@randomly_pisces: GreenGSM is finally here in Cebu!!! First time riding an electronic vehicle 😊 Rated the whole experience a 9/10 coz their Driver’s app still has minor glitches (very understandable) but the ride was excellent. Driver was friendly, too. #fyp #greengsmcebu #greengsm #cebu
Very nice and safe ride. And they are definitely cheaper. Ayala to Pit-os usually costs me about 500 with Grab but when I rode this taxi it was only about 200 plus, 300 round off. Saved 200. 😳✨
2026-01-31 14:02:01
47
JJ DC :
Naa ni app??
2026-01-30 20:40:06
19
bayebaye beauty :
Hala kita ko ani nga taxi , kyot kaayu sa personal ❤️
2026-01-31 05:29:52
26
Angel Reyes :
Pet friendly ila taxi?
2026-01-31 07:04:50
3
chesam :
kuyaw kaau ni nga taxi if maka tapad og dagkong truck mo swing..not allowed ni sila sa airport ky kuyaw ni nga taxi specially sa mga bukid og mahotdan og battery..deretso st Peter ky mo gahi Ang break ani
2026-01-31 13:12:18
1
Ellie25 :
What if mahotdan ug gasoline or malobat ang iyang battery😬
2026-01-31 09:42:33
1
Odie :
tinuod daw nga kung mahutdan sa kuryente malock daw ka sa sulod kay dule maopen ang door?
2026-01-31 05:35:22
5
- :
no franchise but nag operate na tsk
2026-01-31 04:12:23
1
Arrissa :
Nice! Unta tarungon ni dala sa mga new driver kay uban raba manimaho ug anso ang taxi ky sa ligid na sila mangihi 😭🤣
2026-02-01 05:08:45
1
𝓼𝓱𝓮𝓮𝓷𝓪𝓱 ღ :
try nya ko ani and i hope humot ug limpyu ig sulud dili paraha sa uban regular taxi
2026-01-31 04:33:17
2
リンちゃん🌸🌼🍀 :
In fairness mas barato sila keysa ni g
2026-01-31 05:35:31
1
blueskies001 :
really nice kaau sakay sad ko ani first day nila
2026-01-30 22:18:32
7
.drrlsngz_ :
Nganung dili 10/10?
2026-01-31 07:09:12
2
E•B•S 🪬🪬 :
tinuod ba na part owner ani si M.Romualdez?
2026-01-31 09:26:43
1
eurydice :
Same rate sa regular taxi?
2026-01-31 07:30:44
2
JCjmMiashop :
that's good
2026-02-05 09:12:01
1
Dior_97🦉❄️ :
maka para ta ani nila anywhere like taxis or need magbook?
haaay atlast naa najud koy nakit.ang content aning bag.o nga taxi ay. cute kaayug color. kana bang mo stand out jud ang color sa karsada. pila sad ang starting price sa fare niya mam?
2026-02-01 10:12:03
1
Kathy-rine💫💫 :
ayy mao diay ni para ko ana ganiha, wako tagda😭
2026-01-31 11:25:49
1
Kristine Baldevarona :
Naka sakay ko ani, nice kaayo ang experience plus barato ra compare sa grab mahal kaayo
2026-01-31 12:27:18
1
*:・🥀 :
Nice sya ning book mi sa morning and afternoon, convenient if digyud maka sakay ky way masakyan. Samot nas sm seaside 😁.
2026-01-31 14:09:28
2
titojomari :
Mao ni akong gi sakyan From Seaside to Tops Busay. Comfortable kaayu and baratu ra sad compared sa Ordinary Taxi ug Grab. Hinlo (labi na bag-o pa) niya ang likod ky spacious kaayu dakog leg room . I only paid 409 sa Green pero kung sa Grab ky 815 to.
2026-02-02 00:43:11
2
Jing Jireh :
car drivers are not allowed to put car scent sabi nung driver na nakausap ko
2026-01-31 03:21:57
3
To see more videos from user @randomly_pisces, please go to the Tikwm
homepage.