kereta ni akan jadi lebih mahal bila dah tak ada nanti macam nissan R35, rxz, sebab ini je kereta type R manual keluaran terakhir Honda. pasni xde dah versi kereta manual kecuali Axia rahmah kot 😅
2026-02-12 10:55:30
7
Fazli Halim :
200k?
2026-01-25 23:58:28
72
. :
aq sorang ja ka perasan qeta ni hampir mcm hatchback ?
2026-01-26 11:18:43
8
danialnadzahakim :
220k cash
2026-02-15 03:43:09
13
z.zimmm :
210k berserta nom plate ? take it or leave it ?
2026-01-26 13:26:49
4
𝗙𝗔𝗤𝑹𝗜𝗘𝗭 :
simpan bos
2026-01-25 15:29:01
5
afiq :
gtr 🔙 or M3?
2026-01-25 13:43:26
5
alyff_v.one :
swap lc v1?
2026-01-27 17:34:31
7
Pidahsaleh :
Gano fid
2026-01-25 17:58:11
6
DenRecondMurah🇲🇾 :
Mata tu 😌
2026-01-25 16:17:27
1
Pg :
ish minat sungguh aih . nk kena angkat sebiji ni
2026-01-25 14:54:46
1
Top East :
Next?????
2026-01-27 01:20:25
1
fiq :
not today, mybe one day
2026-01-31 15:39:21
2
bryyyannnnn_🇲🇾 :
mantap🥵
2026-04-14 06:31:52
0
Jomlock :
Simpan bos..limited ni nanti
2026-01-26 16:35:26
2
Latte Ice Store🛍️🛒 :
Bang, mitk tlng doakan supaya sy dpt memiliki jgk fl5 ni satu hari nanti🤲🏼🥹btw solid keta🔥🔥🔥
2026-01-27 17:22:10
1
4MIE :
swap dengan nanostix okay tak bang ? 😇
2026-01-28 13:45:20
2
محمد عزيزي :
swap rxz abg plus saya🤣🙏🏻
2026-01-27 09:53:17
2
syedapih474 :
FL5R MENDONIA ATASI KRETA CONTI OR SPOT CAR 👍👍👍
2026-01-25 19:41:30
4
Ashhhhhhhhhh26 :
Berapa hrge nk tolak brader? Nk pm mcm mne brader?
2026-01-25 19:36:06
1
Asta 617611 :
Perbaiki minyak hitam nya dan jajan nya je nak masuk rm 200k
2026-03-24 07:53:51
1
Fadz :
Sy pemberani.. tapi malas nk tmbh komitmen hutang buat masa skrg ni.. tggu skit masa lagi mana tau ada rezeki org nk jual harga mampu milik InsyaAllah
2026-01-28 08:02:02
4
Dam ⚙️🔧 :
320k ?
2026-01-27 03:43:44
1
To see more videos from user @rfdr.11, please go to the Tikwm
homepage.