@miaazahar: Trying some desserts in Jakarta 😋

🌸 Mia Azahar 🌸
🌸 Mia Azahar 🌸
Open In TikTok:
Region: ID
Sunday 28 December 2025 08:03:24 GMT
354963
15636
103
651

Music

Download

Comments

che4nne
che 4nne :
Depa menang kat packaging
2025-12-28 09:00:50
250
misch_wawa
Fateyhah :
subtittle muka akak kami boleh baca ehh😂😂
2025-12-28 12:40:19
36
jieraabdullah17
Jiera Abdullah 🫧 :
Lumier Aurel & Atta punya kan ? 😍 kalau pergi Bali kena try Chewy , Jennifer Coppen punya . ❤️
2025-12-28 11:38:22
33
afiq_9500
AFIQ_ :
Kak kenapa ada ketak ketak bila gigit..saya pulak rasa sakit😫
2025-12-28 09:52:19
15
accountnotfound13041
𝔖𝔜𝔄𝔖𝔜𝔄 🪭 :
Beribu panggil
2025-12-28 08:12:10
25
nurreen.vlog
𝐧𝐮𝐫𝐫𝐞𝐞𝐧 𐙚 :
Paling teringinnnnn lumiere punyaa crispy puff😭 follow ashanty darii duluu lagii selalu tengok utubers indo makan tuu
2025-12-28 13:39:22
59
justphilan
justphilan :
cheese cake terviral yg paling enak itu menurutku artirasa. Ada di blok M. tapi baru buka juga di mall Grand indonesia east mall di LG floor. You must try that one.
2025-12-29 16:36:31
31
vinivva
﮼واۏيرا._ :
Kt block M tu apa je tk bratur😭 bratur dia mcm sehari je buka smua kedai😂
2025-12-30 15:05:51
1
mjmz_22
cikpikaaa :
try makuta sis.. sedap dooh
2026-01-18 12:21:18
2
nisu_uu
nisu :
Coba harvest cake aja kak, pasti enak. Yg kakak coba cuma viral doang tapi rasa biasa
2025-12-29 13:16:01
25
tykahamdan
Tika :
sodap nye, tertelan air liur ku 😂
2025-12-28 10:18:20
1
ida_hamidah
Amida☁️ :
dia mkn kek mcm mkn kat malaysia...😂😂..rezeki mia boleh travel ke mana2 ❤
2025-12-28 08:12:26
11
hannakim___
hannakimm :
mintak sikittt oyehhhh🥹🥹
2025-12-28 08:10:43
7
nrashikinmuji
QIEN🧚🏻‍♀️ :
klu kuih/kek indonesia mmg akn cari kek lapis legit dgn bika ambon pandan/ori je sbb lain dri yg lain ❤ bg org lain pelik tpi ok lah sedap jugak😆
2026-01-01 07:15:56
1
miss.rara12official
IEYA :
sedapnyaaaa, nak kirim boleh tak 😅
2025-12-28 08:17:02
1
irahishakkhan
IRAH KHAN :
Lumiere tu manisss do ohhh.. di bandung ade kedai kek premium mmg sedap gilerr ,lupa nama kedai,sanggup i sruh grab ambik hntr ke hotel 😂 sbb craving lagi padahal susah nk makan kek repeat.
2025-12-28 14:38:15
1
cufiiluvmee
sssstttt_diam :
kak coba cheesecake artirasa
2025-12-29 13:20:46
1
hallo.pujay
Hallo.pujay :
Coba artirasa sedang viral di jakartaaa
2025-12-29 05:05:26
1
qylapopoyopo
Qylapopoyopo :
First time nampak malaysian review Lumiere
2025-12-28 11:43:47
8
herda581
Herda :
2026-01-08 09:02:12
0
licaa6
lisyaa 𐙚 :
kakmia nnti p indo tlong wakil utk try chewys kluaran mamari tu😭
2026-03-04 08:37:55
0
nabilahdjatmikaa
NabilahDjtmk :
kalo di indo itu ramai kak bukan rameeeiiiiii😂
2026-01-17 12:48:28
0
nrzmsbrn
6️⃣7️⃣ :
ya Allah semoga Nabila kaya macam kakmia, boleh bawa family shopping tanpa tengok price tag 😭😭😭
2026-02-15 18:26:40
0
piwpiwwzzzz
piwpiw :
blok m everyday beratur
2026-01-09 15:42:41
0
athenajaafar0
😬 :
The crunchy2 😅
2025-12-29 12:32:45
0
To see more videos from user @miaazahar, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About