جربت الحليب البودر مع اليانسون وربي شفت نتيجه الله يحفظك حبيبتي ام سليم❤️
2026-01-26 12:41:54
115
noor :
بيتشرب عشان ايه بالضبط؟؟
2026-01-24 11:13:31
35
ا🇪🇬بن الملك🇦🇪🇦🇪🇦🇪 :
تنفع لشاب وزنو ضعيف
2026-01-24 05:45:03
36
Sohila Moussa :
من يوم ما بطلت اشرب حلبه باللبن وانا صحتي في النازل هرجع تاني ليها بجد بالنسبه للريحه كنت بحط قرنفل أو باخد شاور بعدها مش قصه يعني
2026-02-20 04:00:01
7
Asmaa Ragaie :
اي بديل اليانسون علشان انا في السعودية
2026-01-25 14:22:18
5
مهرة الراشد :
والريحة قويه وتقعد سنين ماتطلع
2026-01-26 22:09:19
74
الايمان بالله 🌹 :
با الله عليكي ردى عليا وحيات النبي عندك هو مشروب الجسم كله بيتخد كام مره وقبل الأكل ولا بعد الأكل
2026-01-23 22:18:36
8
خطيبت محمد :
لو سمحتي بقالي اسبوع بشرب الحلبه بالبن وشوفت نتيجه في وشي بس
2026-02-12 09:30:12
21
Marwa Mohamed9735 :
والله حطيت معاها كاموميل ولافندر طبيعي وبردوا عملت لي ريحه
2026-01-24 12:39:01
5
Hana Queen :
معلقتين حلبه ف مياه ع النار يانسون قرنفل وبعد الغليان نزود لبن وتغلي مره اخره والتحليه بعسل ويشرب بعد الأكل
2026-01-26 09:19:14
28
🦋MAROo🦋 :
ينفع لبن نيدو بودره عشان مش بشرب اللبن السايب
2026-01-24 10:54:24
11
Rawan :
انتي عسللل اوي والله العظيم بجد
2026-01-31 14:18:50
5
Jahad Abdo :
انهاردة اول يوم التلات الجاي هقول زد كام عندي 19 ووزني احتمال يكون 44 او 43
2026-01-27 11:48:39
8
mona :
ضيفي العسل وهو دافي عشان تستفيدي من الحديد اللي ف العسل الأسود
وشكرا علي وصفه ❤️
2026-01-24 13:12:44
7
ميدا🙈 :
انا مش محتاجه اتخن لان طوالي 170وزني 64وجسمي مظبوط بس بعمل الحلبه برمي الميه بتاعتها وباكل الحب 😂☺️
2026-01-28 16:14:39
7
🩷🕊️ :
عايزة طريقة تقوية الظهر بعد اعمال البيت الشاقة ودف الكنبات وشطف المية بكوت متكسرة ويدي مشدودة بتالمني عايزة ابقى بصحة وقوة ان شاء الله. معقولة الحلبة بتنفع ولا
2026-01-27 07:07:54
5
بطبوطة🐣🧡 :
هو الحلبه بالشمر و الينسون و أو باللبن بتاخد بعد الاكل ولا قبله
2026-01-23 23:10:37
17
كوكي :
معلش المشروب ده بيعمل ايه
2026-01-24 06:16:09
8
💓💞 :
أنا عايزها بالحلبه المطحونه ونبي قلتلك كذا مره
2026-01-24 05:02:30
5
basmahassan394 :
نص كباية مياه ومعلقتين حلبة وواحدة نجمة ينسون و3 قرنفل وبعدها تغلى نحط اللبن ونحليه بالعسل الاسود وسكر
2026-01-24 20:17:53
5
óm koka :
اشربه كام مره وبيعمل نتيجه بعد قد ايه
2026-01-24 04:01:56
16
نانسي محمد :
لاء انا عايزه الاخدود بس
2026-06-10 17:48:11
0
Mreem tt :
😂😂انا عم اشربها من خمس ايام طلعلي خدود ..انتي شجعتيني
2026-05-27 09:57:44
1
مۧـيُͦــᷢــͤــᷟــࢪ໑⃝🎀 :
طيب أنا مش بشرب اللبن ممكن طريقة الحلبه باى حاجة تاني ردى بالله
2026-06-16 10:01:02
1
To see more videos from user @omselim202, please go to the Tikwm
homepage.