saya sedang mkn botol prtama,baru separuh mkn blm hbis lgi sebotol,ada perubahan sikit,kulit nmpak lembab sekata,cuma yg sy tengah stress ni adalh bawah mata kedut dn x tegang tu,kt situ la punca pipi sy jatuh nmpk kendur,kalau bawah mata tu tegang pipi auto akn naik tegang,nk kena mkn berapa botol baru boleh tegangkn dn hilang kedut dn kendur bawah mata dn hujung mata?
2026-01-31 08:56:30
62
Feya_ali :
ada darah tinggi boleh ke
2026-01-27 12:05:29
11
Azi :
sy mkn dh nk hbis 1 botol baru perasan garisan bawah mata dh x ada.
2026-01-27 13:35:14
32
AzmaAzmin🥰🥰 :
coffee blh minum tak
2026-02-09 14:37:02
6
Azie Rahim :
salam kita dah mkn dah 2 botol sangat sangat menjadi bukan nk mengampu tapi memang kenyataan Alhamdulillah
2026-01-29 05:24:04
9
siti rohaya :
yg mana allergic boleh ambik ke?
2026-01-29 00:24:34
9
anisahvolten :
saya dah ordor 2 botol kalau dah habis 2 botol itu kalau ada perubahan saya ordor lagi
2026-04-14 08:17:47
6
iyan :
kakak sy nk tahu cara dia makn kn..sehari sekali kn
2026-04-16 11:05:16
6
meknie🫶🏼 :
Cyst boleh ke
2026-02-08 08:09:57
9
Haniza Md dayan :
betul ke cik
2026-02-13 00:24:55
6
EnaZarina69 :
akk baru mkn x habis lg sebotol sis
2026-02-07 12:13:47
10
Enn jennet :
sya bru mula Makan semlm..hrp berkesan utk hilangkan garis2 halus kat tepi mata.
2026-04-03 00:29:59
5
NoraisahDamanik :
dh beli pun kk
malam makan ajh kahh kk???
2026-02-13 01:57:14
5
Atun Basri :
ada CODTak
2026-01-30 15:30:45
5
Nurhuda :
bila waktu makan ni? siang kah atau malam?
2026-01-29 14:35:15
6
N :
ye ke
2026-02-07 04:03:27
5
Cikgu Azie :
sedap...
2026-02-07 14:24:48
5
si cantik :
nak
2026-02-07 08:19:20
5
ASHAH YAAKOB :
rm berapa
2026-01-29 06:34:49
5
Marsitah Tahir :
bagus makan time bila ye?
2026-01-27 03:23:10
5
💫 Raihan 💫 :
cuma untuk pipi saje ke kak
badan gak ikut naik
2026-02-13 05:04:19
6
Puteri Nor :
Ada fibroid boleh makan ke sis
2026-02-24 11:19:01
7
𝗌𝖾𝗄υ𐓣𝗍υꭑᥫ᭡ :
sis mula2 x caye gak. tp lps try jadi la. sembab bwh mata dh nmpk hilang, kulit kering pun nk lembab skit... tu blum habis sbtl lg. cuma bila consume sblm mkn..perut jd berangin bloated sbb sis ada gastrik
2026-01-28 05:41:36
12
Ansar :
assalamualaikum.. mau bertanya klu misalkan ada masalah gestrik boleh makan ke sis
2026-02-21 23:09:04
6
Darmawati :
sy sdang mkn salimenni .... patut la pipi sy mkin tembam 😁😁
2026-02-08 12:00:32
15
To see more videos from user @delicio.couture, please go to the Tikwm
homepage.