@bsnpagloo865: Ghalat Halaat chal rhy hain😭😂#nursingpaglo #nursingstudent #futurenurse

BSN paglo🥼
BSN paglo🥼
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 25 December 2025 13:25:15 GMT
89624
4279
211
707

Music

Download

Comments

abdullah_4_4_
AK🥀 :
yr Kiya BSN itni difficult field hai???🥺
2025-12-28 12:42:24
7
medicoboy265
Medico Boy 🩺 :
Pahalay main nay bohat logon say suna howa tha k ye jo medical k students hotay ha na adhay pagal hotay ha ab mujy yakeen ho gaya ha k adhay nahi poray he pagal hotay ha hum log esa laga ha saray gunahon ki saza is duniya main he mil raha ha is medical main a kar Allah say dua ha ya to doctor bana day ya phair apnay pass bola lay qasaam say jis larki nay mujy is main admission lay kar diya ha na wo ab mujy mil gi na ho us ka gala daba dayna ha main nay pagal ho gaya ho main ghar main kesi ko kuch batata ho to wo b mujy pagal kehatay ha kehatay ha apni ye hospital wali batain hospital chor kar aya ha sala ye dukha kahay nahi khatam hota ha 😂😂😂
2025-12-26 18:39:22
6
mirjamsherkhan
Mir Jamsher Khan :
Most imp question failure to thrive
2025-12-26 14:30:47
3
aloneboy88890
❤🔥M Mustafa🔥❤ :
BSN matlab
2025-12-26 11:47:26
4
nb____w
Najeeb ulllah :
yar hum ttu na draw 😳😳 hum ny ttu ab shoro kiya ha
2025-12-27 17:39:49
2
wajidkandhro786
Wajid Ali 💞 :
Book konsa h ya
2026-05-17 08:39:10
0
sukooneqalb142
سکون قَلب🕊️😇 :
literally🤧
2025-12-29 05:26:09
3
raja.ab.qadir
Raja Abdul Qadir :
Book name??
2025-12-26 04:10:07
4
muneebakhtar_3
Muنeeb 🥀❤ :
kon sy semester ma ho?
2025-12-25 17:09:57
4
yousafxxaiii
Yousafxaiii :
Mini Wongs ✌️😍
2026-01-28 11:42:22
0
kingofmultan167
USAMA SRK :
good course
2026-01-01 15:20:43
1
iqrardawar04
🩺𝑰𝒒𝒓𝒂𝒓 𝑫𝒂𝒘𝒂𝒓 🩺 :
agree but sparingly
2025-12-28 08:53:34
1
fiqa_dost
fiqa_dost :
relatable 😅
2025-12-27 09:03:39
0
stranger10172
Abdul Samad :
abhi bhi moqa hai chor do😂
2025-12-30 11:25:47
1
amirjan31910
Amir Jan :
nice
2026-01-03 03:21:04
1
abbas89._
Såhibzädä Mëhmøød :
😂😂😂😂 bilkul
2025-12-29 06:47:42
1
zuhaibrehmanpathan
Zuhaib Rehman Pathan :
Book Name?
2025-12-28 05:49:58
1
blurmoon81
𝕄𝕦𝕟𝕥𝕒𝕫𝕚𝕣 𝔼 𝕀𝕞𝕒𝕞🌷 :
Yar humne to kall apnii bsn ki orientation attend ki ab to darr lag rha h🙂😭
2026-01-29 20:38:41
0
iftikharahmed5255
ifi khan72 :
💖💖💖
2026-04-05 12:27:34
0
bsnwala
BSN WALA 🔥🩺🥼 :
😂😂😂
2026-08-18 16:32:09
0
bewafasehzada
◦•●❤♡ سیاہ بخت ♡❤●•◦ :
Hamra bh yahi hal hy 😂😂😂
2025-12-25 13:52:26
6
ch.queen305
Arain🥰🥰zaddi :
CAC course b bht mushkil hai 🤧🤧🤧🤧
2026-01-02 09:34:13
5
itx_fadi80
👑 J E R R Y x J I M I 🎀 :
mera to abhi first semester h 😂😂😂 you are right 😂
