@drcigdemkaras: Folikül kisti nedir? 🥚✨ Her ay yumurtalıkta bir folikül büyür ve yumurtlama olur. Ama bazen folikül çatlamaz… büyümeye devam eder ve folikül kisti oluşur. ✅ Genelde iyi huyludur ✅ Çoğu zaman kendiliğinden kaybolur ✅ Adet gecikmesi, kasık ağrısı, şişkinlik yapabilir ⚠️ Ağrı şiddetliyse, kist büyüyorsa ya da tekrar ediyorsa mutlaka değerlendirilmelidir. #folikülkisti #yumurtalıkkisti #yumurtalık #kadınsağlığı

cigdemkaras
cigdemkaras
Open In TikTok:
Region: TR
Wednesday 21 January 2026 20:22:49 GMT
144631
766
31
124

Music

Download

Comments

kartal.34.34.62
kartal 3434 :
merhaba hocam benim adet düzensizliği oluyor hormon tahlillerim temiz çıktı dktrm bana triseguens ilaç verdi her ay adet olana kadar iç her ay sürekli kullansam bir sorun olurmu inşallah hocam msjma cvp verirsiniz Allah emanet olun 🌸
2026-01-24 01:45:31
2
a9237143
A❤️‍🔥D :
adetim olamıyorum ne önerirsiniz
2026-01-23 14:25:57
1
filiz__kaya
filiz :
çok güzel anlatım teşekkür ederiz
2026-01-23 22:27:52
2
ubskjsnwu
Ubskjsnwu :
merhaba yumurtam var ama catlamiyor hamile kalamiyorum doktorum aşılama yöntemini oneriyor acaba bu sekilde hamile kalabilir miyim ? teşekkür ederim
2026-01-27 20:11:34
0
elif.can510
elıf :
1bucuk aydır adet olmadım testım negatif cıktı
2026-01-23 14:02:10
1
espace844
espace844 :
Kizim 11yasinda hic adet olmadi henuz ve 10cm buyuklukte bir sivi gorundu
2026-06-12 12:47:43
0
melekk.m0
Melek 🇹🇷 :
teşekkürler hocam ❣️
2026-01-26 14:00:22
2
adi_sevgi21
ADI❤ SEVGİ🕊 :
çünkü benim iki ayda bir böyle kistim oluyor
2026-01-26 23:51:05
0
imuserr2
User :
Hocam dermoid kist hakkında da bilgi verir misiniz?
2026-04-18 14:08:43
0
12345678865422a
❣️D&G❣️ :
Merhaba. ultrasyon için adetden sonramı yada oncemi gidilmesi gerekiyo
2026-04-04 01:08:36
0
yetercevikbas
yetercevikbas :
hikoekoim var ne yağmalıyım
2026-04-04 10:45:21
0
hasminel__730
emine♥️ :
aynı seyi doktorum bana anlattı aynı şeyi yaşıyorum ve ilac kullanıyorum bikacgune görücem insallh 🤲
2026-01-24 01:10:55
3
zelishkula
zelishkula :
Hocam üç hafta önce Miyom ameliyatı oldum 10 gün önce kontrole gittiğimde yumurtalıklarımda hiçbir şeyim yoktu ama ilk defa bu ay adet olmadım ameliyattan sonra. Şimdi üç gündür aralıklı sancı var ve tomografi sonucumda 5 cm kist diyor. Doktora mı gitmeliyim beklemelimiyim adet olmamı
2026-05-02 06:17:20
0
user8140831612100
💥 :
merhaba hocam 6 santım kist var ama düzeni adet görüyorum 3 gün birer damla normalmi bu
2026-03-22 22:35:28
0
ebru22284
ebru :
sadece gecikmemi yapıyor kistler kanamada azalmadamı yaparmı???
2026-05-17 03:30:36
0
mmhan241
🎀🥀 Ümmühan Karademir 🎀🥀 :
hocam 27 mm çapında anekoik kist kötü mü ( 11 yaşındayım)
2026-04-04 15:57:36
0
mmhan241
🎀🥀 Ümmühan Karademir 🎀🥀 :
hocam 27 mm çapında anekoik kist kötü mü ( 11 yaşındayım)
2026-03-28 17:56:09
0
mmhan241
🎀🥀 Ümmühan Karademir 🎀🥀 :
hocam 27 mm çapında anekoik kist kötü mü ( 11 yaşındayım)
2026-04-06 18:00:28
0
gul13992
AŸ :
😥😥😥
2026-01-23 03:21:19
1
To see more videos from user @drcigdemkaras, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About