Anestezi yaptırmadan (kendi isteğimle) kanal tedavisi yaptırdım. varmı artıran?
2026-02-04 16:10:28
1
Şevki Gürses :
iltihaplı dişi bir çok doktor çekilecek dedi en son bir doktora kanal tedavisiyle kurtululş yüzde 20 dedi ve kabul ettim beş senedir kullanıyorum ve altı. kanal tedavim. var diş hiç çektirmem ve tafsiyem diş çektirmeyin
2026-02-21 09:02:01
1
✨️Burçlar diyarı✨️ :
benikini iyi yapmadi
2026-01-28 08:38:14
1
Alberto :
Fakir olduğum için yapmadılar özele git denildi
2026-01-28 20:17:21
1
Hasibe Kuru :
Bnmde var kanal tedavi ve dolgu ön tavşan dişim çok korkuyorum
2026-01-27 20:25:47
1
Gᥫ᭡ :
Cektiler 💓💓💓💓
2026-02-01 20:10:56
2
ǝsᴉๅɐ :
bana çekim dediler 😔
2026-02-22 20:17:19
1
userbakır21 :
devlet yapıyor mu
2026-02-01 15:08:54
2
userrr000 :
Dün kanal tedavi oldum ağrım olmadı hiç
2026-01-27 19:33:47
1
Gülo2025 :
hayır hiç ağrı olmaz tam gereken yer uyusmamistir.
2026-01-26 21:51:50
0
myvzysl :
dolguyu güçlü kanalmı
2026-04-18 14:11:29
0
Arda🕷️ :
Kaç saat sürer ki
2026-03-20 17:02:49
0
Hasan edits :
acı çekermiyim
2026-01-24 16:33:14
2
Mehmetcan61 :
abi bugun oldum dişimi tak tak yaptığımda acıyor normalmş
2026-01-26 20:44:06
0
us :
hocam ağırmıyor ama derin boşluk var kenarları çürük dipi degil hangi işlemi yaparlar
2026-01-26 19:25:51
1
Alberto :
Bana yapılmadı özele git dediler yazıklar olsun fakir olunca sağlık bile verilmiyor
2026-01-28 20:17:00
1
İbrahim NiSA :
kanal yaptirdim sizliyo yemek ten sonra🤔🤔
2026-01-26 19:03:44
0
𝓐𝓼𝔂𝓪 :
iki kere kanal tedavisi yaptırdım abarttıkları kadar acımıyor
2026-01-28 08:28:01
1
:
bende kanal tedavi olcam 3 tane😱🫣
2026-01-24 17:03:38
1
To see more videos from user @bilgi.zap, please go to the Tikwm
homepage.