Är 20 och bor hemma, har jobb. Hur många % av min lön är optimalt att investera och vad kan vara smart att göra med resterande %?
2026-02-23 07:22:06
0
Kwr :
HAGAHAGA
2026-01-27 21:41:38
2
Makie :
Ja!!! helt värdelöst i alla fall att plugga till lärare urusel lön och urusel arbetsmiljö (men ni har ju sommarlov! hmmm INARBETADE! timmar ja. Vem på fullaste allvar tror att lägre tjänstemän på kommunen skulle ha några som helsta arbetsförmåner🤣)
2026-01-27 18:00:53
1
Ekonomigurun :
Hur gammal är du ?
2026-01-26 15:08:16
0
ekonomimamman :
Bästa tipsen! 👏🏼🔥
2026-03-27 05:41:11
0
Stoffe 🤟 :
Det skulle man ha tänkt på då 😝 mvh "blivande 36-åring"
2026-02-11 13:37:56
0
Lol14788 :
Håller verkligen med om sista! Det är så många som säger att mat blivit så dyrt men om man gör det mesta själv, så kan man hamna under 2500 kr/månad för två personer:)
2026-01-26 15:49:43
0
To see more videos from user @ekonomigurun, please go to the Tikwm
homepage.