@ladyvin_official: Replying to @fiqachoo 🦋 Menjawab soalan my deary follower @fiqachoo 🦋 Dalam hidup tak boleh siapa pun bantu kita Allah bagi akal untuk kita berfikir tak ada elmu gali elmu , Setiap hari bangun mesti ada progress diri Bila mdd datang spend time Quran is the best penawar baca dengan translation tak guna kita pandai baca semua sedap didengar tapi kita tak faham maksud . Jangan tingal solat Bila malas lawan belajar rasa comfortable di zone yg buatkan kita rasa tidak selesa , ujian saya ni kalau saya share mungkin 1 dalam seribu But apa yang buatkan saya kuat ? Sbb saya sentiasa bersangka baik pada setiap ujian Allah setiap solat mesti ada syukur instead saya meminta bila lagi kita belajar bersykur setiap doa lagi Allah bagi kenikmatan ketenangan yg luar biasa . Masyaalah Ingat macam ni ujian yg Allah bagi Hebat sangat mesti ada kemanisan hujung jari sebb itu orang kata syurga itu mahal , antara hati kita tetap padanya atai kita berpaling , be greatfull bila Allah pilih kita untuk ujian hebat sbb maksud kita wanita / insan special berbanding yg lain . Bagun balik cakap pada diri , kalau aku berjaya atasi ujian ni maksud aku #wanitahebat Allah hadirkan aku untuk menjadi khalifah pada wanita yang perlukan wanita seperti aku untuk bahu wanita senasib aku menangis . Aku adalah khalifah kecil dari bumi untuk memberi manfaat pada wanita lain❤️🩹🙏