@hastanawam: آنها هفتاد خط توهین برای من نوشتند. تنها چیزی که اذیتم کرد غلط های املایی شان بود. - فئودور داستایفسکی #کتاب#فلسفه #ادبیات_کلاسیک #book

هەستانەۆم
هەستانەۆم
Open In TikTok:
Region: IR
Saturday 20 December 2025 08:43:20 GMT
228316
37854
313
2459

Music

Download

Comments

l_iran0
HAGH.IR🇮🇷 :
تخریب هزار از صد🤣🤣🤣
2025-12-20 10:04:01
2149
amayaaa2221
ꪆ୧𝑎𝑦𝑎 :
کدوم کتابش رو برای شروع بخونمم؟14 سالمه
2025-12-20 14:07:30
666
mohseny290
MOHSEN :
بالاخره یکی که از داستایوفسکی چیزی نوشت
2025-12-20 09:15:35
330
saba40949
Gabriel1998 :
قدرت داستایوفسکی:
2025-12-20 11:28:14
55
mersana2350
Mersana☆ :
چند تا از بهترین کتاباش رو بهم میگین ؟(به جز قلب ضعیف و بوبوک اونو خوندمم)
2025-12-20 16:50:57
4
justmymusicbro
Hannaneh😼 :
داستایفسکی🛐
2025-12-20 13:44:45
85
user575515454
ᴬⁿᵍᵉˡ :
داستایفسکی تا ابد مورد علاقم میمونه))
2025-12-21 18:44:18
5
rakansarasasha
Star :
همینقدر سیگما و تمیز بشورین بزارین کنار همچنین ادماییو
2025-12-20 19:46:00
80
emily.mk13
𝓔𝓶𝓲𝓵𝔂🎸🏎 :
کدوم کتابشو بخونم ؟۱۲ سالمه
2025-12-21 08:54:05
5
mma63942
گلزار :
از کلاس اول کتاب میخوندم الان خیلی بهم گیر میدن میگن پول همون کتابایی که خریدی رو الان میتونی خونه بخری بنظرتون کتاب رو ترک کنم؟
2025-12-21 11:37:01
0
saida_9346
SAIDA$★ :
یه کتاب بهم معرفی میکنی؟مناسبم باشه 13سالمه
2025-12-20 18:42:16
4
0...hehehehe...0
بنانا😔🍌 :
۱۴ سالمه بنظرتون شب های روشنو بخونم چیزی میفهمم ازش؟🤡
2025-12-21 15:53:35
4
s.zye7
Saharziayee :
منظور غلط املای یعنی چی
2026-01-13 18:02:12
1
dosteovesky
Fyodor :
این متن از داستایفسکی نیست و توی هیچکدوم از نوشته هاش گفته نشده.
2026-01-07 22:36:43
1
khaton200
Khatoon :
برادر پخت و پز میکنه
2025-12-24 21:31:54
3
ehsansoleymanzade
Aegon :
مردی که با تمجید هایش تخریب میکند😎
2025-12-21 18:40:21
4
mandana_mmmm
Mandana :
سنگین بود
2025-12-20 11:29:08
3
uhehelll
HASTI :
2025-12-30 08:20:29
1
noblebaby63
با فرزندانم چه کردید؟ :
چرا اهنگ انقدر خوبههههه؟😭
2025-12-20 19:23:22
2
noxvau
nova 🕷️ :
من کتاب زیاد میخونم مثل کتابای فریدا مک فادن و کتابهای روانشناسی ولی تا حالا هیچ کدوم از کتابای داستایفسکی رو نخوندم کدومش برا شروع خوبه؟ ادبیاتش سنگینه یا قابل فهمه؟
2025-12-22 15:57:29
2
xxde8wxx
dew 🦈 :
یه کتاب معرفی کنید بخرم 13 سالمه تقریبا اولین کتاب بزرگسالانه ایه که میخونم
2025-12-21 19:04:05
0
faney696
faney :
حقق
2025-12-22 10:47:52
1
negaratayi25
ᑎᗴ𝐆ᗩᖇ ོ ོᗩ丅ᗩƳI :
من قمار باز و دارم خوبه؟
2025-12-21 11:35:31
1
rahil8652
rahil :
اسم کتابو بگیددددد ترو خداا
2025-12-20 19:07:38
1
To see more videos from user @hastanawam, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About