ياجماعة خلونا نوقف مقارنة رجاءً
البنت ماشاء صوتها حلو و مميز و قادره تغني اغاني بروح مختلفة و تبدع فيها
و العندليب صوته مايتكرر بس هي طبعا مش هذا هدفها هي مش بتحاول تكرر صوته.
هي بتطلع فنها و تحاول تبرز نفسها بالوسط الفني و تبارك الله صوتها مميز و بيجذب المستمع فخلونا نتكلم عن صوتها هي و بلاش نقارن او حد يكتب لها كلام يحبطها
و اكيد كل الاحترام للفنان القدير الله يرحمه💗
2026-01-07 11:42:33
296
صاحب السعاده :
يجماعة مين دى انا اول مرة اسمع الصوت المرعب دة وانا بقالي ٣٠ سنة في الوسط الفني
2026-01-07 07:22:34
525
Hassan Taha💫//حجي حسن✨ :
غنتها احلى من عبدالحليم
2026-01-10 15:19:17
78
مـــــ🥷🏻ــروان :
مفيش زي عبد الحليم
2026-01-11 03:31:38
45
مصر الدولية للاستثمار العقاري :
جميل .ولكن 🥺..مستحيل حد يغنيها بنفس احساس وعظمة العندليب حليم..مكنش بيغني وخلاص صوت حب حلو ورائع وبس كان عايش بيحكي .قصة حب تشبه أحزان أوجاعه ال عاشها.في طول حياته سيمفونية سلاسل ماسيه تنساب بين النجوم كاخيط دخاان .🥺🥺🥺🥺
2026-01-07 01:55:09
32
MOHMED KH✅️ :
اسمعوها بصوت اصالة🤍🤍🤍
2026-01-14 05:49:52
5
𝕊𝕙𝕚𝕜𝕠 :
انا اول ما شغلت الفيديو فكرت حد بيبيع حاجه ع عربيه 🥰
2026-01-08 01:39:04
16
Salouarezgui :
خامة صوت رهيبة مع ضرورة الالتزام باللحن واستعمال العرب المناسبة في مكانها
2026-01-07 23:47:39
14
Kalmat Haak :
احترامي وتقديري للمطربة.. لكن العندليب ليس صوتا فقط بل احساس يجعلك تتجاوز حدود متعة الاستماع لتذوب فيما تسمع عشقا وسحرا
2026-01-14 20:38:57
10
seen || ســـين :
اوف اوف اوف جبارة يا بنت جبااارة ما قادرة اطلع من الفيديو اللهم بارك على هالصوت❤❤
2026-01-15 21:04:21
15
sakr essahraa🦅 :
للصراحة شي رائع لكن الغريب ان كل هذا الاحساس الرائع ينكره الكثير هنا