@sarahvski: yang nak kawin tuuuuu, please try this skin prep months before your wedding okii! pakai sheet mask hari2!

sarahvski ☆
sarahvski ☆
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 02 January 2026 07:49:40 GMT
4812932
125103
281
5524

Music

Download

Comments

ylalyya
yaya :
yes i pakai somebymi sheet mask retinol one month straight makeup terus glowing!! ramai puji time akad 😭
2026-01-03 00:13:36
2469
mellowine1
SYA :
Omg i love wearing the skintific pink sheet mask as well!! Skin cantik, makeup pun cantik 😍
2026-01-02 11:54:55
519
yeoubiii3
🍥 :
after try n error yg sesuai dgn saya kose sheet mask je. Harga quite pricey tp berbaloi glow up teruks
2026-02-21 12:57:12
188
littlebung4
Bunga :
Kalau pakai sheet mask ni korang pakai skincare tau? If pakai, sheetmask step keberapa ? If i pakai serum niacinamide, boleh campur lagi ke dgn sheetmask ni?
2026-01-02 14:29:22
253
rdhhmlk
manis 🇵🇸 :
real. 2/3 months before wedding tiap hari i pakai oatmeal tumeric mask + brightening sheet mask. kulit memang glowing habis wallahi
2026-01-05 03:06:31
146
diyazati
Diya Zati 🇵🇸 🇲🇾 :
Stress . Aku pkai facemask plak makij naik jerawat. Ya Allah. Kenapa kau ciptakan kulit aku sensitif. Kitony xda wit nk try and error memanjang 😭
2026-02-19 04:47:40
65
yekeniari
yekeniari :
kalau kerja shift malam pakai siang pun okay ke eh you rasa? 🥹
2026-01-02 08:06:30
97
fh.hmr
Maira :
recommend sheet mask plsss
2026-01-02 16:02:29
7
damansarr
damansarr :
Kenapa kalau i pakai muka jadi heavy and melekit eh 😔
2026-01-06 03:39:10
37
shahayaaa
Shahayaa :
Hi. Betul ke kalau ada active acne takleh pakai sheet mask?
2026-01-03 02:59:23
27
shing17yi
yiyi ૮꒰ྀི⸝⸝> . <⸝⸝꒱ྀིა :
aku tak kawin pun pakai ni hari hari sumpah glowinggg
2026-01-04 10:46:41
62
syhdshr1
Syuhadaasahar :
Kenapa i pakai sheet mask selalu rasa macam panas eh? Dia rasa lembap sangat and panas
2026-01-21 12:25:34
38
feeqascarf.my
feeqascarf.my :
i dah beli tau sheetmask skintific nii, tapi dia punya preorder melampau dah sebulan pun taksampai sampai…. eta 20 jan 😭😩
2026-01-02 17:48:40
26
syhjfr__
syaajaf ✿ :
Yang mana nak kahwin tu jangan try new product sebulan before majlis ye. Takut skin korang tak sesuai.. lain yang nak lain yang jadi 🙂
2026-02-26 22:21:52
14
_sheeeeeeeeeeeee
_sheeeeeeeeeeeee :
before this makeup selalu crack pastu lalu fyp i this one japanese girl share pasal routine dia she said kalau ada time free dia mesti pakai sheetmask even before makeup then i try and mmg menjadi makeup da tak crack skin pun da tak kusamm💕
2026-01-17 12:30:55
12
bearg0m
♡ :
ade tk sheet mask yg tk buat pedih muka sebab selalu akn pedih area misai bwh hidung 😔😔
2026-01-21 03:51:31
6
jujuumariaa
Jumaria Bonavinture. :
korang nak glow pls laa rutin pakai face or sheet mask 😍 its really work
2026-01-17 03:02:57
6
___.fffff12
___.fffff12 :
ya allah kenapa saya dikasi hormonal acne😞💔
2026-01-03 07:21:00
21
cevichemie
🧑🏼‍🍳 :
korang.. help your boy out.. bile nk pakai mask ni?? lepas skincare routine ke? or sebelum?? give some tips to me please ✌🏼
2026-01-04 13:50:28
6
yvrroses
HANA.R :
betul!!!! both mua puji my skin lawa gila and tanya pakainskincare apa tau padahal kita tak rajin pakai skincare mmg consistent pakainsheetmask je
2026-01-03 02:51:21
7
hyveony
with me 🫧 :
Tolongla brp byk dh fyp org kahwin
2026-01-02 17:03:15
9
irdinahanii
Irdina Hani :
Natural beauty fr 😍
2026-01-02 12:02:57
5
someone_zlhlm
someone_zlhlm :
lagi 4 month nak kahwin dah start pakai. now dah sebulan pakai sheet mask everydayy tanpa skip, lurvee betul skin sekarang glowing and lembuttt wey
2026-04-14 03:50:35
3
lyszlkh
𝓁𝓎𝓈𝓈 ⋆𐙚˚ :
anyone bole tlg suggestkan any sheet mask yg mesra pocket student ? 😭😭
2026-01-12 16:16:36
3
kiyorin098
Feona :
Lepas pakai sheetmask kita kena basuh muka tak?
2026-01-06 09:29:42
1
To see more videos from user @sarahvski, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About