2025-12-26 09:15:14
3
saqlaintalib07
Saqlaintalib7 :
alhamdullah 😂
2025-12-26 11:21:28
3
1kstylishlarka
Usمan 🚩 :
same situation 🤣
2025-12-26 05:38:49
3
zubairzaibii
௱Λн尺 ẔЦϦΛɪ尺 :
same condition 🤪
2025-12-26 05:19:21
3
arslan1butt
kashmiri boy :
yr mara b merit list ma nam aaya h Kya boht mushkl h BSN 😳
2026-01-01 14:55:39
3
user3878229708854
zakii khan x18 :
book name
2025-12-25 19:53:21
3
awaisshinwariofficial
👑 MOHMAND SHINWARI 👑 :
ALHAMDULILLAH I got 4.00 gpa in third semester 🥀❤
2025-12-28 11:46:25
3
rehan.ali.abro09
😡 ابڙو 🤬 :
bilkul sahi fermaya
2025-12-25 18:51:46
3
tw.dprssow.x1
TʜƏ'w Dɘprɘssıoƞ'w X. :
huhuhu BooKs SaY👀😂
2025-12-25 14:04:14
2
moanshahidnaveed
imran Khan lovers🥰 :
yeh to humari dream field hai
2025-12-28 20:10:30
2
babydoll1127
BabyDoll112 :
Hahah
2025-12-28 16:10:10
2
97m.younas
M younas😎🫶 :
Bhat tho sahi hai 😂
2025-12-26 16:34:45
2
iqrarullah286
Deep Lines🤔 :
bro konsa sem ha replay must
2025-12-29 09:17:10
2
befa.dunia11
QUEEN OF FIRE👑 :
my favourite medical field 🥰
2025-12-27 06:32:17
2
.lodhi804
️ :
yar men joining krna wala ho darao ni😳😳
2025-12-28 06:48:53
2
ajma___maseed__302
👑 ║وزیرستانی▌💕✿ :
Not difficult
2026-01-03 14:12:57
2
967devil
𝛸𝛯𝑅𝛩 𝛫𝛨𝛥𝛮🇵🇰 :
hyeee zaaar 😂😂 same
2025-12-28 02:24:01
2
nainmalik91
Nain Malik :
BSN mnn admission lee k ghalat qadam hm nee hee utahaya haii😅
2026-01-01 07:47:49
2
ahsports92
nizamani Sahab :
same
2025-12-28 05:29:00
2
sameersami341
🥀🥀SAمEEر🥀🥀 :
❤️❤️❤️
2025-12-26 02:01:06
2
armydoctor5274
doctor foji :
🥰🥰🥰
2025-12-26 01:32:01
2
nomijutt.o07
👑NoMi JuTt.007 :
😂
2025-12-26 05:42:30
2
nikka.doctor.sagar
Dr AK47 ECH🩺💉 :
😂😂😂😂right
2025-12-26 06:30:49
2
dk_khunjejo
Dr Dk🩺 :
😥😥😥
2025-12-26 07:10:18
2
zubairzaibii
௱Λн尺 ẔЦϦΛɪ尺 :
🤪
2025-12-26 05:19:16
2
ssamii749
SSAMI🐼…🦋 :
😁😁😁
2025-12-25 19:16:18
2
dk_khunjejo
Dr Dk🩺 :
😂😂😂
2025-12-26 07:10:20
2
abbasdawar33
꧁༒☬𝒟𝓇 𝒢𝐼𝐿𝒜𝑀𝒜𝒩☬༒꧂ :
😂😂😂
2025-12-26 05:01:07
2
none.1.29
🥀(None 😕 ) 🍃🥀 :
😂😂😂
2025-12-26 07:17:47
2
azhar.abbas3978
Zawar Azhar Abbas Jaffri 🩺 :
Nhi kro bhai😅
2025-12-25 18:50:17
2
extrovert172
🧑‍⚕️☬Sahito آصف Golden☬🧑‍⚕️ :
❤️❤️❤️
2025-12-26 07:42:46
2
radhe.radhe050
Radika 💞🙏 :
😂😂😂
2025-12-26 04:43:16
2
nomizahir14
🥼 🩺 :
😂😂😂
2025-12-25 18:11:31
2
mystic_m4
M💞 :
😂😂
2025-12-26 07:48:07
2
kimallkha
SyCo :
😂😂😂
2025-12-26 07:50:15
2
........insan
MeeR Rahmat 🫀 :
💕💕💕
2025-12-26 02:29:28
2
hussain.shah.8040
Hussain Shah :
👍👍👍
2025-12-25 15:07:51
2
waqaskhan_104
Waqas khan :
atna b mushkl nhi ha g kuch b😁
2025-12-26 08:08:50
2
To see more videos from user @bsnpagloo865, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About