@rifi._212: Amore mia 💕 #bolémvn #seysey #mia #amore #lyrics

𝐑𝐈𝐅𝐈🥷🏼
𝐑𝐈𝐅𝐈🥷🏼
Open In TikTok:
Region: BE
Wednesday 21 January 2026 23:42:52 GMT
63530
4122
8
143

Music

Download

Comments

lamine.yamal.2.04
Lamine yamal :
Summer 2025 ……
2026-01-23 13:07:16
5
moroc589
Abirr :
🫡🫡🥰🥰
2026-01-23 16:51:07
1
losihamve
El siham :
🫡😎😎✌🏻
2026-01-21 23:53:21
2
massi.imazighen
Massi imazighen :
🥰🥰🥰
2026-01-22 00:42:53
1
disciplineresilience
Discipline :
👀🥷
2026-01-22 11:40:48
1
To see more videos from user @rifi._212, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

لازم براي يه ظرف به قطر ٤٠ سانت كه براي ٤-٥ نفر كافيه: يك ليوان نشاسته كل ٤ليوان اب، نصف فنجون كلاب يه فنجون شكر براي نشاسته براي شربت : يه ليوان اب يه فنجون شكر نصف فنجون كلاب ،هل هم ميتونيد اضافه كنيد نخم شربتي وزعفرون هم كه دلبخواهيه اما تخم شربتي بزنيد حتما به ليوان از اون ٤ليوان ابو با نشاسته حل كنيد بزارين رو حرارت كم كاز ويك ربع هم بزنيد كه ته نكَيره و كوله نشه و خاميش كَرفته بشه ،بعد همونطوري داغ بريزين تو ظرفتون و بزارين تو يخجال ٣-٤-٥ ساعته خودشو ميكَيره اما هرجي تو يخجال بمونه سفت تر ميشه و خوشكل تر برش ميخوره خدشوكه رفت از بخجال خارج كنيد برش بزنيد و شربتو روش بريزين و تمام من خيلي خوشم اومد جون هم سبكِ هم خوشمزه است هم خيلي اقتصاديه يه ولكام درينك شيك ومجلسي واسه مهموني هاتون ميتونه باشه اميدوارم شما هم مثل من دوستش داشته باشين،حتما واسه دوست هاتون بفرستين كه اونها هم درستش كنن وممنون كه تا اينجا با من بودي دوست ناز و فشنك من #ماقوت #دسر #تابستون #فالوده #يزدان_تاروت
لازم براي يه ظرف به قطر ٤٠ سانت كه براي ٤-٥ نفر كافيه: يك ليوان نشاسته كل ٤ليوان اب، نصف فنجون كلاب يه فنجون شكر براي نشاسته براي شربت : يه ليوان اب يه فنجون شكر نصف فنجون كلاب ،هل هم ميتونيد اضافه كنيد نخم شربتي وزعفرون هم كه دلبخواهيه اما تخم شربتي بزنيد حتما به ليوان از اون ٤ليوان ابو با نشاسته حل كنيد بزارين رو حرارت كم كاز ويك ربع هم بزنيد كه ته نكَيره و كوله نشه و خاميش كَرفته بشه ،بعد همونطوري داغ بريزين تو ظرفتون و بزارين تو يخجال ٣-٤-٥ ساعته خودشو ميكَيره اما هرجي تو يخجال بمونه سفت تر ميشه و خوشكل تر برش ميخوره خدشوكه رفت از بخجال خارج كنيد برش بزنيد و شربتو روش بريزين و تمام من خيلي خوشم اومد جون هم سبكِ هم خوشمزه است هم خيلي اقتصاديه يه ولكام درينك شيك ومجلسي واسه مهموني هاتون ميتونه باشه اميدوارم شما هم مثل من دوستش داشته باشين،حتما واسه دوست هاتون بفرستين كه اونها هم درستش كنن وممنون كه تا اينجا با من بودي دوست ناز و فشنك من #ماقوت #دسر #تابستون #فالوده #يزدان_تاروت

About