@shin.star51: makeup step guide for beginners. next part k lye comment kren girls 🤔 #beauty #hack #guide #makeup #foryoupagе

Shin Star
Shin Star
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 15 January 2026 19:10:03 GMT
391318
11576
153
928

Music

Download

Comments

leogirl3125
♡𝔹𝕦𝕥𝕥𝕟𝕚♡ ✨🔥 :
ye bronzer kya h
2026-01-31 11:49:12
1
anglemirza12
مرزا صاحبہ 💞✨ :
Allah jnta hai is ma sy ek b cheez nai mery pass 🙂
2026-03-15 01:42:37
6
irha719
irha :
toba itna kuxh hota 🥺🥺🥺
2026-01-31 12:49:40
2
kimtaetae795
𓆩 𝐢𝐪𝐫𝐮𝐮𓆪 :
AJ tak make up nahi Kiya kabhi bhi
2026-02-08 07:18:29
0
azaadlarki3
🥀 :
pond's Ka moisturizer kesa h makeup k lie mne Lia h Kia makeup m use hosakta h
2026-02-22 12:01:08
0
parsaamirali12
parsaamirali12 :
2 Wali chezein mein lagati wedding py 2 wala buhut piyara hy
2026-02-01 10:13:12
2
noor.nooray25
Noor Nooray :
agr porz open ho tu bass kasy banaye ??please bta de
2026-02-10 21:13:00
1
zaisha3308
ZaiShA 🥰👻🔥 :
lee me..... jis k pass in s kch b nhi 😁
2026-03-16 06:54:22
0
rubab12226
زوجہ مصور علی 🫀💞🥰 :
oily skin k liye konsa moisturizer best hai
2026-02-05 11:06:37
1
shukhiakhter1
Suki Akter :
combination skin pls pls pls
2026-02-28 16:34:20
1
eunho461
𝓓𝓮𝓪𝓽𝓱 𝓭𝓮𝓪𝓵𝓮𝓻🖤 :
plz aisa lipstick shade btai Jo light ho mtlb pink red is tarah k lipstick mery sath nhi achy lagty Kuch unique ho light brown c plz
2026-02-12 09:04:17
0
user6519695217086
ali raza :
song name kya hai?acha hai
2026-02-04 11:29:53
0
zainabzainab4056
Zaیnab💕 :
ultra dry skin k liye moisturizer btyn
2026-03-15 01:15:22
0
alisbakhan986
1 September 1997 💜🫶 :
song name please
2026-02-04 11:29:00
0
dilakshanashana07
dilakshanashana07 :
thank you Dr 💕🥰
2026-03-11 13:59:58
0
mahbuba1220
Mãhbuba❤️‍🩹 :
Suncream দিতে ভুলে গেছেন 😗
2026-03-15 18:19:42
0
rana.qalab.88
꧁🏋🏻𝙅𝙞𝙢 𝙇𝙤𝙫𝙚🏋🏻꧂ :
yes
2026-02-08 04:18:07
0
noor.nooray25
Noor Nooray :
ap ny sab ko reply kiya he muje b karna
2026-02-10 21:13:21
0
abc26362674243
PRECIOUS DIAMOND 💎 :
difference between contour and bronzer?
2026-03-09 15:25:33
0
sonaalam6221
Sona Alam..🌸 :
Nivea soft moisturizer comedogenic tw nhi h na ? facepr use kr sakty hen skin A k sath ?
2026-01-30 11:07:53
1
itsfalak865
7897900manno :
i have fair lovely and just lipstick and ready ☺️
2026-02-16 06:43:22
0
moonlight_7654321
✨M00NLIGHT✨ :
Just sunscreen cream, powder & kajal
2026-03-08 10:49:07
0
..manoo0
♡ℛʉዞ𝓲𝓲♡ :
dry skin ky Lia moisturizer bta dy kindly Faiza cream ky sath
2026-03-14 10:06:14
1
raniatamimi631
Raniatamimy 💕💫✨ :
plz oily skin k liye koi acha sa foundation or moisturizer or primer bta de plz
2026-03-16 08:35:15
0
tootifruitii786
Bint e Hawa :
wah shampi wah bhutt achyy 👍🥰
2026-02-10 05:08:37
1
To see more videos from user @shin.star51, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About