الله يباركله استاذ مصطفي كامل كان منكد على اللي خلفونا ونفضل نعيط بسبب ومن غير سبب😂😂😂
2026-01-13 21:31:28
122
الهام :
اه ياحسرة🥺كنت نسمعو ونتعذب وانا معنديش حتى مشكل🙄😂
2025-12-29 19:56:39
102
نانو ✌️ 🇧🇻🇵🇸 :
جيل تسعينات
2025-12-23 09:33:01
94
SamahAnkoush :
ممكن أفهم ليش بطل مصطفى كامل يعمل هيك أغاني
2025-12-21 07:17:31
136
Baya 💎 :
كنت نبكي كي نسمعها و نقول اسفة و ماني عاملة شي 😹😹😹
2026-01-13 21:56:59
98
kaouther jebali :
مر العمر بسرعة البرق جيل الثمانينات شنية احساسكم 😔❤️
2026-01-15 01:03:45
33
Abu Saif :
كنت ابكي عليها بدون اي سبب 😂😂
2026-01-13 19:41:41
17
Sara Fouad :
وانا بحاول استوعب اني كنت بسمعها وانا طفلة بريئة حاسة بالذنب من غير اي سبب
2026-01-13 23:52:26
36
اشتي :
2026-01-14 19:04:01
6
ilefiyed💗💗 :
اقسم بالله هذا نكد عليا صغري الكل وتوا باش اكمل على باقي من عمري نهار الكل نسمع فيه ونبكي وانا لاعندي شكون خاني ولا شكون معبرني 😅😅😅اما محلاهم غنياتو ❤❤❤
2026-01-14 20:30:26
6
حسبي الله ونعم الوكيل :
جيل التسعينات في معاناه للان
2026-01-12 20:33:04
46
موجت البحر :
كنت كتيرررررررر عليك😢
2025-12-20 14:58:11
14
flower :
كان احساسى فى بعدك عنى ضلمه وعتمه ورعب وخوف .....اسف جدا
2026-01-17 17:09:05
5
🇾🇪⚓🚢القبضان اسلام🇷🇺 :
(وَقَالُوا الْحَمْدُلِلَهِ الَذِي أَذْهَبَعَنَا الْحَزَنَۖ إِنَرَبَنَا لَغَفُورٌ شَكُورٌ)
من قرأها يضع قلب ويتابعنا فضلاً 💙
2026-03-16 00:37:54
6
آلفـ❣ـہتـ❣ـہآ آلعـ❣ـہنـ❣ـہيدةّ :
بجد الغنية كتير حلوة
2026-01-25 18:24:00
5
𝒦𝒾𝒻𝒶⃝🎀 :
ذكريات 🥺
2025-12-24 21:19:57
6
ًُ :
ذوقي بأيام المراهقة مصطفى كامل واغانيه🤣🤣
2026-01-10 15:49:17
11
@imad♧elali :
كل اللي حكى صار معي بالضبط
2025-12-20 23:46:40
12
♠ࢪ♠ :
تخيل ده كان المغني المفضل ليا ايام الطفوله وكنا نسمعه واحنا اصلا مش مجروحين ونعيط 😢💔
لحد ما كبرنا وعيشنا كل اغنيه سمعتها 🥺
2026-01-25 23:24:55
16
𝑀𝑒𝑚𝑦🇱🇾 :
2025-12-22 00:52:23
7
يكفيني من دنيا قلب نضيف :
اه يا قلبي😭
2025-12-20 18:15:01
29
رشا :
2025-12-25 21:31:21
5
Mohamed Elkady :
مش عارف كنت بتأثر ليه باغانيه. مع اني اصلا مش مرتبط اساسا 😂😂😂😂😂
2026-01-11 21:38:46
13
To see more videos from user @ge3eedy, please go to the Tikwm
homepage.