والله كان امتحان في المتناول الحمدلله جبت 70 من 80 ودخلت هندسة 👷🏻
2026-01-31 11:02:50
5
عَ :
ياااااه 🥲
فلاش باك ربنا معاكوا
2026-01-31 12:56:58
5
.M🌀 :
اول مرة الاستعارة تخون
2026-01-29 14:50:44
8
Nour Elhadad :
80/78
ودخلت صيدله 🥹 ♥️♥️♥️♥️♥️
2026-01-29 15:11:32
6
Sara :
ليه بتعملي كده انا رجعت جوا اللجنه تاني
2026-01-30 00:34:35
5
ZAIN👑 :
ساعة وربع
78 🫡
2026-01-30 01:03:52
6
𝐌𝐨𝐦𝐞𝐧 🫅🏻 :
حرام ليه بتقلب المواجع !؟
جبت 74.5 من 80
2026-01-30 00:44:50
5
medoelgohary :
نصيحة لوجه الله متظللش إجابة إلا لما تكون متأكد منها و متعملش غلط على اجابة بعد متظللها كل إطابة هتعمل عليها غلط الكمبيوتر مش بيقرأها و المفروض إنها بتتصحح يدوي لكن طبعا مفيش دين و لا ضمير فبيروح عليك درجة السؤال أنا ناقص حوالى ١٠٪ بس الموضوع دة من غير حلفان و حتى لو عملت تظلم مفيش درجات فى البابل شيت بترجع اختار الإجابة بعناية و حتى لو شكيت فيها متعلمش على غيرها لأن ممكن تطلع صح بدل ما تخسر درجة السؤال و خلاص
2026-01-29 11:46:40
65
𝐷𝑟 : 𝑁𝑜𝑢𝑟🦷🤎 :
يلا بينا نرجع لنقطة الصفر..
2026-01-29 20:16:29
9
َ𝒜ℒℐ 𖣂 :
شكل الورقة و ان ده اول امتحان ليك وتطلع منه مجبور بعد ما كنت مرعوب ربنا يكتبها عليكم كلكم يارب ❤️
2026-01-29 14:03:01
7
𝔸𝕓𝕕𝕦𝕝𝕝𝕒𝕙 sewilam :
اكتر امتحان ذاكرتله ف مسيرتي التعليمية
2026-02-28 18:24:18
6
Reem_Ayman :
أقوى فلاش باك😂😂😂
2026-01-29 15:10:13
9
Amira :
76\80
امتحان كان طويل اوي الحمد لله عدت❣️
2026-01-29 15:04:36
6
Ahmed Ghareb :
79.5من 80الحمد لله🥰
2026-01-29 12:12:08
14
To see more videos from user @kareem_aqrab_9_6_2008, please go to the Tikwm
homepage.