@aishatomato: make sure to jaga your skin tau🙂‍↔️ #acneessence #drleomy #acnespot #skincare @Dr.Leo Skincare Malaysia

aisha select🍅
aisha select🍅
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 19 December 2025 11:19:00 GMT
641594
4512
94
493

Music

Download

Comments

nadhirah_067
nad :
akak produk ni sesuai umur berapa
2026-08-24 09:28:09
1
ahmad.arif.safwan
Safwan✓✓ :
kak kan dah letak lepastu kena cuci ke
2026-01-11 00:43:54
5
panda_zzz70
zaitun=Zahirah :
umur 12 boleh tak? and tunggu berape lame? tolong di jawab 🙏🏻
2026-07-07 12:37:25
0
halla.qismiayyah8
Mia💗 :
Umur brp bole pakai
2026-08-19 05:46:04
0
kellytanjiahui
𝓴𝓮𝓵𝓵𝔂 :
umur 11 boleh ke
2026-08-05 15:14:03
0
user060512211
￴ ￴ ￴ ￴ ￴ :
2025-12-21 11:28:01
42
luerrrrrrrrr
adm :
tak picit pun cubit sikit je
2026-01-02 06:57:44
5
dyaaryna4
Dhiyalurve❤️‍🩹 :
Kalau order dia tak tergoncang ke?
2025-12-22 12:35:33
0
h4irul4lfie_19
𝓹𝓲𝔂𝓸🫧 :
hmm tngn x snng kak kalau x picit 🥲
2026-01-24 18:45:21
1
reza_suke_mashroom
®️EZA🧴 :
Ok kakk
2025-12-23 09:04:36
2
mrsfaa21
MRS.FAA :
keduaaa
2025-12-19 11:22:51
0
f4himm2
fa_him :
mana pakwe akak mesti dia yang belikan kan
2025-12-22 11:12:42
4
ppm1396
PPM :
mesti sakit kan
2026-01-01 01:22:49
1
nrsyzhsna
s :
first
2025-12-19 11:21:18
1
affankuattido
🥊محمد عفان 🇲🇾🇰🇭🇵🇸🧧 :
sama doh aku pun sama suka picit
2026-03-27 10:56:06
0
mimicumi25
paadbrosskinoss👅🤙🏼 :
kak kalau tahi lalat hidup hilang ke (tanya dengan nada yang lembut)
2026-01-25 16:13:51
0
dayah_0212
dayah :
kalau dah tergoncang macam mana?
2026-08-10 10:57:30
0
rayalin83
rayana :
kak lelaki bole pakai
2026-08-21 22:33:48
0
1alghazali123
1AL GHAZALI✨ :
boleh pakai hri ii ke
2026-06-15 08:48:11
0
fiqa_.a
nrfiqa._ :
lepas pakai tu kena tunggu berapa minit ke baru basuh ??
2026-02-15 03:52:11
0
wh0ss_mia
. :
ketigaaaa
2025-12-19 11:26:37
0
To see more videos from user @aishatomato, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About