@ramtiin: چی بخونم .. #foryou #fyp #persian

𝑹𝒂𝒎𝒕𝒊𝒏
𝑹𝒂𝒎𝒕𝒊𝒏
Open In TikTok:
Region: US
Saturday 03 January 2026 08:55:49 GMT
36551
5542
57
280

Music

Download

Comments

ninahona228
nana :
بابای من اولین ماشینشو ۲ میلیون خریده💔
2026-01-03 13:15:41
128
bcdfiulgq0j
𝐓𝐚𝐡𝐚🕊 :
طنز تلخ : 70میلیون باید بدی تا گوشیت انتن بده بعد بهش میگن ریجستر💔😂
2026-01-03 18:24:17
34
helen.moavi
H🇧🇷💲 :
دلم برا جوونامون می سوزه:(
2026-01-03 12:54:27
45
mehtabahmodi
Behi🌀 :
این پیام رو تا میتونید دست به دست کنید لطفاً اگه دارین میرید برای اعتراضات چند لایه لباس بپوشید که زیاد صدمه نبیند و لباس روییتون لباس مشکی باشه و لباس زیر رنگی باشه که اگه یه وقت پلیسا اومدن سریع لباس هاتون رو عوض کنید که شناسایی نشید عینک دودی هم خطر داره ممکنه توی صورتتون خورد شه اگه ممکنه ماسک جوشکاری ببرین (جدی میگم) اصلا با خودتون گوشی نبرید و وقتی دارید میرید حتما یکی از اعضای خانواده خبر داشته باشه حتما یه پاک سیگار با خودتون داشته باشید تا اگه گاز اشک آور زدن سریع روشن کنید که بتونید نفس بکشید و موقعی که گاز زدن اصلا از هم جدا نشید که پلیس ها نتونن بهتون نفوذ کنند و قبل رفتن صورتتون رو با ماسک مشکی حتما خوب بپوشانید و یه کیف کوچولو که توش وسایل کمک های اولیه هست با خودتون داشته باشید مثل الکل ،گاز اسریل،چسب زخم و... و چند تا وسیله برای دفاع داشته باید برای مواقع ضروری و این که خواهشاً مواظب خودتون باشید یادتون نره که این سری برای انقلاب به خیابان ها اومدیم
2026-01-03 13:15:19
2
mahyasartr
𝑴𝒂𝒉𝒚𝒂⋆˚꩜ :
بگردم واقعا🙂😭💔
2026-01-03 09:34:36
27
sosolioa
meloora :
اجاره خونه تو تهران دهه۶۰ فقط۲۰تومن فود
2026-01-03 16:35:16
4
sana.mahjorlotfabadi
دختر ایرانم :
یعنی یک معلم باید کل حقوقشو بده تا گواهینامه بگیره
2026-01-03 19:43:29
4
zayakaraaa
گارد جاویدان 🦁☀️❤️ :
اینا رو نمیدونم چرا ساندیس خورا نمیفهمن بابای من پرایدش رو ۲ میلیون خرید و کلی چیزای دیگه
2026-01-03 17:45:44
1
noocxxra
🤡 :
دوره شاه ژیان صفر بود ۳۰ هزارتومان من پدربزرگم روزنامه های دوره شاه رو داشته پشمام ریخت وقتی دیدم
2026-01-06 12:48:14
1
kyana.mohemedi
*Minhoo* :
مامانم سال 90 یه گوشواره ی یک گرمی رو گرفت 90 هزار تومن اما الان گرمی 15 میلیونه
2026-01-03 17:59:26
5
wytbabee
Luna† :
ولی من پراید ۳ تومنی هم یادمه😭
2026-01-03 16:19:21
2
v.kim981
V Kim :
بابام با چهارده میلیون خونه ساخت🙂
2026-01-03 16:39:57
6
blfatimaue
fatima :
بابای من ماشين گرفت ۸ تومن الان لاستیک همون ماشين ۱۲ تومنه
2026-01-30 20:58:32
2
rahilhydari
405:) :
حق گفتی پسر
2026-01-03 15:02:51
2
themabel_
Mabel :
بابا بزرگم خونه دوبلکس چهارخوابه حیاط دارو خرید شونزده هزار تومن:)
2026-01-03 17:09:15
1
meraj1945
meraj :
۶ماه پیش ۵میلیون بود
2026-01-04 05:44:33
2
merinet.dopenchen2
sele/"-★§✨🌸 :
۱۴ میلیون ؟ ۲۰۰تومن!
2026-01-03 13:10:32
3
seti_307
star :
کمه اون ۱۴ میلیون هم..
2026-01-03 19:50:56
1
arezoo5947
arezoo :
اینا به کنار نمیتونم واقعا چیپس ۱۰۵تومنی رو تصور کنم چه خبره بابا
2026-02-10 12:03:26
0
zhramhiii
z h r a :
پراید و ۷ تومن خرید مامانم
2026-01-07 07:22:33
0
rozprvd
roze :
گواهی نامه ۱۴میلیوم ؟ بیا بگو شوخیه
2026-01-05 12:20:28
0
nahid.mehrabadi
@mm :
درس میشه👑👑👑
2026-01-08 05:34:20
0
iwannapredator
matin :
2026-01-03 12:50:10
0
To see more videos from user @ramtiin, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About