@abgzullmall: Phone holder kerta yang tidak mengganggu air cond dan kecil je size dia #phoneholder #phoneholderkereta #carphoneholder #phoneholdermini #phoneholderkeretaviral
saye da pakai mcm² jenis phone holder, last² dpt free gift dari Perodua yg jenis magnet tu.. itu yg paling best dan simple🥰
2026-07-06 22:50:17
33
shukur1978 :
cuba guna hanfon betul bang
2026-08-09 08:43:48
2
YAGMUR💚 :
saga blm xboleh la kan
2026-08-18 06:39:23
2
Jolly Comper :
Saya pakai yg nie la (warna hitam). Paling lama pakai...sampai skrg. Mmg tahan sgt-sgt. Cuma dia tak boleh letak melintang je. Sebelum nie...mcm-mcm dah pakai, semua tak tahan lama. Yg nie...saya rekomen sgt-sgt 👍.
2026-03-20 15:29:41
13
Jojo Azmir :
sya letak holder HP kat aircond, brp lam sya ON HP maps/Waze serta charging sekali...bagus hp x panas sbb kena aircond 😁😁
2026-02-09 22:46:29
36
Kamal halim :
Spoil image bmw dgn barangan china…..🤣🤣🤣
2026-08-09 00:44:59
2
AbeJoe :
Aku pakai yang ni lah. Tahan elok. Murah pun murah
2026-07-29 00:03:50
2
zulkiflee :
setahun lebih guna,tiada masalah..boleh ubah kedudukan
2026-08-19 01:02:27
2
w.norazura :
sy order tp dpt xsama mcm dlm video 😒😒
2026-06-28 00:03:41
0
🍃 :
tak sesuai untuk bezza
2026-05-26 00:40:52
2
Nita Yusop :
xptah ke nnty kt econ tu nnty
2026-02-21 01:29:35
5
angah aidil :
ni untk jenis melintang ..kalau aircond perodua jenis menegak...cmnna nk pasang
2026-07-03 10:08:54
1
henrikt :
Halang skreen abg
2026-07-10 11:25:50
0
muiz5417 :
Untuk aruzz lepas ke?
2026-06-18 16:10:26
2
Someone🌀 :
lagi lah tak selesa letak kat situ,silap2 patah benda tu
2026-07-06 10:11:45
2
☺sekadarcerita☺ :
ada org pakai patah tempat ekon tu.. sya dah guna lama masih elok dan kekal guna yg itu je.. sbb sya pasang holder tu bila perlu je.. lepas guna sya simpan.. selesai masalah.. 😊
2026-07-15 23:48:24
0
Amin Alias(AA) :
Ok dah teracun😁
2026-07-05 23:34:58
0
AnggA Nianda :
itu menganggu juga. 😂😂😂
2026-06-10 14:20:29
1
shoppingLaju :
Risauuuu… nipis ja tgk tuu
2026-05-14 08:48:06
2
Haend18 :
ini la alat perosak interior kereta
2026-05-19 05:42:48
2
Rina noah2024 :
bru nk tnye tkut patah je...klo kereta bergerak mesti bergegar2..tingkap second bukannya kuat sngat bhgian tepinya tu..
2026-06-22 01:09:32
1
ju.j :
mmg tahan mcm ni..serius byk da pakai..ni paling elok..xgegar sgt pon
2026-04-17 05:38:26
0
アビイ・バシール :
pakai yang magnet tampal tu jugak paling ok..yang lain karut je...sekejap je
2026-07-13 03:44:35
1
Tiada Nama :
beli yg sun visor clip tu...better
2026-07-01 16:56:03
4
Cherry Blossom :
nanti flip aircond tu patah
2026-03-24 12:02:11
2
To see more videos from user @abgzullmall, please go to the Tikwm
homepage.