚 𝒍𝒊𝒍𝒊𝒐𝒎 𝒗𝒊𝒅𝒆 :
میخواستم تگش کنم ولی دیدم یکی دیگه رو تگ کرده...
2025-12-16 19:57:05
5
Mayka :
ما هنوز بارونو ندیدم
2025-12-18 23:03:36
3
𝑷𝒐𝒐𝒏𝒆𝒉 :
وای من خونه رفیق صمیمیم خیلی دوره و ما شهرستانیم و خونه اونا کنار کوهه امروز پیشش بودم کلییی چیز دیدیم تگرگ اومد یا همون برف چون ما جنوبیم البته زود تموم شد و کوه ها خیلی خوشگل شده بودن بعد هوا شد زررددد رو به نارنجی و بالاش رنگین کمون بود دروغ هم نمیگم خیلی هم سرد بود
2025-12-19 18:03:51
1
#آزادی..... :
ماهایی که جنوبیم چی 😂😂
به ماها رحم کنید ..!
2025-12-17 08:07:56
6
🥷🏻💤 :
کسی رو ندارم تگ کنم یا برم باهاش برف بازی:)💔🙃
2026-01-01 20:45:50
2
Mohadeseh :
منظورت چیه من تنها تر از تنهام
2026-01-06 21:20:27
2
Cukur :
میشه فالوم کنی
2026-01-06 14:08:10
2
𝑹𝒆𝒚𝒉𝒂𝒏✰🂢 :
برف چیههه؟؟🤣😂
من بوشهرم😭😂
2025-12-16 17:50:59
1
yekii :
تا فردا برف میاددد😭✨
2025-12-16 18:31:32
5
Bjahroapne :
@خودم😂
2026-01-05 07:03:47
2
M Rezaee :
میشه فالوم کنید
2026-01-06 19:00:46
1
- :
من اصن باید برممممم با اون یدونههه
2026-02-27 07:41:39
1
ElSANA :
تیک تاک ندارهههههه😂
2025-12-25 13:49:42
2
Baran :
@agness__hasti76
2026-02-01 14:53:16
1
Arshida :
ای بابا قهریم که😅
2025-12-16 19:24:52
4
🎀🔪سلیطه مظلوم نما🔪🎀 :
دیروز داشت برف میومد گفتم بیا برقصیم گفت نه مدیرم میبینه با اینکه آرزوش بود
انگار من و بهترین رفیقم الان کلاس هفتتمیم و مدرسه ها مون از هم جدا شده اون نمونه درس میخونه من مدرسه دولتی ساده بعد مدرسه ها مون بهم چسبیده طوری که میتونم از پنجره سالنمون حیاط اونا رو ببینم مدرسه تموم شد گفتم بیا برقصیم داره برف میاد آرزو داشتی برف بیاد اینجوری برقصیم ولی اون بهم گفت زشته مدیرمون میبینه اما قبل از اینکه زنگ آخر بخوره رفتم از پنجره ببینمش دیدم داره با دختر عموش که ازش ۲ سال بزرگتره میرقصه و من خیلی ناراحت شدم از این حرفش تازه احساس میکنم دوستیمون خیلی سرد شده...
2025-12-17 12:52:14
4
𝕬𝖓𝖎𝖘 :
ام ریپوست کرده تگم نکرده باهاش قهرم
2025-12-20 19:41:37
1
nazanin :
داداش ما بارونم نداریم چه برسه به برف😐(اهوازیم)
2025-12-17 18:56:26
2
P... :
چیکار کنم صمیمی شه باهام.
2026-02-17 17:43:30
1
P. :
خوزستان برف نمیاد چکار کنم؟؟؟؟؟😭
2025-12-16 17:55:43
4
To see more videos from user @linolilii, please go to the Tikwm
homepage.