hoca doğru söylüyor kardeşlerim ben de çok uzun süre oturuyordum telefonla. sonra yavaş yavaş ne olduğunu anlamadan huzursuz gece uykuları başladı karantı görmeye karabasanlar basmaya başladı. Allah razı olsun bir bilene taşıdım konuyu dedi ki tuvaletten sana musallt olmuşlar iyi ki geldin yoksa seni hasta eder dedi. nasıl bir hastalıkmış dedim.
kolon kanserlerinin bağırsak kanserlerinin yarısı bu şekilde oluyormuş. 7 gün suya okuma ile 7. gün ishal ile geçti rahatladım. fazla durmayın güzel kardeşlerim.alaya alınacak bir konu da değil isteyen istediğini yapar vesselam.
2025-12-18 21:00:01
33
ta7a.s55 :
annem yolladı
2025-12-20 10:36:14
123
❤O1 LEYLA ❤SULTAN ❤💔🤘🐞🤘🐞 :
asla girmem telefonla tuvalete
2025-12-19 10:44:17
27
Samira 79 :
benim babam zamaninda qazeteyle girerdi şimdi telefonla giriyor😂
2025-12-21 07:41:05
22
☾☆ Емин Мустафа 𐱅𐰇𐰼𐰚 :
Çok günah desin diye bekledim
2025-12-18 17:14:15
64
Mevlüt Akbaba :
yorumlara baktım kimse hocayı ciddiye almamış ama eğerki o illet bir uylarsa gerçekten hayatınızı yakabilir benim tam bir buçuk senem heba oldu gerçekten doğru söylüyor
2025-12-19 23:52:09
15
cano :
hahahahah aslinda erkekler daha cok zaman orda geciriyor
2025-12-18 18:36:52
17
Gülçin Ecrin :
asla iş yerinde bunlar oldu😂
2025-12-18 18:56:34
24
👑Ersin_bey👑 :
Şu an tuvaletteyin😅
2025-12-20 07:09:21
15
AyhAn :
hoca efendi kimse yarim saaat bir saat kalmaz
2025-12-18 18:55:53
5
svetla :
benim gibi tolete telefondan duranar . sanirim . bütün dünya yapiyor