Lumier Aurel & Atta punya kan ? 😍 kalau pergi Bali kena try Chewy , Jennifer Coppen punya . ❤️
2025-12-28 11:38:22
33
AFIQ_ :
Kak kenapa ada ketak ketak bila gigit..saya pulak rasa sakit😫
2025-12-28 09:52:19
15
𝔖𝔜𝔄𝔖𝔜𝔄 🪭 :
Beribu panggil
2025-12-28 08:12:10
25
𝐧𝐮𝐫𝐫𝐞𝐞𝐧 𐙚 :
Paling teringinnnnn lumiere punyaa crispy puff😭 follow ashanty darii duluu lagii selalu tengok utubers indo makan tuu
2025-12-28 13:39:22
59
justphilan :
cheese cake terviral yg paling enak itu menurutku artirasa. Ada di blok M. tapi baru buka juga di mall Grand indonesia east mall di LG floor. You must try that one.
2025-12-29 16:36:31
31
﮼واۏيرا._ :
Kt block M tu apa je tk bratur😭 bratur dia mcm sehari je buka smua kedai😂
2025-12-30 15:05:51
1
cikpikaaa :
try makuta sis.. sedap dooh
2026-01-18 12:21:18
2
nisu :
Coba harvest cake aja kak, pasti enak. Yg kakak coba cuma viral doang tapi rasa biasa
2025-12-29 13:16:01
25
Tika :
sodap nye, tertelan air liur ku 😂
2025-12-28 10:18:20
1
Amida☁️ :
dia mkn kek mcm mkn kat malaysia...😂😂..rezeki mia boleh travel ke mana2 ❤
2025-12-28 08:12:26
11
hannakimm :
mintak sikittt oyehhhh🥹🥹
2025-12-28 08:10:43
7
QIEN🧚🏻♀️ :
klu kuih/kek indonesia mmg akn cari kek lapis legit dgn bika ambon pandan/ori je sbb lain dri yg lain ❤ bg org lain pelik tpi ok lah sedap jugak😆
2026-01-01 07:15:56
1
IEYA :
sedapnyaaaa, nak kirim boleh tak 😅
2025-12-28 08:17:02
1
IRAH KHAN :
Lumiere tu manisss do ohhh.. di bandung ade kedai kek premium mmg sedap gilerr ,lupa nama kedai,sanggup i sruh grab ambik hntr ke hotel 😂 sbb craving lagi padahal susah nk makan kek repeat.