این متن از داستایفسکی نیست و توی هیچکدوم از نوشته هاش گفته نشده.
2026-01-07 22:36:43
1
Khatoon :
برادر پخت و پز میکنه
2025-12-24 21:31:54
3
Aegon :
مردی که با تمجید هایش تخریب میکند😎
2025-12-21 18:40:21
4
Mandana :
سنگین بود
2025-12-20 11:29:08
3
HASTI :
2025-12-30 08:20:29
1
با فرزندانم چه کردید؟ :
چرا اهنگ انقدر خوبههههه؟😭
2025-12-20 19:23:22
2
nova 🕷️ :
من کتاب زیاد میخونم مثل کتابای فریدا مک فادن و کتابهای روانشناسی ولی تا حالا هیچ کدوم از کتابای داستایفسکی رو نخوندم کدومش برا شروع خوبه؟ ادبیاتش سنگینه یا قابل فهمه؟
2025-12-22 15:57:29
2
dew 🦈 :
یه کتاب معرفی کنید بخرم
13 سالمه تقریبا اولین کتاب بزرگسالانه ایه که میخونم
2025-12-21 19:04:05
0
faney :
حقق
2025-12-22 10:47:52
1
ᑎᗴ𝐆ᗩᖇ ོ ོᗩ丅ᗩƳI :
من قمار باز و دارم خوبه؟
2025-12-21 11:35:31
1
rahil :
اسم کتابو بگیددددد ترو خداا
2025-12-20 19:07:38
1
To see more videos from user @hastanawam, please go to the Tikwm
homepage.