@paezjer_4: Hai @Sarra Auliaaa 🫧 atau dipanggil oleh Nurazlynnnnn ! i hope video lalu fyp okey Adik tak rasa benda ni akan jadi pada kita , Bila adik jumpa akak di Negara ABRP dia macam terjumpa kakak sebenar . Adik di ooc tak ada Akak sebenar dan tak ada adik beradik Tapi bila jumpa korang face to face dah macam “ eh betul ke ni kita adik beradik “ Sooo adik bangga giler jumpa akak di luar . Thank you jugak Sebab terima Adik seadanya . Sooo i hope present for you sebagai tinggal kenangan okey , Adik sedih edit video ni untuk akak thank you tau ingat kak kita jauh , BYEEEEE JUMPA LAGI KAKAK AND THANK YOU PUSING SATU KL DAN THANK YOU ABANG !!!