@nadkiutts: Sumpah weh hari2 aku pakai cushion Timephoria ni , aku ada tanda lahir kat pipi jadi bila dia tutup elok memang nampak kemas makeup tu !! 😭❤️ #fyp #MakeupRoutine #unboxing

Nadtss
Nadtss
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 13 January 2026 09:16:38 GMT
806800
18454
116
523

Music

Download

Comments

nuramyliasoleh
Amylia Soleh :
tpi dia cpt oxidise 😭 mcm mna nk bg dia x cpt oxidise
2026-03-19 01:15:41
119
shuhda_12
yaksyu🩸 :
tu jename ape tu kak mcm best je nak cube
2026-01-13 13:37:12
81
_username25010
ayaa :
harga die bape ringgit
2026-01-16 03:07:15
38
akaemlac.juu
user00881666702 :
mình t người Việt Nam ả?
2026-04-27 09:46:12
16
angah822
@angah :
Btl sis.sy pun baru pakai.mmg best.kenapa la lambat sangat tau time phoria ni🥰
2026-03-14 07:34:03
9
fiy4_03
One n Only :
cushion tu tkde jual dkt tiktok ke?
2026-01-14 01:15:26
3
lyasajadehh
𝓓 :
awalll
2026-01-13 14:34:10
7
atuludinn
atul :
kalau brnd g2g code 03 timephoria nak ambik code apa ya tolong suggest 🥹
2026-01-15 15:22:29
3
darksyn2713
darksyn. :
Untuk dry skin sesuai tak
2026-02-08 07:09:06
0
_moonsyxh
🦋 :
saya nak letgo mur” jee code 01 creme bru pkai 2 kali sbb salah shade , nak beli bruu
2026-01-27 03:31:39
1
azlanneaa_
neaa :
kenapa kat pipi akak tu ada lebam? akak okay?
2026-01-19 06:08:26
2
hd._2130
OdaMash :
tdi muka akk tk pki cushion mcm ungu² lebam.. ke saye je yg perasa😅
2026-04-25 18:01:31
1
zelllimutt_
𝓏ℯ𝓁𝓁 𐙚 :
"ARGGHH~👹"
2026-01-24 05:46:44
1
zarinabadri
Zarina Badri :
kena prep muka dulu kew
2026-02-13 06:30:33
1
alishacomey
✩ 🎀 𝒜𝓁𝒾𝓈𝒽𝒶 🎀 ✩ :
kulit langsat code bpe kne amik sis...beg kuning pls
2026-01-19 05:22:55
1
m.sa.vinamilk.hn
👧🏻 :
bả nói cgi v
2026-04-27 09:50:20
2
faaaimutyy
🩸 :
belanje akk timephorio cousion
2026-04-12 11:51:19
1
queenasa100
Asaa💋 :
timephoria cepet abis mahall gak recomen 🥲😭
2026-05-08 15:27:56
1
ayangg634
L❤️‍🔥 :
kulit sawo matang set ap
2026-08-31 04:00:39
0
juliaelisya
Julia Hashim :
Please la buat refilll bekas saya dah banyak tu
2026-08-30 12:58:31
0
mbiii207
Mbiistoree :
Ga sia sia nonton upin ipin
2026-08-27 09:26:01
1
iamtity8
່Ka' thy :
memank the best.. aq udah pakai dr lamA
2026-08-26 05:42:58
0
dita.assyifa
dita👸 :
Spill lipp nye kakk
2026-08-24 08:19:04
0
mamybi_
BangDeer :
oksidasi ga kakk, soalnyaa mukaku pakai yang mate ni cepat oksidasi😭🙏
2026-08-24 07:18:30
0
arkana.58
ARKA NA :
kak bila nk pkp lagi rindu cuti panjang
2026-01-16 17:04:30
0
To see more videos from user @nadkiutts, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About