@petermellad: افضل 10 موبايلات من 10000- 30000 جنيه / 600 دولار 💰🔥 #ترشيحات_موبايلات #افضل_موبايلات_2025

Peter Melad - بيتر ميلاد
Peter Melad - بيتر ميلاد
Open In TikTok:
Region: EG
Wednesday 31 December 2025 23:19:18 GMT
1283085
38474
881
3003

Music

Download

Comments

kareemka30
كريم :
😍
2026-01-04 16:59:58
60
mime_932
Mai 🎀 :
اي المدخل 3.5 ملي يعني ايه
2026-06-03 05:22:33
0
ahmedshemy40
أحـــ🥷🏻ــمـــد :
A36😍
2026-01-01 03:45:40
18
osamamady0
ツØŠ₳M₳ :
جبار
2026-01-19 15:34:09
6
malak.ahmed1666
م ل ك 🦌 :
الهونر ٤٠٠ بق بكام دلوقتى
2026-06-11 14:58:47
0
sara3ww
🎀SARA🇪🇬♡ :
ي جدعان حد جرب .infinix note 50s 5g
2026-01-03 11:59:31
14
anonymous.isp
𓆩أبـٰا͜͡نـۤۈب𓆪 :
ب 13 الف بس وروح شوف مواصفاته هتدعيلي
2026-01-16 02:50:58
44
gogo89408
🤪 :
حد جرب انفينيكس 50 s؟؟ اهم حاجه كاميراه
2026-04-26 11:34:35
1
shimaaahmed556
Shimaa Ahmed :
اونر 400 ولا اوبو رينو 14f
2026-01-03 08:02:44
1
hanaahmed1028
hanaahmed1028 :
ايه رايك في honor x9c في ٢٠٢٦
2026-01-01 22:42:40
2
qurain_karim0
القرآن الكريم :
انا مش بثق فيك خالص
2026-04-08 08:00:01
0
mazen_2010_7
M.Godaa🫅🫈 :
طب ردمي نوت 14
2026-01-01 07:23:22
1
fadyehap3
fadyehab3 :
A36🥰
2026-01-01 13:31:17
3
uousef6
Rn youseef emad asr 🔥💪 :
اى رايك في vivo v 60 lite 5G
2026-01-04 02:35:35
3
adamramy446
DOOMA :
2026-03-24 20:52:44
3
ayaeladawy81
Mostafa :
طب الفيفو V60lite 5G
2026-01-06 11:56:11
3
zzd637
زيزو :
صلى على النبي
2026-01-29 14:28:51
2
abdelrahman_kamal11
𝐴𝑏𝑑𝑒𝑙𝑟𝑎ℎ𝑚𝑎𝑛 :
فين اوبو رينو 15f
2026-05-02 10:57:07
1
mody.haredy
Mody Haredy :
بعد اذنك ايه رأيك في هونر ٤٠٠
2026-01-01 12:25:42
4
marzookalrashedy
صلى على النبي 404 ✌️ :
طمنى على الهونر ٩d
2026-03-31 22:13:46
1
eslamsaeed1626
eslamsaeed1626 :
ازاي محطتش فيفو v60 5g ؟
2026-01-05 20:19:59
3
bikry1
peter Mahrous :
اي رايك في spark 30 pro camon 40 pro من شركه تكنو
2026-01-01 01:06:31
1
hayde6200
Hayde :
اللي جربوا infinix Note 50s رأيكم ي جماعه فيه وبالاخص الكاميرات علشان هجيبه وبيقولوا كاميراته وحشه صح ولا اي
2026-01-09 19:14:57
1
user482841067
MohamedTahaSafa :
كام سعر الانفنكس note 50 s مستعمل
2026-01-02 23:35:03
1
user322731248389
مالك :
طيب ايه رأيك في انفنيكس جي تي عشرين برو عشان مش بحب شكل الثلاثين
2026-01-01 04:05:24
2
To see more videos from user @petermellad, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About