@edental_eatgirl: אתמול בפעם הראשונה הרשתי לעצמי לשים חליפת ספורט בהריון. כזאת עם טייץ. וטופ. צמודה. מאוד. אני חושבת שלא הודיתי בזה אבל בעצם עד עכשיו התביישתי. כן. אשכרה. התביישתי. להיות בהריון בחורף מצד אחד זה הכי נוח, קל להסתיר, בגדים רחבים, נוחות מקסימלית. מצד שני זה יצר לי מציאות שבה הרגלתי את עצמי לחיות בטרנינג ובגדים רחבים וחמימים, שפתאום טייץ הפך להיות מילה גסה. פחדתי להרגיש חשופה מדי בלשים אותה. לא חשופה מבחינת צניעות, אלא מבחינת השינויים. הגודל. פתאום להתרגל לעגלגלות הזאת שמצד אחד אני עפה עליה טפו חמסה. מצד שני לא ידעתי איך להכיל אותה בבגדים צמודים. את החליפה הזאת קניתי במיוחד לשלבים של תחילת ההריון כשהבטן יצאה אבל עדיין קטנה, שאוכל להתאמן ולעשות הליכות בכיף. בפועל? זה לא קרה, אם כבר יצאתי להתאמן זה היה במכנסי טרנינג ואת החליפה השארתי בשקית בארון השד יודע למתי??? ופתאום עכשיו ששמתי אותה, שהרשתי לעצמי? הרגשתי בה מה זה טוב! אולי זאת לא הגזרה הכי מתאימה להריון, אבל בואנה איזה כיף לראות שגם ככה אני אוהבת את מה שאני רואה! בקיצור אחיות שלי - המסר פה הוא שאין זמן יותר טוב לחגוג את הגוף שלך. אין ״אחר כך״. יש עכשיו! ועכשיו את הכי יפה! #הריון #בגדיספורט #הריוןראשון
Edental_eatgirl
Region: IL
Sunday 01 February 2026 17:12:12 GMT
Music
Download
Comments
shanel0556 :
את הכי פצצה בעולם 😍
2026-02-01 23:40:50
0
מזל :
את מהממת🥰
2026-02-01 17:45:44
1
🤍💙ofri💛🖤 :
את מושלמת♥️😍
2026-02-01 17:46:30
1
Mor Tal :
הכי מהממת
2026-02-01 18:25:36
1
Natali Cohen :
פשוט יפהפייה😍❤
2026-02-07 18:57:35
0
פלפלת | הגר גבאי :
חמסהההה על הבטן היפה הזו
2026-02-02 06:13:42
0
To see more videos from user @edental_eatgirl, please go to the Tikwm
homepage.