لا ال s22 u نزل 2022 و الايفون 13 pm نزل ٢٠٢١ ومع ذلك الايفون اقوي. من سامسونج ف كل حاجه معدا البطاريه و سرعه الشاحن عندك مثلا الايفون ١٣ برو ماكس جاي ب a15 bionic سفاح 2021 بييجي ب 1,7m نقطه ف antutu v11 إنما ال s22 ههه تقريبا جاي ب 1,5m نقطه بفرق سنه ما بين الموبايلين عندك ف geek benchmark ايفون ١٣ برو ماكس جايب ف ال single score :3600
إنما ف الmulti score جايب 9000 عكس ال s22 جايب ف single score: 2016
multi score : 7390
الكاميرات
وهنا الكاميرات مش بحجم الميجا بيكسل لا بنوع السينسور ب النانو ميتر بتاعت البروسيسور هنا ايفون تكسب
2026-02-02 05:49:41
0
mohamed _Salah :
اخر مره هسألك هونر 400 اعتمد 😂🙂
2026-02-01 19:07:07
0
👻noop👻 :
طب انا نفسي اجيب تلفون بس مش معايا فلوس
2026-02-03 12:26:01
1
MOHAMMED SAID :
اخيرا حد بيفهم 🤝
2026-02-01 20:48:16
2
﮼يوسف﮼چوو😍🤴🏻👑 :
انا كا واحد عايز نظام مستقر و تصوير فيديو و صور ف العموم و لو بصينا ف نحيه التانيه اندرويد بتلاقي أرقام علي الفاضي و بعد سنه او اتنين التلفون بيكون الله يرحمه و بذات الكاميرا الايفون من اول ٧ بلص حتي بتلاقي نفس النظام و نفس الكاميرا كمان مش بتقل مع الوقت وانا مش بطبل انا معايا سامسونج a73 و ايفون ١٣ الكاميرا احسن ل ايفون السلاسه احسن ف ايفون مع انو ٦٠ هيرتز و الاتنين نازلين ف نفس السنه وبنفس تمن تقريبا
بقولك اختار اي من دول
انا يهمني السلاسه والكاميرا جدا
هونر 400 برو
جوجل بيكسل 8 برو
iphone 14 pro
تقريبا نفس الاسعار من عدا البيكسل ارخصهم لو جبته من غير علبه بحوالي 5000
2026-02-01 19:20:01
1
hnalkh2 :
تنصحني بال S25 FE ؟
2026-02-03 10:22:25
3
mohamed alaa :
بص يا صحبى هو الاندرويد حلوا و كل حاجه بس التفاحه برضو
2026-02-02 00:42:49
0
$ :
بتتكلم صح اوييي
2026-04-04 01:28:08
0
مريم السعيد :
أنا كا حد عايز موبايل بيتحمل الصدمات والبطاريه بتفضل يومين والمساحه حلوه وبيصور تصوير جميل والشاشه سريعه في حدود من 6000إلى8000
2026-04-17 18:08:46
0
saadwageeh :
الاستمراريه ف الاداء لصالح الايفون مفيش فون اندرويد بيكمل ٣ سنين علي بعض ويهنج
2026-03-25 11:03:57
0
Belal :
فهمان والله
عاش عليك ♥
2026-02-08 20:20:06
0
ャESLAMャ :
ابل بيقدم تجربه متوازنه من حيث الاداء الكاميرا البطاريه
2026-03-11 03:14:34
0
مُحمد | ١٤٣٠ هَـ :
ايه ده اخيرا حد فاهم والله 🙂❤️
2026-02-05 00:20:54
2
SobhyGamal elnemr :
بقولك يا اخويا لو جيت تليفون روم صيني هيكون فيه مشاكل كتير ولا اي النظام
2026-02-02 00:29:20
1
To see more videos from user @ahmedhaithem9, please go to the Tikwm
homepage.