Cermin tercabut ada warranty tak tu? Itu je nakk tanya🤣
2026-01-03 12:54:55
11921
mubarakrizqih :
korang tlg jgn tinggalkan solat ye..kalau ada tertinggal solat sila qada semula ..Kita semua bakal jenazah..Kita x tau bila Kita akan dijemput Allah..at least kalau Kita tunaikan solat dan pada masa tu Allah panggil Kita jadi x delah Kita menyesal nanti..Dunia semakin tua..banyk kejadian yg berlaku skrg..tinggalkanlah perkara yg di larang Allah.
2026-01-03 14:01:00
7074
Matt Sweater :
tu tempat gantung sanitizer ke?
2026-01-03 12:51:41
6165
~PieY🇵🇸🤍~ :
“ITU JE AKU NAK CAKAP”🗿
2026-01-03 13:53:28
6252
MawarSyazura :
aaah betul la tu🤣situasi kedai mamak kelmarin.
Sembang kemain kencang borak lepak dgn geng²,bila org mai amek oder,die oder nasi goreng ayam xnak sayur, xnak pedas..ayam jangan letak sos🤣hareyyyy!
2026-01-03 15:30:26
2121
W N B S :
Wuuuuuu abanglong.
2026-01-03 13:49:02
1129
Underrated music :
bang cuba buka youtube astu search uai hukum lelaki pakai rantai
2026-01-03 13:10:59
788
@.. :
maaf menyelit,siapa nak beli popia frozen,kalau nak cari sendiri sbb aku tk jual
2026-01-03 14:19:29
898
🎣Are_Us_Kumpau🇲🇾🇵🇸 :
gengster xmkn sayoq puiii🤣
2026-01-03 15:05:40
577
Kereta Sewa Murah Perlis :
Ini gua mau cakap looo
2026-02-01 09:55:25
95
SHAH7DULLAH⚡🇵🇸 :
,,ITU JE AKU NK CAKAP,,🗿
2026-01-03 13:06:20
82
ZhafranSabiq :
mcm brader2 yang saya idolakan dulu.. sebijik.. dah lah salam kena cium pipi..isk..mcm mana lah boleh terjebak 🤣 anyway, saya sudah 11 tahun dalam takaful..prudential manager, handled RM1mil succesfull claims, serve 2thousand client and coach hundreds agent.. just let me know for any enquiries..😁
2026-01-16 02:12:37
13
IzaMaziana :
Apa kena Mengena gn air Longan.. Klo mkn tak pedas tu pham la
2026-01-05 09:47:34
19
tDS•BiRa :
Bang smpai spek pwn jtuh gengster btul tu 😭😭
2026-01-20 03:13:52
22
Danz LV :
like untuk stop
2026-01-08 13:17:31
18
no Acc :
nohh tecabut cemin spek 😅
2026-01-31 08:24:00
6
wanirazak :
HAHHAHAHAHAHAHHAHA
2026-01-13 07:59:33
6
苏哈达(شهداء) :
dlu mse skolah mnengah..aku salu dgr org sbut nme kwasan area tmpat aku..jgn msuk situ..mmg x kluar lah ko.. aku ingt mcm kwasan smseng lah kn..dh bsar aku terkwin dgn org kwasan tu😅.. rupanya kawasan tu besar.. tu felda.. mmg bnyak jlan..klau org luar mmg bleh sesat dlam tu.. 🤣siot btul..
2026-01-05 07:51:36
40
𝔸𝕙 ℂ𝕠𝕟𝕘🔥 :
dlu ak pnah kna kepung dgn 1 geng dkt CC taman selasih, kulim. Kes bawa anak dara org dri rumah dia ke CC taman tu jgk .. Mmg dh seram msa tu tpi syukur diberi peluang, klau x mmpos aku kena lunyai. TQ la kpd brade² yg bg ak chance, tobat ak x pnah bt dh dan smpai hrini ak igt kisah tu hahaha😂