میخوای مرگ منو ببینی؟ پس برو و ببوسش. همین که لباتو روی لبای یکی دیگه بزاری مرگ منو میبینی..
ببوسش،تابمیرم اوژنی..:)!
2025-12-18 16:32:04
400
lør :
وای افتر استوریشم داره میاد من شبو روزم شده گریه نکنیدددد😭😭😭😭😭
2025-12-18 05:45:40
111
eris :
هشت دی افتراستوری داریم😭🙏
از وقتی تمومش کردم همیشه گریه میکنم . . .
2025-12-18 18:34:11
26
𝙍𝘼𝙏𝘼 :
+اگه چشمای من دریا باشه تو غرقش میشی؟
-تو دریا شو اوژنی، بعدش بشین و ببین چطوری غرقت میشم...
2025-12-20 19:53:36
48
vicat :
بچه ها یکی بگه افتر استوریش کجا آپلود میشه😭
2025-12-18 20:03:44
1
Shino :
باید بهتون بگم که افتر استوریش بعد چند سال داره میاد😭
2025-12-24 12:31:53
1
𝓐drian :
روانی میشم وقتی اسم دزیره،تیکه دیالوگاش رو میبینم.
2025-12-18 11:50:37
16
Raha :
با اینکه اونجا نرفتیم ولی اتفاقای زیادی اونجا افتاده که باهاش گریه کردیم....
2025-12-18 08:50:00
73
sheyda :
تو اون ساختمون به هیچ وجه گم نمیشم تو تک تک طبقاتش زندگی کردم
2025-12-17 21:25:19
30
mli☆ :
-چی میخوای تهیونگ
-من ؟تورو
-من دیگه ماله تو نیستم
-خیالت هنوز مال منه....
2025-12-20 07:58:08
13
zeinab :
با دزیره زندگی کردم 👍
2025-12-17 18:41:52
23
° :
دزیره کلاری میگفت:فکر میکردم بزرگ شدم..ولی ادم تا وقتی عاشق نباشه بزرگ نمیشه...پس من بخاطرت بزرگ میشم تهیونگ!
2025-12-22 17:05:26
15
aiku :
کاش حافظم پاک شه و یه بار دیگه بخونمش
2025-12-20 02:58:09
8
𝖣eman (𝖪𝗋𝗂𝗌's 𝗐𝗂𝖿ey) :
بعد از پنج سال هنوز یاد دزیره و ناپلئونش با منه..
2025-12-20 10:00:25
13
harmy_2008 :
من بعد از دزیره مُردم:)💔
2025-12-18 10:37:38
11
Tabasi :
یاد سیریلا افتادم
یاد عاشقی کردنای ژنرال کیم و سربازش:)
2025-12-19 21:44:31
8
elham :
و تو نمیدونستی اجبار به رها کردن سخت تر از رها شدنه
2025-12-22 11:43:43
6
asa :
از کجا میتونم این فکیشن رو بخونم؟
2026-06-02 06:30:04
0
. :
حاجی یکی لینکش و بده
2025-12-19 21:56:40
0
𝐄𝐋𝐀𝐑𝐈𝐒 :
افتر استوریش کجا آپلود میشه؟
2025-12-18 20:16:39
2
𝘙𝘦𝘺𝘩𝘢𝘯𝘦𝘩🪽 :
وقتی دزیره رو می خوندم انگار وسط شلوغی مارسی بودم...
2026-02-07 22:24:30
1
Akoya :
میخندی اوژنی؟ اوژنی میخندی؟
2025-12-23 22:49:17
4
معتاد تهکوکم😔🎀 :
اگر تو بارون مارسی بودی و من آفتابش پس بزار این برف جشن یکی شدنمون باشه... :))))
2025-12-22 21:19:19
3
av.in7 :
من پیداش نمیکنم دزیره رو تو واتپد یکی واسم لینکش میفرسته؟
2025-12-18 18:33:00
0
همسایه پایینی تهکوکم✨💅 :
_ پدرم قول داده برام بهترش رو بخره اما من دلم همون مدل
69 رو میخواد.
_ مدل چی؟
_ ساعت سوئیسی... سری موناکو... خیلی دوسش دارم... اما
پدرم میگه برای من مناسب نیست.
_ پس نیازی به تولد سال بعدت نیست... برای کریسمس
امسال منتظرش باش.
ولی بعد اون کریسمس...:)))
2025-12-24 23:13:04
4
To see more videos from user @taekook_1531, please go to the Tikwm
homepage.