@delicio.couture: Lelaki perempuan boleh makan barulah semua glowing✨✊🏻 #kolagen #pentavitecollagen #collagentablet

Fazi-Delicio Couture
Fazi-Delicio Couture
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 22 January 2026 07:12:06 GMT
8307392
40536
3845
9462

Music

Download

Comments

farahd097
🎀 𝕱𝖆𝖗𝖆𝖍 𝕯𝖎𝖇𝖆 🎀 :
saya sedang mkn botol prtama,baru separuh mkn blm hbis lgi sebotol,ada perubahan sikit,kulit nmpak lembab sekata,cuma yg sy tengah stress ni adalh bawah mata kedut dn x tegang tu,kt situ la punca pipi sy jatuh nmpk kendur,kalau bawah mata tu tegang pipi auto akn naik tegang,nk kena mkn berapa botol baru boleh tegangkn dn hilang kedut dn kendur bawah mata dn hujung mata?
2026-01-31 08:56:30
62
feya_ali2
Feya_ali :
ada darah tinggi boleh ke
2026-01-27 12:05:29
11
user382393157syasha
Azi :
sy mkn dh nk hbis 1 botol baru perasan garisan bawah mata dh x ada.
2026-01-27 13:35:14
32
emma.ganu
AzmaAzmin🥰🥰 :
coffee blh minum tak
2026-02-09 14:37:02
6
rahimazierahizee
Azie Rahim :
salam kita dah mkn dah 2 botol sangat sangat menjadi bukan nk mengampu tapi memang kenyataan Alhamdulillah
2026-01-29 05:24:04
9
sitirohaya943
siti rohaya :
yg mana allergic boleh ambik ke?
2026-01-29 00:24:34
9
user5546969613284normsh
anisahvolten :
saya dah ordor 2 botol kalau dah habis 2 botol itu kalau ada perubahan saya ordor lagi
2026-04-14 08:17:47
6
iyan29397
iyan :
kakak sy nk tahu cara dia makn kn..sehari sekali kn
2026-04-16 11:05:16
6
mek..anie
meknie🫶🏼 :
Cyst boleh ke
2026-02-08 08:09:57
9
haniza.md.dayan
Haniza Md dayan :
betul ke cik
2026-02-13 00:24:55
6
enazarina69
EnaZarina69 :
akk baru mkn x habis lg sebotol sis
2026-02-07 12:13:47
10
cillaenn
Enn jennet :
sya bru mula Makan semlm..hrp berkesan utk hilangkan garis2 halus kat tepi mata.
2026-04-03 00:29:59
5
noraisahdamanik189
NoraisahDamanik :
dh beli pun kk malam makan ajh kahh kk???
2026-02-13 01:57:14
5
atun.basri
Atun Basri :
ada CODTak
2026-01-30 15:30:45
5
nurhuda5491
Nurhuda :
bila waktu makan ni? siang kah atau malam?
2026-01-29 14:35:15
6
anne_amenda09
N :
ye ke
2026-02-07 04:03:27
5
aziesarjie
Cikgu Azie :
sedap...
2026-02-07 14:24:48
5
sicantika08
si cantik :
nak
2026-02-07 08:19:20
5
ashahyaakob705
ASHAH YAAKOB :
rm berapa
2026-01-29 06:34:49
5
marsitahtahir
Marsitah Tahir :
bagus makan time bila ye?
2026-01-27 03:23:10
5
mhmmdraihan848
💫 Raihan 💫 :
cuma untuk pipi saje ke kak badan gak ikut naik
2026-02-13 05:04:19
6
puterinor33
Puteri Nor :
Ada fibroid boleh makan ke sis
2026-02-24 11:19:01
7
sekuntom9
𝗌𝖾𝗄υ𐓣𝗍υꭑᥫ᭡ :
sis mula2 x caye gak. tp lps try jadi la. sembab bwh mata dh nmpk hilang, kulit kering pun nk lembab skit... tu blum habis sbtl lg. cuma bila consume sblm mkn..perut jd berangin bloated sbb sis ada gastrik
2026-01-28 05:41:36
12
ansar.amir056
Ansar :
assalamualaikum.. mau bertanya klu misalkan ada masalah gestrik boleh makan ke sis
2026-02-21 23:09:04
6
darmawati10369
Darmawati :
sy sdang mkn salimenni .... patut la pipi sy mkin tembam 😁😁
2026-02-08 12:00:32
15
To see more videos from user @delicio.couture, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About