@mr.rajp00t..sahb: Replying to @arooj aqib any questions please drop your comment

mr.rajp00t..sahb
mr.rajp00t..sahb
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 03 January 2026 13:20:28 GMT
847037
16101
299
563

Music

Download

Comments

cute19585
cute :
ak medium pizza k pera kitna gram k hota h
2026-01-03 14:08:09
27
waqas.iqbal553
Nain Taara :
M jb b banati hu pizza sahat hojata h pakny k bad 🥺
2026-01-04 17:51:14
1
zidilarki8442
Mrs chohan Ak :
oooo Bhai us ny bola k wo khushbhu nhi ATI jysi pizza ki Hoti h lgt origanoleaves nhi dalti ho ghi
2026-01-03 13:31:42
10
ashiimehar77
🥀Xx_𝖬Ꮛⲏáɹ_xX🥀 :
Main to pizza bnti hi khud hun muje to bazzar ka Acha hi nahi lgta🥰
2026-03-01 09:14:18
0
user3524437586677
user3524437586677 :
Bhai piza do bany ka treka batyn me jb piza do banti hu wo sahi sy banti nhi phulti nhi hy meri do ap kn sa yeast use krty ho me instant yeast lyti hu pher b du meri phulti nhi hy. Plz plz plz muj lazmi batain
2026-01-03 19:47:45
2
qasimsheraz199
Qasim sheraz :
aap dubai bhi aae the kuch time pehle ??
2026-01-05 17:07:29
1
ijazhussainjafary
IJ∆Z HU§∆IN :
bhai without oven k pizza bnayn mtlb pateely me to dough kis trha ki bnayn gy plz guide.recipe ans ingredients
2026-01-22 10:43:09
1
sarfraz.sunny7
Sarfraz Sunny :
plzzzzzz mujhay bta dain meri dough phoolti ni h
2026-01-13 19:21:10
1
ay.zindagi59
ay zindagi :
dough ka wazan bhi to btain 13 inch ka kitna weight ho 7,11,15 inches ka weight kitna ho XL ka size & weight kitna hota hy
2026-01-04 09:03:10
2
soda_saraf123
soda Saraf :
bhai electric oven main kia tempratue ho ga kiun k us mai nechy burner nai hota aur na opr sides sa heat nikalti hai
2026-02-13 08:28:29
1
alisha.mano7
Sky Organics Soap :
pizz cheez recipe plz
2026-01-03 18:34:44
3
sohail.ahmad4811
Sohail Ahmad :
aslamulaikum Bhai main kaam seekhna cahta hu kaam mujhe ata bhi hai main experience Lena cahta hu or apna kaam shuru krna isi liye
2026-01-05 07:10:12
1
mlykabdullah
꧁ 𝙼𝚕𝚢𝚔 𝙰𝚋𝚍𝚞𝚕𝚕𝚊𝚑 ꧂ :
bhai large pize ki do ka weight median or small ka or is ke making racpie kia ha weight+quantitie bata dain
2026-02-22 19:34:35
0
glowup_hub123
S. Arif :
last ma jo cream sauce dali h us ki recipe chahye
2026-01-12 12:38:26
0
user4749421193973
princes :
pizza ki mukmal recipe share kren plz
2026-01-08 18:41:39
1
mrs_faseehawan0
Mrs. Faseeh :
Assalam o Alaikum Bhai dough bnana bhi sikha dein or toppings waghira bhi
2026-01-05 10:12:17
1
mehar08088
Mian Rehan78 :
بھائی ڈوھ میں کون کون سی چیز استعمال ہوتی ہے اور کیسے گھوندتے ہیں یہ بھی سکھا دیں شکریہ
2026-01-05 16:14:16
1
salehaakram197
Saleha Akram197 :
plz medium dough pizza Ki recipe Bta dy
2026-01-06 15:39:49
0
humairakhan7164
H & H Bakers :
jis Sy pizza bot MOTA b na ho r patla b na ho
2026-04-21 01:13:14
0
hifzali2298
motivation with islam :
bhai grm k hisab sy bta dny w8
2026-02-05 13:45:27
0
nasima.badat0
Nasima Badat :
ghar ke liye pizza dough banana sikhayein
2026-03-18 11:48:23
0
dxb.dark
𝕼𝖆𝖘𝖎𝖒 🤍 :
We don’t use rolling pin
2026-03-16 15:30:39
0
humairakhan7164
H & H Bakers :
plz ap ye bta sakty hain k small medium r lar piz ki dough kitny gram ki honi chaye
2026-04-21 01:12:44
0
arman.waseem68
Arman Waseem :
burger ki sauce bhai plz recipe
2026-08-11 22:07:34
0
salehaakram197
Saleha Akram197 :
ghr K lye
2026-01-06 15:40:03
0
To see more videos from user @mr.rajp00t..sahb, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About