:انا تالته اعدادي السنه دي السنه جايه اولي ثانوي اقدم امتي؟بليييز ردي حلم من احلامي والله ومصدقت ماما بدأت تقتنع😭❤️
2026-01-30 18:58:16
73
Youssefomran :
انا تانيه ثانوي
2026-01-31 00:49:16
7
Toqa Attya :
لو سمحتي يا ريت تردي عليا علشان انا ماما عايزه تقدملي انا دلوقتي في تالته اعدادي لسه فاضل ترم لما اخلص هيكون باب التقديم قفل وهم عايزين الدرجتان ولو استني للسنه الي بعدها انا مش ضامنه اي اقبل ولا لا ف هدخل ثانوي هنا ف مش عارفه هل عادي أن احنا نقدم دلوقتي برضو ولا لا
2026-01-30 20:28:29
5
Mervan Ahmed 🥀🇹🇷 :
انا اخر سنه ف تالته ثانوي مينفعش اروح 😂😂
2026-01-30 16:18:34
10
sara store z :
هل يجوز للبنات السفر للتعليم لوحدهم
2026-01-30 19:37:41
39
Hagar Nagah :
2026-01-31 20:55:03
32
شُـــــــــــــروق 🥊🔥" :
2026-02-05 04:52:47
21
ALyaa 🎀🍒 علياء :
ممكن اقدم ☺️
2026-01-31 17:51:48
1
أ.محمد رمضان :
هيعلموني اللغة التركيه
2026-02-04 03:50:45
6
rawdamohamed278 :
بالله عليك يا شيماء قولي لنا نسجل عليها ازاي
2026-01-31 20:59:35
1
Eman Allam :
ينفع الاعداديه
2026-01-31 18:12:08
1
•ENTP :
تفاصيلل
2026-02-07 18:00:12
2
username :
انا في تالته اعدادي 😭😭😭
2026-01-31 20:13:36
1
Rogey Eldrehmy✨ :
ينفع ماما تسافر معايا
2026-01-30 17:11:39
64
👑😘 :
طب هيا موجوده عند الأزهر
2026-01-31 16:13:26
1
user3318168651676Habida Ahraf :
انا في تالته اعدادي ومحتاج اعرف هي هتكون في 2026 ولا
2026-02-06 15:43:16
1
وحيده كالقمر :
طب نتواصل معها ازاي
و كمان انا مش بعرف اكلم تركي
2026-02-01 20:08:23
2
Abdulrahman Elashry :
مهتم
2026-02-02 19:09:36
1
☠️MOHAMMED🫀🖕🏻 :
هقدم ازاى
2026-02-01 16:32:45
1
🇲🇦Sakina👩❤️👨 Kökçü🇹🇷 :
كيف يتم دلك
2026-01-31 18:57:50
1
🌹Mon Mon🌹 :
مفيش للازهر 😭
2026-02-01 20:08:58
1
To see more videos from user @shimaayasser1232, please go to the Tikwm
homepage.