@fatehahjamil: Best apa layan yt dalam kereta #magneticholder

Fatehah Jamil
Fatehah Jamil
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 02 January 2026 11:14:26 GMT
1124609
8115
221
1456

Music

Download

Comments

13enn_ben
Ben97 :
X overheat kh Walaupun tngah Running/driving? kalau off kerita mustahil la, sebab X kac tinggal
2026-01-08 11:10:05
171
mr.mkmj
mr.mkmj :
Pernah terfikir, tapi tak practical.
2026-01-21 00:12:52
65
afdmatt
afdmatt :
ramai cakap tak praktikal, cara ni sngt jimat sbb guna apa yg dah ada, kluar kereta boleh bwk skali, smbung apa yg tgh tgk, lgpun majoriti org guna android player utk youtube, dgn map je, semua mmg dh sedia dlm tab. tp kalau korng mmg jenis byk duit, beli je lah android player, x jadi hal😂
2026-03-28 16:17:39
34
cempedakguyeng
FriedJackFruit :
Boleh sambung reverse cam ak👀
2026-01-08 09:53:26
37
jawi.achong
jawi achong :
dari 2013 kita buat stand sendiri guna samsung Galaxy tab 3 7.0.. 🤣🤣🤣.. speaker Sambung Bluetooth adapter sahaja.. jadi telefon, jadi android player kereta.. sampai sekarang masih guna begitu dgn boleh layan CD player.. skrg guna telefon, guna tablet, guna CD player.. reverse kamera? kita percayakan lihat cernin sisi, padang belakang Dan sensored - tiada kes sampai sekarang..
2026-01-13 18:44:55
35
thaitea1482
KenKaneki :
kat myvi g3 boleh ke kak ipad saya yang gen 11
2026-06-26 09:08:24
0
nyenyelss
nial :
dah buat since 2022 dengan peranti siswa kahkah
2026-01-08 12:12:59
18
imannnn_67
shio’s :
Lagila mahal sia
2026-01-08 10:12:26
5
imran921006
IMRAN :
Kalau ipad, kene pakai yg ada cellular. Baru boleh pakai jadi gps skali. Kalau wifi only dia xde gps, jadi nk guna waze nnt dia punya positioning tak tepat.
2026-05-29 07:18:08
2
lie_bulat
Awang :
wireless???
2026-06-05 01:33:44
0
mrbachelor1218
Mr Sepet :
tu ada tongkat bwh tu xpa la. yg xda mau langgar bonggol terjatuh pecah lak 1 hal
2026-07-19 00:45:15
0
umayum2225
Am Ajmal :
boleh smbung speaker Bluetooth
2026-07-09 00:40:29
0
zamirkamaruzaman
Jame ja_me :
haha...sama mcm sy..dulu pakai ipad pro 9.7 inch..pastu mini ipad...skrg samsung tab a11..connect je ngan audio keta
2026-06-29 13:15:04
1
abam.merah
Mat Merah :
Wayering mcm mana ?
2026-04-01 09:44:37
0
takperludibuktikan1
. :
cerdiknya hahaha
2026-03-18 12:43:16
0
balili96
Fadzly :
Paduu 😁😁
2026-02-07 10:01:33
0
i_like_alien_
Susumurata ninja :
bgs beli android player... ada reverse cam lg...
2026-06-04 09:07:29
1
mlbb.grace
🆈🆃: 🅶🆁🅰🅲🅴 3͎0͎2͎5͎ :
mantap sis.. nak buat mcm ni juga lah Pad Honor aku..
2026-03-08 09:32:53
0
abam.merah
Mat Merah :
Ni tab/ipad keee ?
2026-04-01 09:46:26
0
so_drama369
Mumu :
Terbaik idea😄 💡
2026-01-17 10:18:00
0
n0_0ulzzang
︎︎ :
ip jeke leh pakai magnet? Klo phone lain xlekat ker🗿
2026-03-28 12:27:53
0
shakirahashimee
Shakira_Hashimee :
tq so much kak bagi idea macam ni.. saya ada Android player tapi macam sakit hati pakai tak nampak full🤣 ngam ada tab boleh lah buat gini ya🤭
2026-01-19 06:01:41
1
jijoyarrra
Arraa J :
samaaaa 😂 kitonyo pakai tab. tapi tab kito size besar gedabok 12.1 inch 😂
2026-01-16 12:32:10
0
kim519379
kim :
nih lah yg aku nak cari 😅
2026-02-07 02:50:01
0
To see more videos from user @fatehahjamil, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About