ای کاش مدیری این مرام و معرفت رو در حق جوانان آزادیخواه داشت که خونشان کف خیابان ریخت، مدیری فردیه که به خدمت وزارت اطلاعات درآمده و جیره خور حکومت شده به همین خاطر در هر فیلم کمتر از ۲۰ میلیارد نمیگیره در آخرین حضورش در برنامه غیاسی ۴۰ میلیارد گرفت😏
2025-12-26 07:16:39
0
ღّ♛ڪابــلــے گــگــღ :
🥰🥰🥰
2025-12-26 07:10:03
1
drbonexir :
عالیه آقای مدیری
2025-12-28 08:55:47
1
To see more videos from user @user4766496153, please go to the Tikwm
homepage.