@kopikaw.tv: Replying to @mohd_safarin Pengalaman Pandu TURBO.. memang berbaloi!! @GrabMY #ehailing #Turbo #grabinfluencer #kopikawtv #contentcreator

KoPI KaW TV
KoPI KaW TV
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 22 January 2026 12:56:40 GMT
6857
129
63
31

Music

Download

Comments

xiezan
Xie Zan :
bonus 5% tu bukan dari total fare tp dr nett fare 🤣🤣 fare rm10 nett fare jd rm7.50 grab amik rm 2.50 lebih dr 20% pastu byr bonus 5% 38sen driver dpt rm7.88 kalo x on turbo rm10 driver dpt rm8 🤣🤣
2026-01-23 14:51:17
3
jniza.hk
Jniza HK :
@Jniza HK:turbo dan streak punca fare semakin teruk , punca masih ada lagi fare rm 4 sbb driver turbo dan streak sapu fare tu...fare rm 4 serupa tambang bas dan rapid van, bukan utk bayaran naik kereta persendirian
2026-01-23 08:54:33
6
markapai9591
Jinggaro :
ye ke bang...?abg bole la anak emas grab on tubo suma job² jerung yg masuk kami ni dh on tubo siap nos lg kayuh dr pagi sampai lewat mlm baru bole 3 tiang .
2026-01-23 07:14:06
5
juanpablomontoya244
JuanPabloMontoya :
betul 👍 sya dh layan..tpi option In Tu utk ape
2026-01-25 13:22:27
1
andrewwong795
andrewwong795 :
Ingat..Grab hanya nakkan lebih bnyk drivers on the road, penumpang x ramai..janji drivers lebih bnyk
2026-01-23 14:54:14
1
hazlee04
' :
kuasa angin
2026-01-25 04:16:19
0
adi_tocang
Adi :
Membongak je byk fare rm4 adalah
2026-01-23 12:10:52
1
dax.365
DAX :
pengalaman kita sama.lebih berbaloi bila cukup 13 streak.😁😁
2026-01-25 14:39:37
1
wzackmo
wanzack :
Aku senyum je. Dah faham sangat. Hanya driver yang rasa tanpa banyak cakap
2026-02-01 03:28:37
1
maztan11
ANNEY🔛 BONDED TRUCK :
Dapat bayaran berapa Encik..utk buat ulasan macam ni..jgn slah faham..bertanya je.. Bg sy semua xbaloi..tq yea
2026-01-29 13:36:14
1
abgcincin777
kz :
🤭🤣😝😆😂 "lebih menarikk ye" inilah yg driver minta grab kurgkn komisen 20% jwb grab tk boleh kurg sbb kos operasi konten mcmni 😝
2026-01-23 07:52:31
1
mohd_safarin
mat_parin :
Terbaik
2026-01-23 02:04:56
1
xycrochet
xy crochet 💕 :
terbaik sifu
2026-01-22 13:21:27
1
pemburusisik
pemburu sisik :
ya tidak
2026-02-05 08:31:09
1
chewayurtdg
You :
Hahaha bonus turbo rata2 sen sen je 20sen 30sen 40sen
2026-01-23 10:16:44
0
amirazizi469
amirazizi469 :
Betul bro. Sekarang job takda sangkut. Dulu 5 jam kayuh susah nak dapat 120rm. Sekarang boleh dapat lebih.
2026-01-26 07:12:18
1
zulsmiles
Parjotoo :
pernah tk job di samun MOD?
2026-01-23 09:47:49
0
mrvikramgi25
MR Vikram G 🇲🇾 :
2026-01-23 13:08:49
1
To see more videos from user @kopikaw.tv, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About