Dians_alt :
bile cerita pasal ulik mayang ni kan.. my abg ngah pernah kene, katanya nak berdamping dgn abg sy and kawan abg sy tu as medium. masa tu dekat asrama, kawan dia ni mmg jenis yg boleh berkomunikasi dgn makhluk ii mcm ni. kawan dia tu pulak asal ganu, mmg dulu pernah belajar menari lagu ulik mayang ni, so dia tahu lah nama ii putri tu semua kan. nak dijadikan cerita, mula ii dia rasuk kwn abg sy tu, tolong lipat baju lah apa. kwn abg sy tu pon biar je apa yg putri tu nk lipat baju abg sy pesemua. abg sy pon tk fikir byk, dia just ingatkan kwn dia gurau je ckp yg putri tu nk kat dia. sy tk ingat putri ke brp tapi salah 1 antara 7 tu lah... dia cerita ada sekali tu putri tu kata nk ajak dia pergi alam bunian, tmpt dia. mmg malam tu dia tido tkde mimpi. ada mimpi tu tapi sunyi, gelap. pernah sekali tu tiba ii putri tu bgithu abg sy jgn tidur meniarap dlm 1 hri tu... pastu masa time bru lepas waktu prep(study), abg sy tatau knp rasa penat betul, dia pon tido lah meniarap. dia lupa pesan putri tu. tau ii tk lama lepas tu putri tu kata dia pregnant ank abg sy. siap suruh abg sy bgi nama lagi. sampai 1 tahap abg sy tk tahan, dia minta tolong warden. nasib baik ustaz tu pandai ubatkan org, so dia suruh abg sy ckp kuat ii yg dia tk nk terikat lagi dgn putri tu blablabla.. lepas tu dia dh tk kene kacau dh. yg kwn dia tu pulak tk silap sy dia pindah tk lama lepas tu.. tk ingat dah.
2026-01-21 09:22:14