@liyliz: #skintific #skintificmy #skintificpromo

Liyliz
Liyliz
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 26 December 2025 03:03:16 GMT
1764808
6387
151
761

Music

Download

Comments

omey5394
W@w@ :
Mmng best pn .sy bru pkai 4 kli nmpk perubhan ..kulit nmpk cerah n glowing parut pn kurng
2026-08-13 07:57:29
4
siantan.aluminium
siantan Aluminium & Glass :
Blh pkai tiap hari ke
2026-07-19 09:01:12
0
luqqmanhakim8
Luqman Hakim :
lepas dh pakai sheet mask ni dalam 10-15 minit, then bilas dngan air and boleh je kan apply moisturizer slepas tu?
2026-08-06 07:58:07
2
emamansor
ema mansor :
klau pkai siang blh x?
2026-08-04 03:38:25
0
noihafizah
hafizahajmain 🍉 :
jangan la rachunnnnnn
2026-08-03 04:17:39
1
khalidahyahya
kentang :
pakai lame ke
2026-08-15 06:35:24
0
azlynibrhm
Azlynibrhm :
Memang lepas pakai kena cuci muka ke? Sebab tengah pakai tapi tak cuci muka lepas pakai🤣🤣
2026-07-03 01:47:45
1
jujie7469
jujie7469 :
pakai time bila sesuai
2026-08-21 03:44:22
0
tulips_purple5
itsme_Azwa :
cara simpan dlm peti ke?
2026-07-08 04:11:20
1
shikinsaad5210
Ashikin saad :
Assalamualaikum simpan suhu bilik atau dalam peti ais..
2026-07-04 00:45:52
1
noorilyaninazirah
noorilyaninazirah :
Besttt
2026-07-10 04:53:01
1
biroufo2
mis~alien81 :
pakai die time bile
2026-08-10 04:17:46
0
dekna0402
zarina binti mohamad :
Assalmualaikum akk sya doh oder tu ,msa mno kne pkai akk .kulit sya npok kusam
2026-06-04 09:25:45
1
hanissyahirah95
Nisshhhhh :
pregnant bole pkai ke
2026-07-04 03:27:16
1
ngelshop2
✨ ANGEL SHOP✨ :
jom saling support
2026-07-10 01:29:45
1
_aifaaa_
Faa🦋 :
preggy boleh ke
2026-07-23 00:28:22
0
iyahhhhh_jr
iyah :
klau mengandung boleh pkai ke??
2026-07-04 08:15:13
1
ibu_triples
✨Azue shop✨ :
sheet mask mmg best
2026-07-10 12:14:50
0
kainsongket_
Strawberry🍓 :
Saya pkai meikari? Bole kh pkai new skintific sis
2026-07-04 08:25:47
1
5114_n
N🧚🏻 :
sy tkboleh pakai niacinamide 😭
2026-06-07 02:12:29
1
aqilahnasri_
Qill🧚🏻‍♀️ :
Untuk pori blh?
2026-06-04 10:52:29
1
saiyidahzul
Saiyidah Zul🌷 :
sy pakai mmg sesuai dgn kulit saya.. bau dia wangi mcm kelapa.. ramai puji kulit sy licin mcm telur🥰
2026-06-21 14:09:57
2
adrianablqisss
Adriana :
kena pakai setiap hari ke
2026-05-26 15:34:10
1
nor_artiqah
Atiq :
Cara pakai lps toner ke sebelum?
2026-06-19 00:05:36
1
accountrest0
. :
saya kulit gatal2 ada tiny bum tona kulit xsekata kusam jerawat jarang2 je ada , berminyak sikit je okey pakai yang mana?? btw saya pakai moisteraizer facerina biru
2026-07-23 02:00:43
0
To see more videos from user @liyliz, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About