طنز تلخ : 70میلیون باید بدی تا گوشیت انتن بده بعد بهش میگن ریجستر💔😂
2026-01-03 18:24:17
34
H🇧🇷💲 :
دلم برا جوونامون می سوزه:(
2026-01-03 12:54:27
45
Behi🌀 :
این پیام رو تا میتونید دست به دست کنید لطفاً اگه دارین میرید برای اعتراضات چند لایه لباس بپوشید که زیاد صدمه نبیند و لباس روییتون لباس مشکی باشه و لباس زیر رنگی باشه که اگه یه وقت پلیسا اومدن سریع لباس هاتون رو عوض کنید که شناسایی نشید عینک دودی هم خطر داره ممکنه توی صورتتون خورد شه اگه ممکنه ماسک جوشکاری ببرین (جدی میگم) اصلا با خودتون گوشی نبرید و وقتی دارید میرید حتما یکی از اعضای خانواده خبر داشته باشه حتما یه پاک سیگار با خودتون داشته باشید تا اگه گاز اشک آور زدن سریع روشن کنید که بتونید نفس بکشید و موقعی که گاز زدن اصلا از هم جدا نشید که پلیس ها نتونن بهتون نفوذ کنند و قبل رفتن صورتتون رو با ماسک مشکی حتما خوب بپوشانید و یه کیف کوچولو که توش وسایل کمک های اولیه هست با خودتون داشته باشید مثل الکل ،گاز اسریل،چسب زخم و... و چند تا وسیله برای دفاع داشته باید برای مواقع ضروری و این که خواهشاً مواظب خودتون باشید یادتون نره که این سری برای انقلاب به خیابان ها اومدیم
2026-01-03 13:15:19
2
𝑴𝒂𝒉𝒚𝒂⋆˚꩜ :
بگردم واقعا🙂😭💔
2026-01-03 09:34:36
27
meloora :
اجاره خونه تو تهران دهه۶۰ فقط۲۰تومن فود
2026-01-03 16:35:16
4
دختر ایرانم :
یعنی یک معلم باید کل حقوقشو بده تا گواهینامه بگیره
2026-01-03 19:43:29
4
گارد جاویدان 🦁☀️❤️ :
اینا رو نمیدونم چرا ساندیس خورا نمیفهمن بابای من پرایدش رو ۲ میلیون خرید و کلی چیزای دیگه
2026-01-03 17:45:44
1
🤡 :
دوره شاه ژیان صفر بود ۳۰ هزارتومان
من پدربزرگم روزنامه های دوره شاه رو داشته پشمام ریخت وقتی دیدم
2026-01-06 12:48:14
1
*Minhoo* :
مامانم سال 90 یه گوشواره ی یک گرمی رو گرفت 90 هزار تومن اما الان گرمی 15 میلیونه
2026-01-03 17:59:26
5
Luna† :
ولی من پراید ۳ تومنی هم یادمه😭
2026-01-03 16:19:21
2
V Kim :
بابام با چهارده میلیون خونه ساخت🙂
2026-01-03 16:39:57
6
fatima :
بابای من ماشين گرفت ۸ تومن الان لاستیک همون ماشين ۱۲ تومنه