@abgzullmall: Phone holder kerta yang tidak mengganggu air cond dan kecil je size dia #phoneholder #phoneholderkereta #carphoneholder #phoneholdermini #phoneholderkeretaviral

abgzullmall
abgzullmall
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 31 January 2026 06:33:40 GMT
3662603
15386
250
2505

Music

Download

Comments

karipap_oxigen
SH :
saye da pakai mcm² jenis phone holder, last² dpt free gift dari Perodua yg jenis magnet tu.. itu yg paling best dan simple🥰
2026-07-06 22:50:17
33
shukur.boboy
shukur1978 :
cuba guna hanfon betul bang
2026-08-09 08:43:48
2
yagmur_7679
YAGMUR💚 :
saga blm xboleh la kan
2026-08-18 06:39:23
2
datoedie2021
Jolly Comper :
Saya pakai yg nie la (warna hitam). Paling lama pakai...sampai skrg. Mmg tahan sgt-sgt. Cuma dia tak boleh letak melintang je. Sebelum nie...mcm-mcm dah pakai, semua tak tahan lama. Yg nie...saya rekomen sgt-sgt 👍.
2026-03-20 15:29:41
13
user5411517810950
Jojo Azmir :
sya letak holder HP kat aircond, brp lam sya ON HP maps/Waze serta charging sekali...bagus hp x panas sbb kena aircond 😁😁
2026-02-09 22:46:29
36
kamal.halim7
Kamal halim :
Spoil image bmw dgn barangan china…..🤣🤣🤣
2026-08-09 00:44:59
2
sailordeath
AbeJoe :
Aku pakai yang ni lah. Tahan elok. Murah pun murah
2026-07-29 00:03:50
2
zulkifleeselamat
zulkiflee :
setahun lebih guna,tiada masalah..boleh ubah kedudukan
2026-08-19 01:02:27
2
zura_orange19
w.norazura :
sy order tp dpt xsama mcm dlm video 😒😒
2026-06-28 00:03:41
0
min9_men9
🍃 :
tak sesuai untuk bezza
2026-05-26 00:40:52
2
nitacute83
Nita Yusop :
xptah ke nnty kt econ tu nnty
2026-02-21 01:29:35
5
abgngahaidil92
angah aidil :
ni untk jenis melintang ..kalau aircond perodua jenis menegak...cmnna nk pasang
2026-07-03 10:08:54
1
henrikt20
henrikt :
Halang skreen abg
2026-07-10 11:25:50
0
muiz5417
muiz5417 :
Untuk aruzz lepas ke?
2026-06-18 16:10:26
2
boyking8880
Someone🌀 :
lagi lah tak selesa letak kat situ,silap2 patah benda tu
2026-07-06 10:11:45
2
hatitisu82
☺sekadarcerita☺ :
ada org pakai patah tempat ekon tu.. sya dah guna lama masih elok dan kekal guna yg itu je.. sbb sya pasang holder tu bila perlu je.. lepas guna sya simpan.. selesai masalah.. 😊
2026-07-15 23:48:24
0
aminaminalias
Amin Alias(AA) :
Ok dah teracun😁
2026-07-05 23:34:58
0
anggajambikerinci
AnggA Nianda :
itu menganggu juga. 😂😂😂
2026-06-10 14:20:29
1
shoppinglaju
shoppingLaju :
Risauuuu… nipis ja tgk tuu
2026-05-14 08:48:06
2
haend001
Haend18 :
ini la alat perosak interior kereta
2026-05-19 05:42:48
2
rinanoah2024
Rina noah2024 :
bru nk tnye tkut patah je...klo kereta bergerak mesti bergegar2..tingkap second bukannya kuat sngat bhgian tepinya tu..
2026-06-22 01:09:32
1
im.njw
ju.j :
mmg tahan mcm ni..serius byk da pakai..ni paling elok..xgegar sgt pon
2026-04-17 05:38:26
0
lanunbaik_14
アビイ・バシール :
pakai yang magnet tampal tu jugak paling ok..yang lain karut je...sekejap je
2026-07-13 03:44:35
1
tiada.nama6757
Tiada Nama :
beli yg sun visor clip tu...better
2026-07-01 16:56:03
4
kucing706
Cherry Blossom :
nanti flip aircond tu patah
2026-03-24 12:02:11
2
To see more videos from user @abgzullmall, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About