@ahmedhaithem9: مجادله ايفون واندرويد ؟! #ايفون #اندرويد #iphone vs xiaomi vs samsung #iphonevsandroid #موبايلات

ahmedhaithem
ahmedhaithem
Open In TikTok:
Region: EG
Sunday 01 February 2026 18:15:50 GMT
20947
714
143
60

Music

Download

Comments

kapooorya
️🦂 :
حد بيفهم ولله🥰🥰🥰
2026-02-01 18:28:05
5
zww_wz
ElZOZ🪬 :
لا ال s22 u نزل 2022 و الايفون 13 pm نزل ٢٠٢١ ومع ذلك الايفون اقوي. من سامسونج ف كل حاجه معدا البطاريه و سرعه الشاحن عندك مثلا الايفون ١٣ برو ماكس جاي ب a15 bionic سفاح 2021 بييجي ب 1,7m نقطه ف antutu v11 إنما ال s22 ههه تقريبا جاي ب 1,5m نقطه بفرق سنه ما بين الموبايلين عندك ف geek benchmark ايفون ١٣ برو ماكس جايب ف ال single score :3600 إنما ف الmulti score جايب 9000 عكس ال s22 جايب ف single score: 2016 multi score : 7390 الكاميرات وهنا الكاميرات مش بحجم الميجا بيكسل لا بنوع السينسور ب النانو ميتر بتاعت البروسيسور هنا ايفون تكسب
2026-02-02 05:49:41
0
kar_zmaa
mohamed _Salah :
اخر مره هسألك هونر 400 اعتمد 😂🙂
2026-02-01 19:07:07
0
mohamedsaper046
👻noop👻 :
طب انا نفسي اجيب تلفون بس مش معايا فلوس
2026-02-03 12:26:01
1
mohamedseed2010
MOHAMMED SAID :
اخيرا حد بيفهم 🤝
2026-02-01 20:48:16
2
joo3mmk
﮼يوسف﮼چوو😍🤴🏻👑 :
انا كا واحد عايز نظام مستقر و تصوير فيديو و صور ف العموم و لو بصينا ف نحيه التانيه اندرويد بتلاقي أرقام علي الفاضي و بعد سنه او اتنين التلفون بيكون الله يرحمه و بذات الكاميرا الايفون من اول ٧ بلص حتي بتلاقي نفس النظام و نفس الكاميرا كمان مش بتقل مع الوقت وانا مش بطبل انا معايا سامسونج a73 و ايفون ١٣ الكاميرا احسن ل ايفون السلاسه احسن ف ايفون مع انو ٦٠ هيرتز و الاتنين نازلين ف نفس السنه وبنفس تمن تقريبا
2026-02-01 19:49:35
4
ahmed.17888
👑🦂ĂĤMĘĎ👑 :
كلمك منطقي فعلان
2026-02-02 15:04:03
1
mohammed.arabi709
Влади́мир Влади́мирович Пу́тин :
جبت الخلاصة بس معلومة مفيش كاميرا زي بتاعت الايفون في الإضاءة القوية
2026-02-02 21:16:36
2
emaraa_00
Ahmed Emara :
اخيرا حد قال كدا انا اتشلبت مع الناس الدمج فى الشرح
2026-02-03 14:10:22
3
moayed___hatem
ᎷᏫᎯᎽᎬᎠ ᎻᎯᎿᎬᎷ :
اكتر واحد بيفهم في الابلكيشن 😂❤
2026-02-03 15:23:01
2
0.nour3
Nour | نُــوَر :
هو ده الكلام الصح تيجي تقول لواحد كده ما فيش فهم برده 😂
2026-02-02 11:34:36
4
zmf567
🌹Z M F🥀 :
تصوير اندرويد
2026-02-01 22:45:31
3
lolo12344567
lo😜🤪lo :
طيب لو سمحت انا قدامي oppo reno 14pro و honor 400 pro انهي الاحسن ؟
2026-02-03 02:42:06
1
weka.06
🐊WEKA :
:لاف ع اخر بوست ي اخواتي❤️
2026-02-02 03:03:05
1
mohamedgohar76
Mohamed Gohar :
معايا s23 الترا ايفون ١٣ العادي ايفون ١٣ افضل في تطبيقات والبطارية بكتير والكاميرا
2026-02-02 00:54:50
0
ahmedhatem5439
Ahmed :
بقولك اختار اي من دول انا يهمني السلاسه والكاميرا جدا هونر 400 برو جوجل بيكسل 8 برو iphone 14 pro تقريبا نفس الاسعار من عدا البيكسل ارخصهم لو جبته من غير علبه بحوالي 5000
2026-02-01 19:20:01
1
halshakh3
hnalkh2 :
تنصحني بال S25 FE ؟
2026-02-03 10:22:25
3
mohamedalaa7614
mohamed alaa :
بص يا صحبى هو الاندرويد حلوا و كل حاجه بس التفاحه برضو
2026-02-02 00:42:49
0
qyeen_14
$ :
بتتكلم صح اوييي
2026-04-04 01:28:08
0
user7559006585949
مريم السعيد :
أنا كا حد عايز موبايل بيتحمل الصدمات والبطاريه بتفضل يومين والمساحه حلوه وبيصور تصوير جميل والشاشه سريعه في حدود من 6000إلى8000
2026-04-17 18:08:46
0
saadwageeh
saadwageeh :
الاستمراريه ف الاداء لصالح الايفون مفيش فون اندرويد بيكمل ٣ سنين علي بعض ويهنج
2026-03-25 11:03:57
0
my_life_is_doom
Belal :
فهمان والله عاش عليك ♥
2026-02-08 20:20:06
0
eslamelhossein
ャESLAMャ :
ابل بيقدم تجربه متوازنه من حيث الاداء الكاميرا البطاريه
2026-03-11 03:14:34
0
elshamy_30
مُحمد | ١٤٣٠ هَـ :
ايه ده اخيرا حد فاهم والله 🙂❤️
2026-02-05 00:20:54
2
sobhygamalelnemr4
SobhyGamal elnemr :
بقولك يا اخويا لو جيت تليفون روم صيني هيكون فيه مشاكل كتير ولا اي النظام
2026-02-02 00:29:20
1
To see more videos from user @ahmedhaithem9, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About