1. sezon eşref daha acımasız ama 2. sezon başında hiç bir şeyi yoktu kadir çökmüştü hepsine ama geri aldı aslında 1. sezonun sonunda kendi verdi sayılır her yeri ama yinede 2. sezon eşref daha acımasız demek yerine daha intikamcı ilerledi denilebilir (Bende 1. sezon eşrefciyim)
2026-02-01 11:40:31
26
Berat_1414 :
Haydarı 10 a katlar
2026-02-10 08:56:51
30
𝑭𝑨𝑯𝑫🥷 :
✨
2026-02-25 14:25:39
11
☠️🫵RAISCO :
2026-02-02 11:47:52
12
küçük miras :
eşrefciler anladı🥰
2026-01-31 04:51:57
5
kurt18.2.4 :
2026-02-01 10:18:05
14
recep_nrkz_19 :
Bırak şu nisanı eşreff babaaa👏👏
2026-02-28 16:05:54
1
Zg 95i :
Adam lan
2026-02-01 14:30:10
1
ORWXN :
1. sezon daha güzel di be
2026-03-18 01:31:54
2
𝓡𝓞𝓜𝓐𝓝 ¹³ :
2026-03-13 16:51:49
0
asenovgospodin :
[Стикер]
2026-04-14 10:49:40
0
Barbara Germano :
Saudade, pai Yakup 😭
2026-02-07 13:39:38
0
şevki :
İlk sozen iyidi 2 bozdu
2026-02-12 13:51:39
0
A~11 :
her bölüm farklı takım giyordu felaketti awk
2026-06-23 18:59:22
0
𝐄🦋 :
o kadar iyi olmuş ki ne yapacağımı bilemedim bende gönderdimm✨
2026-03-07 13:19:52
0
⚜️𝑺𝑨𝑴𝑬𝑻⚜️ :
2026-03-17 20:30:21
0
𝐑𝐨𝐱𝐲 𝐊𝐱𝐧𝐨𝐰 :
Eşref 👑
2026-01-31 00:29:26
0
T. T. T.💎 :
😎😎😎
2026-01-28 19:52:59
2
Оля Дубель :
🥰🥰🥰
2026-01-28 13:44:25
2
To see more videos from user @cedits493, please go to the Tikwm
homepage.