@harihari.nadhif: Sakit badan, angin jahat auto hilang weii.. #herbal

NuNa’s TikTok Shop
NuNa’s TikTok Shop
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 16 December 2025 13:19:50 GMT
3175914
22249
219
8619

Music

Download

Comments

usernme_09876145
cehgukiah :
Wehhhhhhh hh... Masalah aku belum beli tgok video ni pun dah sendawa🤣🤣🤣🤣... Makkkkkkkk
2026-01-30 18:22:53
426
lurvely.rose
Lurvely Rose :
Standby Apple Cider Vinegar Gummies tu sis.. Sementara nak sampai rumah boleh gigit dulu.. Bagus tuk angin.. Saya ada gerd mmg standby gummies ni.
2026-02-03 10:48:16
112
adeliaarell
Maria Adelia arell :
pregnant boleh guna tak benda nie sakit bahu skrg nie 😂
2026-01-30 17:32:11
54
molexgloraliptint
MolexEmpire :
X payam steam ye benda tu
2026-01-18 17:50:09
31
tualang_emas
TukArshad :
elok pakai kayu Bertam kak
2026-02-02 10:34:12
19
yusrizaleyda
nek ummi haura 🥰🥰 :
guna nya mcm mna
2026-01-31 03:40:42
9
syazannasagir
Sy.. :
kalau sakit badan boleh berkesan ye? suami saya selalu sakit badan tp saya ni takpandai mengurut 🥹 kalau boleh membantu yg ni saya nak beli lah 1 hehe
2026-01-31 11:12:02
15
3yma85
Eshal Clemira :
apsal dgn aku aku skli sendawa 😂
2026-03-03 11:47:20
6
aleza840
aleza840 :
Ni semua sama saiz ker
2026-01-10 21:02:58
10
emalee077
∆mi••🌧️ :
bdn sy mudah msuk angin..plssss jujur,hempok² gosok gtu..betol jd ke bende nk wey.
2026-03-05 09:23:14
10
ajoker_slay02
AJOKERᴹʸᴾᴿᴵᴰᴱ :
ouhh bnde ni ke, 😂 selalu hntr parcel brg2 gini. baru tau🤭
2026-01-31 16:18:38
25
nissan136_350z
luqman :
fake
2026-05-16 15:04:06
1
maziatul_zie
MAZIATUL ZIE :
warna main peranan ke sama je isi dlm?ke setiap warna ada beza?
2026-04-07 13:50:10
1
qqwen10
Monkey'D🐒 :
aq igt lolipop yg besar gaban kt mall tu
2026-07-09 23:07:21
1
ay20220908
ANAK SULUNG HERE🇲🇾 :
serius tanya nie . betul ke benda nie berkesan ? di mana logiknyaa ya ? means if guna benda lain untuk ketuk angin kua jugak tak ye ? sy angin byk jugak nie , nk try juga if betul bekesan
2026-07-23 05:11:10
3
fshhkml
Ciha :
Benda ni best giler ek. Dia tak berat tp tang bulat tu padat. So bila urut ketuk2 tu sedap giler rasa
2026-02-03 01:23:34
7
makkoijo7
Mel 81 :
dekat saya langsung xde kesan, mngkin x serasi dgn badan sya yg penuh dgn angin jahat😂😂😂
2026-01-30 23:05:02
5
hazwan88888
Hazwan8888 :
kalau yg bujang susah sikit nak buat cmni kak huhuuu
2026-06-17 02:42:44
0
manesanku_
manesanku_ :
Wah boleh beli untuk suami ni✨
2026-04-08 15:29:42
1
anaksaharuddin
AnakSaharuddin :
brape lma blh guna
2026-04-11 17:25:56
1
kedaionline27
kedaionline27 :
Baran tu dh beli tpi suami takde
2026-03-04 03:26:35
4
rashidah915
RASHIDAH (SRI) :
T.kasih
2026-01-31 01:04:07
1
2722acik
2722acik :
dh oder😂
2026-01-30 21:42:47
1
rashidah915
RASHIDAH (SRI) :
T.kasih sudi sharekan
2026-01-31 01:04:03
1
lalalalalala20261
Lalalala :
Done order 😘
2026-01-31 11:56:34
1
To see more videos from user @harihari.nadhif, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About