@gulsumunmaceralari: bura icimi tokmek isteyirem. duzu men usaqligimdan beri sosial mediada icerik ureticisi olmaq istemisem ve hemise de bunu ozume uygun bir is olaraq gormusem. eslinde hele de eledir, ancaq bezen cox mukemmeliyyetci davraniram. oz-ozumu o qeder ruhdan saliram ki, bezen bu ise hevesimin olmadigini bele dusunurem. tebii ki oxudugum ixtisasda da ozumu gorurem ve sahemi bitirende ugurlu olacagima eminem. hemise dostlarini eylendiren, gulub-deyen biri olmusam. bu ilin sonlarina dogru ozumde depressivlesme hiss etdim. aglima bele gelmeyecek bir cox sey yasadim. hamisinda situasiyani duzgun idare etmeye calisdim, amma mene tesirlerini inkar ede bilmedim. sosial mediada da ne tip kontent yaratmaq istediyimi, kim olmaq istediyimi hele tam aydinlasdirmamisam. bildiyim odur ki, insanlar ucun safe space olmaq meni cox mutlu edir (o sirada man hater postlarim). umid edirem zamanla ozumu daha yaxsi ifade ede bilerem aktiv oldugum platformlarda. ozume guvenirem ve ozumle qurur duyuram cunki baslamaq 1 ilimi alsa da ilk addimi atdim. #2025 #2026 #lessonslearned