🥰َمشاء الله عليكي يا مس احسآ مس دي ولا ايه
بعد اذنك انا ابني سنه اولا بياخد حاليآ الكتاب التالت بتاع التنوين وهوه مبيعرفش يقرأ غير بتنوين ايه الحل لو سمحتي
2026-02-12 16:52:32
2
Karima Elbanhawy :
انتي مس سكر
2026-01-19 22:12:56
1
ayasobhy7697 :
مكانك فين
2026-01-19 19:56:00
1
ريان ونوران :
المكان فين
2026-01-20 01:34:09
1
موووونه😘✨ :
ربنا يحميه😘
2026-01-19 17:46:42
1
Jana w razan👩❤️👩🌹 :
بتدي اونلاين
2026-02-09 12:09:58
1
Mona Mahmoud :
الله يباركلك
2026-01-28 16:03:38
1
Dareen :
مس سكر و عبد الله رينا يحميه يارب شربات الله اكبر عليه