Bin kere dönsen o güne,
Bin kere ihanet edecekler sana
Herkes doğasının gereğini yapar yeğen
Bin kere ihanet etseler sana çaresi yok...
2026-01-31 22:40:16
470
Nur :
100 kere eyşan 1000 kere eyşan
2026-01-31 20:14:02
279
Şevvalnur :
Ömer, hiçbir zaman Eyşanı affedicek kadar darılmadı.
2026-01-31 20:14:51
114
🐺ELVAN :
✨Doğruyu söyle sen eyşanı geri istiyorsun✨
2026-02-01 22:06:13
46
eminbayraktr :
En büyük eyşan dayıydı 😂
2026-02-03 07:26:29
119
𝐉𝐀𝐏𝐎𝐍 𝐌𝐔̈𝐑𝐒𝐄𝐋 🦅 :
Birgün uyandım ve kendime dedim ki bende bir ev sahibi
olmalıyım, gel zaman git zaman çok aradım ettim baktım sordum soruşturdum güvenilir mi diye sonra bir gün şans eseri karşıma yol kenarında metruk eski yıkık kırık dökük bir binaya denk geldim.
Sordum soruşturdum nedir ne değildir diye, öğrendim ki o evin kimsesi yokmuş evet dedim bu ev benim olmalı. Ben yeniden inşa etmeliyim yeniden hiç yıkılmamış gibi ayağa kalk sın istedim evi aldım başladım tadilata tabiki kolay bir iş değildi sonuçta yıkık dökük bir evi inşa ediyordum baştan özenle sıvadım alçıladım boyadım seçtim ki hiçbir şey hiçbir ev ondan daha güzel ve görkemli gözükmesin diye güzelce boyadım ben boyadıkça o yıkık dökük eski ev anlam kazanmaya başladı. Başladıkça ben daha çok üstüne gittim daha çok emek sarf ettim. İçinizde bir güzel kendi emeğimle kazandığım parayla dayadım döşedim o ev artık benim vazgeçemeyeceğim tek yer haline geldi o sicak evden sokağa çıkmak bile istemedim ben içimde kahkaha attıkça o kendimi huzurlu ve daha anlamı hissetsin diye şarkılar açtım söyledim birgün dışarıya çıktım işlerim vardi hemen geleceğim diye temkin verdim evime kendini asla yalnız hissetmesin diye dışarıya adım attığımda baktım gitmeden hemen önce evet dedim benim evim başta dediğim gibi herkesin evinden daha görkemli bir hal aldı evet emeklerim buna değmişti gururla evimin karşısından ayrıldım geri döndüğümde evime doğru yürüdüm çok sürmedi evime girdim girdiğinde her zaman ki hissettiğim o sıcaklık yoktu bir soğukluk
Vard hemen Sobay yaktim Isinsin diye ama o sobada sondi evin
soğukluğundan gel zaman glit zaman çok çaba harcadım evim isınsın diye ama o evim asla ısınmadı meğerse evim zaten benden
çoktan uzaklaşmıştı.
Benim' hikayemin devamı kursakta, öyle işte...;;(;;;
2026-02-02 22:17:12
7
ümelka :
Evet istiyordu ezelken her fırsatta eyşanın, alinin, cengizin ağzını aradı. Pişman mısınız dedi tekrar yapar mıydınız dedi
2026-01-31 22:12:20
30
Şeymanur :
Ezel yine neden istiyor ben nedensiz affediyorum
2026-02-03 20:58:04
10
ayse🧸 :
ezelin ozeti
2026-02-16 17:39:39
6
Humay. :
Bin kere dönsen o güne,
Bin kere ihanet edecekler sana.
Herkes doğasının gereğini yapar yeğen.
Bin kere ihanet etseler sana, çaresi yok..
2026-02-06 16:08:24
7
Xaçmaz_Kənd_məhsulları_027 :
Ikinci bir dizi gelmiyecek saniram Ramiz dayı!
2026-03-10 21:34:59
4
Samet :
dayiiiii
2026-02-17 23:19:34
2
din kuci :
2026-02-16 16:53:55
1
Mervee299 :
Doğru
2026-01-31 19:50:01
4
. :
Hayır…
2026-02-01 01:21:57
2
R🇹🇷 :
Как название фильм
2026-02-02 15:09:45
1
user86182939820 :
ilk
2026-01-31 17:56:17
9
Mustafa Türkmen :
Niye niye Ali neyi
2026-01-31 21:54:27
2
Woltabey :
ihanetin affı olmaz
2026-02-20 02:33:15
2
Yasminn_mehmed :
Eyşan'ım derken ,Ezel olmuşum ben galiba...
2026-02-11 19:01:03
3
Hasan35🔱 :
Dayı 🥺
2026-02-28 05:56:58
1
mehmetkarpuz1 :
Ah o Eyşaaaannnlar
2026-02-19 08:07:47
1
Demir ____ :
diziyi bitirdigimize göre edit izleyebiliriz
2026-02-08 21:31:57
1
To see more videos from user @ern4el, please go to the Tikwm
homepage.