@curryspizzah1: dia taktahu ke makin banjir makin tahan makeup ni🤣 btw setting spray ni dari Sea Makeup ( botol lama) ada kat showcase i tau🙈

PijaHudson
PijaHudson
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 12 January 2026 16:32:20 GMT
654591
25048
90
2891

Music

Download

Comments

afifahazmi88
𝒋𝒖𝒔𝒕𝒇𝒊𝒇𝒂𝒉𝒉 :
pakai setting sprayy ape kak nampak glowing
2026-01-12 18:55:32
4121
wh00sn44
ner :
"dah sampai keluar susu dah muka" DEKAH AKUUU HAHAHAHAHAHA
2026-01-12 19:56:21
2905
etonizen
ETON :
“Takde la sampai banjir mcm tu”😂😂 penat aku gelak hahaha
2026-01-12 20:17:32
907
hnshkr
hnshkr :
ni kalau tak lock makeup taktau nak cakap apa😭😭
2026-01-13 14:39:55
443
syabasri_
Miss Syaaa :
“Nak lock makeup pun takde lah sampai banjir mcmtu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣”
2026-01-13 14:01:58
282
aryavs_
fea 𐙚 :
HAHAHAHA penat la 😭😭😭
2026-01-13 10:07:25
57
bellehamidi_
🕊️ :
😂😂😂😂😂😂 dah banjir muka tuh" 😂😂😂
2026-01-12 23:01:27
221
syazananahar
syazananahar :
Akak spray mekap ke amik wuduk😭😭😭
2026-01-13 08:53:13
19
bro.ninjaa__
BroNinjaa〽️🐝 :
harey la korang dua ni🤣
2026-01-12 20:37:30
93
nrshaas
nrshaas :
"sudah banjir muka tu" 😭😂😂 Btw Mandarin utk working adult here! Flexible schedule + lifelong revision. Xièxie🌸
2026-01-13 12:40:29
15
theonlymochae4
🎀 ୨୧ 𝒦𝓎𝓃𝒶 𐙚 🤍 ✨ :
saya je ke xleh pakai setting spray. kalau pakai cpt peluh pastu makeup bercapuk 🥺🥺
2026-03-08 05:07:28
13
reezal.hana
𝓱𝓪𝓷𝓪𝓻𝓮𝓮𝔃 :
YE KAK 5 KALI JE SPRAY BUKAN SURUH MANDIIII 😭🤣🤣
2026-01-13 06:38:06
59
weenak00
weenak00 :
weh hahahaha mmg pun pakai setting spray sea makeup tu best buat drenched technique
2026-01-13 03:12:05
63
ellmeow_
Ell Meow. :
Ya rabbiii😭😭😭🤣🤣
2026-01-12 17:23:02
48
syimssss
syimmyeayy :
kak terus jadi makeup remover 🤣🤣😭😭
2026-01-14 15:15:54
15
zaraalunee_
zaralune :
HAHAHHAA ADOI KAK AKU PULAK KELAKAR TERUS DNGR LAKI KO GELAK😂😂😂
2026-01-13 12:19:13
7
hakiimr7
Hakiimr7 :
baru tau rupa2nya ni caranya utk maintain makeup 😂
2026-01-13 00:14:41
11
shalinishalusandiya
SATU MALAYSIA 89 :
betulke tu
2026-01-14 08:14:42
2
aiyezat
️ ⤷Senjaa♓️ :
nk lock makeup pun mcm nk lekat terus je😭 padahal nk kluar 3 ke 5jam je nnti nk tido remove jugakk.. ini mau 30 botol setiap hari pakai pulak 1 botol 1 hari😭
2026-01-13 08:15:16
15
velvetjer
Cik Velvet :
letih aku 😂😂😂
2026-01-13 04:38:17
8
bukanjuee
juju :
ye kak memang sebotol tu untuk sehari pakai je😭😂
2026-01-14 07:00:15
2
theprettyaf
Fieyyaa :
mandi terus ke kak
2026-01-14 16:50:13
0
aenymus
AsemManisSedepPedes :
mateng tuh kulitnya..
2026-03-05 16:29:49
1
semutapi472
mimozibang :
mandiii dah ni kak 🤣
2026-01-13 06:42:36
2
sry.delaila
sry delaila :
HAHHAAHHAHAHAHAHA ado sakit la perut aku
2026-02-15 09:37:19
1
To see more videos from user @curryspizzah1, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About