X overheat kh Walaupun tngah Running/driving? kalau off kerita mustahil la, sebab X kac tinggal
2026-01-08 11:10:05
171
mr.mkmj :
Pernah terfikir, tapi tak practical.
2026-01-21 00:12:52
65
afdmatt :
ramai cakap tak praktikal, cara ni sngt jimat sbb guna apa yg dah ada, kluar kereta boleh bwk skali, smbung apa yg tgh tgk, lgpun majoriti org guna android player utk youtube, dgn map je, semua mmg dh sedia dlm tab. tp kalau korng mmg jenis byk duit, beli je lah android player, x jadi hal😂
2026-03-28 16:17:39
34
FriedJackFruit :
Boleh sambung reverse cam ak👀
2026-01-08 09:53:26
37
jawi achong :
dari 2013 kita buat stand sendiri guna samsung Galaxy tab 3 7.0.. 🤣🤣🤣.. speaker Sambung Bluetooth adapter sahaja.. jadi telefon, jadi android player kereta.. sampai sekarang masih guna begitu dgn boleh layan CD player.. skrg guna telefon, guna tablet, guna CD player.. reverse kamera? kita percayakan lihat cernin sisi, padang belakang Dan sensored - tiada kes sampai sekarang..
2026-01-13 18:44:55
35
KenKaneki :
kat myvi g3 boleh ke kak ipad saya yang gen 11
2026-06-26 09:08:24
0
nial :
dah buat since 2022 dengan peranti siswa kahkah
2026-01-08 12:12:59
18
shio’s :
Lagila mahal sia
2026-01-08 10:12:26
5
IMRAN :
Kalau ipad, kene pakai yg ada cellular. Baru boleh pakai jadi gps skali. Kalau wifi only dia xde gps, jadi nk guna waze nnt dia punya positioning tak tepat.
2026-05-29 07:18:08
2
Awang :
wireless???
2026-06-05 01:33:44
0
Mr Sepet :
tu ada tongkat bwh tu xpa la. yg xda mau langgar bonggol terjatuh pecah lak 1 hal
2026-07-19 00:45:15
0
Am Ajmal :
boleh smbung speaker Bluetooth
2026-07-09 00:40:29
0
Jame ja_me :
haha...sama mcm sy..dulu pakai ipad pro 9.7 inch..pastu mini ipad...skrg samsung tab a11..connect je ngan audio keta
2026-06-29 13:15:04
1
Mat Merah :
Wayering mcm mana ?
2026-04-01 09:44:37
0
. :
cerdiknya hahaha
2026-03-18 12:43:16
0
Fadzly :
Paduu 😁😁
2026-02-07 10:01:33
0
Susumurata ninja :
bgs beli android player... ada reverse cam lg...
2026-06-04 09:07:29
1
🆈🆃: 🅶🆁🅰🅲🅴 3͎0͎2͎5͎ :
mantap sis.. nak buat mcm ni juga lah Pad Honor aku..
2026-03-08 09:32:53
0
Mat Merah :
Ni tab/ipad keee ?
2026-04-01 09:46:26
0
Mumu :
Terbaik idea😄 💡
2026-01-17 10:18:00
0
︎︎ :
ip jeke leh pakai magnet? Klo phone lain xlekat ker🗿
2026-03-28 12:27:53
0
Shakira_Hashimee :
tq so much kak bagi idea macam ni.. saya ada Android player tapi macam sakit hati pakai tak nampak full🤣 ngam ada tab boleh lah buat gini ya🤭
2026-01-19 06:01:41
1
Arraa J :
samaaaa 😂 kitonyo pakai tab. tapi tab kito size besar gedabok 12.1 inch 😂
2026-01-16 12:32:10
0
kim :
nih lah yg aku nak cari 😅
2026-02-07 02:50:01
0
To see more videos from user @fatehahjamil, please go to the Tikwm
homepage.