@kingvedio1: استفاده از واژه ی نفر برای انسان ها🤔 یک اشتباه تاریخه🫨 چرا که در ریشه ی اصلی این واژه اختصاصا برای شما 🤔 من از این چیزا سر درنمیارم شما بگین چی میگه تو کامنت بگو و پیج مارو فالو کنید ✔️🤩 #ایرانی_تیک_تاک
و مردمم روز کریسمس دورهم جمع میشن و عیدنوروز رو فاز غم میگیرن
2025-12-27 09:24:37
215
sultan11187 :
چه ربطی داشت سجده اعراب ما به سوی خانه خدا کعبه سجده می کنیم
2025-12-27 04:38:10
63
MAHDI SHARIATI :
فردوسی هم مسلمان بودن و شیعه اما آریایی بودنش را هم داشته و خدا ربطی به اعراب نداره
دین ربطی به اعراب نداره
ما فرهنگ و تمدنی آریایی شیعی هست
2025-12-27 08:13:46
25
m :
زن زندگی ازادی 💙
2025-12-27 11:04:45
78
user47323358797444 :
وقتی یه عربی بیاد رهبرمون بشه چه توقعی دارید؟
2025-12-28 09:15:22
13
HNANH H :
لطفا نماز رو قاطی نکنین خدا فرق داره
2025-12-27 15:36:48
8
тσᴊi᩶🖤🚩 :
خوب دین به اصالت کاری نداره
2025-12-27 10:00:46
26
Rima :
چه هالووین کریسمس می گیرید اون موقع چرا حرفی نمی زنید
( خفه میشید )
2025-12-27 12:53:03
6
Harburz Sabouni :
درود بر زرتشت و اهورامزدا و شاهان ایران قبل از اسلام ♥♥♥
2025-12-27 07:38:29
13
bts ...., Armi 🖤🤍 :
خدا ما رو آفریده پس در برابرش سجده میکنم .
2025-12-27 12:04:11
4
Amirall_BI :
درست گفته پس آریایی دیگه وجود نداره
2025-12-27 08:32:33
9
🖤❤️Milan❤️🖤 :
ما هممون میگیم (فارسی) اما فارسی تلاشی برای اعراب بوده که بگن (پارسی)
اعراب پ ندارن
2025-12-27 09:22:21
7
Amanda :
ولی راست میگف🥲
2025-12-26 22:02:37
30
feh :
هر کسی کو دور شد از اصل خویش /باز جوید روز گار وصل خویش
2025-12-29 12:11:33
1
حاصل عبادت زورو و کاپیتانش😔📿 :
خوشحالم تیک تاک داره حقایق رو حتی اگر کوچیک باشن فاش میکنه
2025-12-27 17:14:38
3
lisaa :
پدرم دیشب داشت همینو می گفت 😭
جمهوری اسلامی بدترش کرد این وضعیت رو وگرنه ما دوره شاه این همه امامزاده نداشتیم
2026-02-04 18:58:06
2
Aidin :
2026-01-03 22:28:01
1
ali.Pahlavi.iran :
بابا هزار بار کامنت گذاشتم دین رو با اصالت اشتباه نگیرد ممنون
2026-02-02 10:15:01
1
علی تانوردی :
چه ربطی دارد
2025-12-28 13:54:33
4
𝓜𝓮𝓻𝓪𝓳 :
چون پرد مادرمون از اول اینجوری بهمون یاد دادن
2025-12-27 15:18:14
3
🅷🅰🆂🅰🅽 :
هعی دنیا
2025-12-27 10:09:23
4
Azad :
درود بر ایران
2025-12-27 12:04:10
4
hana :
به این هیچ کس توجه نمیکنه که من آریایی هستم و زرتشت میپرسم یه ترند نیست
هر وقت فحش ناموسی ندادین و به دین کسی توهین نکردین و علاوه بر علایق دینی و فرهنگی به اصالت ایرانی هم احترام بزارین
اون بگید من آریایی هستم فقط به حرف نیست زرتشت بودن
✨کردار نیک، گفتار نیک، پندار نیک✨
کسایی که رعایت نمیکنن مشخصه حتی به مطالعات نهم هم نرسیدن 💔
2025-12-27 17:07:56
2
Luna :
دین ربطی به اعراب نداره خب اونا اونموقع دینشون زرتشت بوده الان ما دینمون اسلامه
ولی واقعا باید سعی کنیم کلمات عربی رو کمتر بگیم، هرچند که تو زبان فارسی خیلی ادغام شدن
2025-12-27 17:16:30
3
To see more videos from user @kingvedio1, please go to the Tikwm
homepage.